Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #111678:
Myslel som hlavne tú vrchnú časť. Spodná časť - odchody, by musela byť u nás trochu iná, keďže u nás sa vyžaduje aj číslo spoja. ?
Reply on: Valec #111677:
No ešte nikto z nás nevie ako bude trať riešená čo sa týka zabezpečenia trate pre takú frekvenciu dopravy. A jeden TEN-T nevyrieši veľa okrem dochádzania cezpoľných do BA a tých čo budú blízko trate bývať. Takže nejak odvíjať od toho ostatnú dopravu je blbosť, tak ako si to Slávik myslí, že na tom bude celá Petržka stáť. BA si nevie dať do poriadku zatiaľ ani busy, t-busy a električky a sníva o mestskom vláčiku ? mne osobne sa zdá, že všetcia majú okolo toho veľké oči, len aby neboli sklamaní. Železnice nemajú inak nič na prímestskú dopravu pod trolejou. Má len motorové diesel 811 a 813+913 a potom 850 či ako sa číslujú tie nové diesel jednotky. Pantografy 560 dosluhujú a modernizovať sa sotva budú, takže skôr než vypukne eufória z tej trate, opýtajme sa železníc čo na tú trať dajú. Žeby nám sem Rakúšania z dobrej duše na oplátku za 901 posielali S. Talenty až do Pezinka alebo Rače? ? Takisto by sa bolo vhodné treba opýtať, DP či po rozšírení električkovej siete do Petržalky nakúpia dačo typu Škoda15T alebo zas dačo vysokopodlažné, prípadne modernizované vykopávky minulých desaťročí ? (česť T3 a T6A5, ale od začatia ich výroby prešlo viac než 15 rokov, v prípade T3 aj 25 plus porovnnie kde sú ostatné mestá s električkou a my ❗ ❗ ❗ )
Reply on: Majo #111679:
Hej, hej, 20 minut cez vikendy je uplne v pohode, cestujuci vydrzi. Prosim ta pochop, ze sucasne linkovanie v pohode nie je.. co sa tyka tvojho linkovania som veeeelmi zvedavy, ale pochybujem ze tzv. tr3mpho dogma je prekonatelna..
Reply on: zakaznik #111678:
Fajn system 🙂 Ale idealnejsie by bolo nemat 100 roznych variant jednej linky (a teraz nech ma BWD zbicuje)..
Reply on: eraser #111601:
Súčasdné linkové vedenie považujem za optimálne pri súčasnej sieti električkových tratí. Mám pripravený nový koncept linkového vedenia, ten však už ráta aj s traťou do Petržalky a neplánujem ho zverejniť skôr, ako to bude potrebné a skôr, ako naň budem mať porobené aj kompletné grafikony. Výchadzam v záasade zo systému dve linky na radiálu. Linkové vedenie jedna linka na radiálu nie je pre Bratislavu vhodné, lebo buď by si musel mať len radiálne linky, čím by sa počet prestupov zvýšil nad únosnú mieru (treba rátať s tým, že dosť veľa ľudí už na tu električku z niečoho prestupuje), alebo ak by tam zas boli diametre, tak okrem toho, že aj tak sa bude musieť dosť veľa prestupovať, sa zvýši zraniteľnosť električiek, lebo ak bude napr. v Dúbravke a Rači premávať len linka č. 5, potom ak sa stane niečo vážne v Dúbravke, dosť výrazne to negatívne ovplyvní aj električky v Rači. Nerozumiem, prečo do linkového vedenia električiek furt rýpeš, keď mu v podstate nič nechýba. Tie intervaly tu nie sú nejaké hrozné a navyše Ti ani teraz nebráni nikto prestupovať a dostať sa tak do cieľa možno o pár minút rýchlejšie.

Re #111602 ? : Nie donekonečna, len do budúceho roku. K3 nie je možné považovať za normálne nízkopodlažné vozidlo, lebo v NP časti sú tuším len 4 sedačky a NP časť predstavuje okolo 10% celkovej plochy vozidla. Keď už niečo nízkopodlažné, tak nech poriadne, a to tu mať aj budeme, ale nie tento rok. Okrem toho, ako som už spomínal, v súčasnosti nie je potrebné nahrádzať súpravy T3, ale kačice! A pojmy "Brno" a "unifikácia vozidlového parku", prosím, nedávaj dokopy, lebo sú to opozitá.

Re #111603 ? : Takých je málo. Ak by C a D vodičák mali, je dosť pravdepodobné, že by už jazdili na autobusoch a trolejbusoch a na električkách aj brigádne. Okrem toho niektorí, čo jazdia na električkách a majú aj C a D tam jazdia preto, lebo chcú. A nikoho nemôžeš nútiť, aby prešiel z električiek na autobusy alebo trolejbusy.

Re #111606 stevo: Pretože boli nárazovo aj dodané (dožije nám 110 vozidiel T3SUCS - okrem pár generálok - z rokov 1985 - 1989).

Re #111607 ? : Netrep dunčoviny. Električky sa udrživajú na neporovnateľne lepšej úrovni ako autobusy, a preto tu vydržia aj oveľa dlhšie ako predpísaných 20 - 25 rokov. Okrem toho, doteraz nemalo ani veľmi zmysel nové kupovať, lebo kačice a T3CS/SU sa obnovali modernizáciami a iné typy vozidiel nebol dôvod nahradzovať.

Re #111608 ? : Mne sa nepáčil Tr3mpov návrh linkového vedenia a Tvoj už vôbec nie. To, že väčšina ľudí jeho návrh schvaľuje (aj keď neviem, ako si na to prišiel) ešte neznamená, že ja nemôžem mať iný názor. Nie som ovca, aby som musel všetko opakovať po stáde. A "vieš kam" môžeš ísť Ty, po prečítaní poslednej vety som sa rozhodol, že už na Teba reagovať nebudem. Nepotrebujem tu strácať čas diskutovaním s nafúkanými polointeligentnými choromyseľnými deckami, ktoré si navyše myslia, že keď si každé 3 týždne vytvoria nový nick, nikto ich nespozná. Omyl dunčo, každému stačí prečítať si jednu Tvoju vetu a hneď vie, že si to Ty, ani netreba porovnávať IP adresy.
Takto nejako by sa mi páčili vývesky prímestských liniek aj na Slovensku. Sú tam zastávky, názorne vyznačené 4 rôzne trasy, jazdná doba.

http://imgs.sk/images/DSC00001JPG-47958.jpg
VAROVANIE: Bacha, je to z Viedne. Môže vyvolávať flamewar. ?
Reply on: eraser #111674:
"Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť."

Ty si zjavne nepochopil, že nie mesto sa tlačí do projektu TEN-T (aj keď sa to mestu celkom hodí do karát), ale projekt TEN-T sa snaží do seba integrovať aj NS MHD. Bez neho by využiteľnosť tunelového prepojenia bola taká slabá, že ani EÚ by na to peniaze nedala.
Reply on: zakaznik #111667:
V tomto prípade možnjo išlo až o porušenie ústavného práva na informácie. Keďže DPB návštevy pokecov, youtube a súkromných mailov nevadili.
Reply on: 810zssk #111662:
Alebo to môžeme nazvať tak ako úradníci v Bruseli mestská dráha.
"mestské dráhy" znamenajú železnicu určenú na prepravu cestujúcich, ktorá často používa elektricky poháňané koľajové vozne prevádzkované jednotlivo alebo v krátkych vlakoch na pevnej dvojkoľajnej trati. Stanice/zastávky sú od seba vzdialené obyčajne menej než 1200 m. V porovnaní s metrom majú mestské dráhy ľahšiu konštrukciu, sú určené pre menšie objemy prepravy a zvyčajne jazdia pri nižších rýchlostiach. Je niekedy ťažké presne rozlíšiť mestskú dráhu a električku. Električky nie sú vo všeobecnosti oddelené od cestnej dopravy, ale mestské dráhy môžu byť oddelené od ostatných systémov;"
P. S. daný dokument definuje aj metro ako typ železnice.
Reply on: Martin Fundárek #111637:
A ty ako vieš, že nebude ako som ja povedal? ? Pracuješ na železnici alebo poznáš faktory, ktoré to budú určovať? ? Celý DPB aj magoriátom sa môžu modliť aby železnice postavili takú trať ktorá toto umožní. Totiž také trate na hustú prevádzku požadujú zabezpečovacie zariadenia a rôzne iné veci.

Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť. Taký mastný FUCK! Netreba nám potom sa kukať na žiadny skur*ený ksicht z DPB, magistrátu alebo domových združení a budú si na tom robiť zásluhy. Mesto za roky nepohlo ani prstom aby z Filiálky bolo niečo iné ako verejné vecká a noclaháreň pre asocálov. Jediný kto na tom preukazuje záujem sú železnice a EÚ tým, že to financuje. Riadením dopravy poverení nerobia roky nič a teraz hovoria o TEN-T akoby to bola ich práca ?
Reply on: AAA #111672:
To hej. Inak by urcite uz davno branil svoju rakusku vlast.
Reply on: Solider #111111:
Asi to súvisí s tým, že keďže nemá rakúske občianstvo, nemôže do nej vstúpiť, ani ho nemôžu povolať. ? ?
Reply on: 810zssk #111670:
A samozrejme redukcia prejazdov - napriklad tych medzi Rackom a Krizovatkou Jozefa Cabelku.. Je to lepsie riesenie ako tam tahat nejaku podzemnu drahu.
Reply on: Solider #111668:
Zavory netreba. Stacia svetla.
Reply on: zakaznik #111667:
Suhlasim.
Reply on: 810zssk #111663:
A ako zabezpečíš 100% preferenciu na Račianskej, Vajnorskej, ... to dáš pred každý električkový prejazd závory a bimbadlo, sudca?
Reply on: 810zssk #111565:
Cez pracovnú dobu sa má pracovať a nie loziť na imhd - ak by argumentovali tým, tak OK. Ale šokujúce je, že Kadnár to zdôvodňuje "únikom informácií" z mestskej spoločnosti.
Reply on: djscorpion #111665:
Nesuhlasim, bude lepsie ak ti to podrobnejsie vysvetlim osobne, kedze toto sa tu riesilo uz 100x.
Reply on: 810zssk #111664:
Nemusí, ale väčšinou by závisela.
Reply on: djscorpion #111661:
Prosim ta, uvedom si ze ta rychlost prepravy na radialach nemusi zavisiet od toho ci je to nad, alebo pod zemou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.