Alebo to môžeme nazvať tak ako úradníci v Bruseli mestská dráha.
"mestské dráhy" znamenajú železnicu určenú na prepravu cestujúcich, ktorá často používa elektricky poháňané koľajové vozne prevádzkované jednotlivo alebo v krátkych vlakoch na pevnej dvojkoľajnej trati. Stanice/zastávky sú od seba vzdialené obyčajne menej než 1200 m. V porovnaní s metrom majú mestské dráhy ľahšiu konštrukciu, sú určené pre menšie objemy prepravy a zvyčajne jazdia pri nižších rýchlostiach. Je niekedy ťažké presne rozlíšiť mestskú dráhu a električku. Električky nie sú vo všeobecnosti oddelené od cestnej dopravy, ale mestské dráhy môžu byť oddelené od ostatných systémov;"
P. S. daný dokument definuje aj metro ako typ železnice.
A ty ako vieš, že nebude ako som ja povedal? ? Pracuješ na železnici alebo poznáš faktory, ktoré to budú určovať? ? Celý DPB aj magoriátom sa môžu modliť aby železnice postavili takú trať ktorá toto umožní. Totiž také trate na hustú prevádzku požadujú zabezpečovacie zariadenia a rôzne iné veci.
Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť. Taký mastný FUCK! Netreba nám potom sa kukať na žiadny skur*ený ksicht z DPB, magistrátu alebo domových združení a budú si na tom robiť zásluhy. Mesto za roky nepohlo ani prstom aby z Filiálky bolo niečo iné ako verejné vecká a noclaháreň pre asocálov. Jediný kto na tom preukazuje záujem sú železnice a EÚ tým, že to financuje. Riadením dopravy poverení nerobia roky nič a teraz hovoria o TEN-T akoby to bola ich práca ?
A samozrejme redukcia prejazdov - napriklad tych medzi Rackom a Krizovatkou Jozefa Cabelku.. Je to lepsie riesenie ako tam tahat nejaku podzemnu drahu.
Cez pracovnú dobu sa má pracovať a nie loziť na imhd - ak by argumentovali tým, tak OK. Ale šokujúce je, že Kadnár to zdôvodňuje "únikom informácií" z mestskej spoločnosti.
No, ak chces zakopanu elektricku (alebo ako to ty volas - metro) len v centre a inde na povrchu / nad povrchom tak suhlasim. Ale tahat to pod zemou aj na Vajnorskej, Racianskej a v Petrzalke je hovadina.
Samo, on nechce električky na radialach pod zemou. On chce aby do odlahlych casti mesta ako DNV Lamac a pod. vr. Petrzalky chodilo Metro. Ide o to ze by malo byt v meste a pod zastavbou pod zemou a inde povrchove... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
"mestské dráhy" znamenajú železnicu určenú na prepravu cestujúcich, ktorá často používa elektricky poháňané koľajové vozne prevádzkované jednotlivo alebo v krátkych vlakoch na pevnej dvojkoľajnej trati. Stanice/zastávky sú od seba vzdialené obyčajne menej než 1200 m. V porovnaní s metrom majú mestské dráhy ľahšiu konštrukciu, sú určené pre menšie objemy prepravy a zvyčajne jazdia pri nižších rýchlostiach. Je niekedy ťažké presne rozlíšiť mestskú dráhu a električku. Električky nie sú vo všeobecnosti oddelené od cestnej dopravy, ale mestské dráhy môžu byť oddelené od ostatných systémov;"
P. S. daný dokument definuje aj metro ako typ železnice.