Takže v meste kde sa snažíme budovať nosne a doplnkove linky ( čiže prestup) zavádzame neprestupné lístky ? a pritom tu máme x spojení kde človek na výber nemá a musí prestupiť.
Ber o tak, ze mi ide o princip. Ked si uvedomis, ze kto vsetko ta okrada skryto aj otvorene, budes to vidiet inak.
Ono aj tych 0.01 euro ma svoju cenu. Uvedom si, ake su u nas platy.
Keby bol DPB seriozny podnik, isiel by v ustrety cestujucim. Aj tieto nove ceny, aj zrusenie platnosti elektriceniek na nocne spoje, ale aj dohovadena krizovatka a riesenie prestupu na Molecovej su obycajne svinske podrazy. A vela inych veci.
Nechcem omielat uz otrepane fakty, ale v roku 1419, v roku 1483 aj v roku 1618 prebehli tri prazske defenestracie, kedy rozzureni Prazania povyhadzovali z okien vysokych mestskych uradnikov aj s poslancami.
Co keby sa urobil poriadok aj v Bratislave?
Chodil som na Dlhých dieloch do školy. Do takej, ktorú nepoznajú ani niektorí ľudia čo tam bývajú. Mám povedať pravdu? Okrem cestovania zo a do školy som tie dva roky nikam inam nechodil MHD lebo som mal vždy odvoz, ktorý ma nestál nič. Teraz mám samozrejme električenku lebo chodievam do mesta takže tam by to bolo viac drahšie.
Človek, ktorý minimálne osemnásť - dvadsaťdvakrát mesačne cvaká dva desaťminútové lístky, si zaslúži, aby jednorazový cestovný lístok zdražel špeciálne preňho aspoň na 50,- SKK.
Neviem, na akú školu si chodil, ak na tú na Karpatskej, tak je to ešte pochopiteľné, ale inak: 20 x 7,- x 2 = 280,-. Študentská električenka stojí 300,- na I. pásmo, prípadne 360,- celosieťová.
Chceš hádam tvrdiť, že si okrem týchto dvoch zastávok do školy a zo školy nikdy nikam inam necestovával, aby sa ti tých 20,- - 80,- SKK nevyplatilo?
To tvoje "skryté zdražovanie" ťa vyjde na 0,01 € denne. To už je vážne suma, za ktorú sa oplatí bojovať. Ale ak máš pocit, že áno, podaj podnet na SOI.
BTW, stačí aby sa po novom zmienil názov z mesačný na 30-dňový a už o skryté zdražovanie nejde, lebo to bude "nový" produkt. Skryté zdražovanie bolo akurát vtedy, čo zrušili platnosť električeniek na nočné spoje.
A s tým rožkom si použil pekný príklad. Kde sú časy, keď rožok mal 60 gramov a dal sa zjesť aj na druhý deň. Dnes má 40 a druhý deň s ním môžeš ísť okná vytĺkať. Česť poctivým pekárom.
to je tiez riadna chobotina... akoze ked pojdem 30 minut linkou A jednym smerom a 30 minut tou istou linkou naspat, sposobim DPB nejaku vacsiu stratu ako ked pojdem 60 minut linkou A?
Vobec mi nevadi zdrazovanie, ale tato nelogickost okolo toho... ked si raz kupim listok na 60 min, tak sa mozem vozit kade sa mi zachce, DPB som zaplatil? naco sa stresovat?
poviem uplne paradoxny pripad
idem 56 z vychodneho do race a potom naspat... 52 mozem ist a 56 nie?
aquila:
Dost pochybuji o tom, že Sory budou dražší než Citara. Už jen proklamovaná cena trolejbusu Sor TN12 se má pohybovat kolem 5 milionu Kč, což je polovina 24Tr nebo Trollina 12. Sor je prostě jeden z nejlacinějších výrobců busů na evropském trhu.
Ak si v beznom roku (365 dni) kupim 12 "mesacnych" elektriceniek (lepsie povedane 30-dnovych), nemam pokrytych 5 dni. Ano, a v prestupnom 6 dni. Ratat hadam vies.
Ide o princip. Je to obycajne skryte zdrazovanie. Prerataj si tych 5 dni poctom elektriceniek a ich pomernou cenou, potom hadam pochopis.
Ako ked ti niekto bude predavat rozok sice stale za povedzme 2 Sk, ale bude coraz mensi a mensi.
Ak toto nechapes. tak potom neviem.
k tomu chodeniu peso, vcera cakam na prestupny spoj na zastavke, az okolo mna prefrcal prazdny, proste vynechal, tak ma potesila reklama na zastavke v zmysle "urobte nieco rpe svoje zdravie, prejdite sa peso" tak som radu posluchol a presiel sa o 2 zastavky inde kde bol iny spoj a dosiel domov skor nez by sa tam dotrepkal dalsi spoj nasledujuci po vynechanom
naozaj to vidim tak, ze snaha DPB je prinutit ludi prejst na IAD, bicykle ci pesibus, inak si to zdrazenie zo 14/18 na 21,10Sk neviem vysvetlit, tych par exotov co to prinesie zlacnenie sa da zratat na prstoch jednej ruky so specialnymi podmienkami aby im z toho vyslo zlacnenie bez prestupov a cestujuci min. 10 a max. 15 minut
sry, nejak to nepochopilo zatvorky... tak este raz:
60 min. cestovný lístok prestupný zabezpečí prepravu cestujúceho ::::jedným smerom:::: na jeden CL, to znamená nižšiu cenu v rámci liniek na území celej Bratislavy.
T.z. uz sa nebude dat spravit cesta do mesta (15 min), nieco vybavit (15 min), cesta naspat (15 min) na jeden listok?
Toto nechápem ani ja, snáď nám to niekto vysvetlí. Osobne si myslím, že len málo ľudí, by stihlo prestup s 15 minútovým lístkom, čiže žiadne výraznú stratu pre DP by nespravili.
Mne nerobí problém zaplatiť si cestovné do 1€ ak bude taká kvalita aká bude. Viac by som si už nevedel predstaviť ak by došla na zástavku Karosa, ktorá ma 20 rokov... ? Ja som len poukazoval na to, že zrušenie 30min lístka alebo zavedenie 15min NEPRESTUPNÉHO lístka je z mojej strany zlý krok pre tých, ktorý cestujú napr. 20 min alebo prestupujú... .Keby bol aspoň ten 15min prestupný, ale DPB ide zjavne o to aby si ľudia kupovali len 60 min lístky aj keď to nevyužijú. Alebo električenku čo je tiež pre niekoho zbytočné keď cestuje napr. len určité dni v týždni.
"Ani rok nie je nasobkom cisla 30, ale pri beznom roku takto stratim 5 dni!!!!"
A v prestupnom roku stratíš dokonca až 6 dní!
Re #112156 luky133: Otázka na teba a podobných "rátačov":
Ak by sa zdraželi všetky lístky o tých plánovaných 20%, čiže ceny by boli 17-22-26, bolo by to výhodnejšie ako tento krok? Alebo v tom prípade by ste kričali (tak ako možno sledovať na rôznych iných diskusiách k MHD) ako sa neustále zdražuje cestovné?
ja by som navrhoval takyto variant:
zaviedla by sa dopravna karta, kde by si cestujuci nahral kredit (povedzme 500sk) - s tou by cestoval... pri kontrole cestovnych listkov, by revizorovi povedal, ako cestuje a ten by mu patricnu hodnotu z karty strhol... bolo by to fer, nie? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Daiman
Ono aj tych 0.01 euro ma svoju cenu. Uvedom si, ake su u nas platy.
Keby bol DPB seriozny podnik, isiel by v ustrety cestujucim. Aj tieto nove ceny, aj zrusenie platnosti elektriceniek na nocne spoje, ale aj dohovadena krizovatka a riesenie prestupu na Molecovej su obycajne svinske podrazy. A vela inych veci.
Nechcem omielat uz otrepane fakty, ale v roku 1419, v roku 1483 aj v roku 1618 prebehli tri prazske defenestracie, kedy rozzureni Prazania povyhadzovali z okien vysokych mestskych uradnikov aj s poslancami.
Co keby sa urobil poriadok aj v Bratislave?