to zalezi na akeho vodica nadabis poznam takych co to jazdia co aj mimo spicky tam nachytaju meskanie ? a este kolko bude ludi a ako sa budu skolaci suchtat na nastup a vystup ale v podstate by sa meskat nemalo maximalne 2 minutky ?
Vie mi niekto kto chodi rano L 59 povedat , aka je na tej linke situacia v obdobi 05.00 - 06.00?? V smere do Race...ci su zdrzania a podobne..dakujeeeem
Sati sa uz vidi ako santi v klimatizovanej kabinke noveho SORu. ? Ale inac mas pravdu ze nejde o to ze sme hlavne mesto jedneho z najvyspelejsich statov na svete, ale ze treba nakupit uz hocico nove. Napadlo ma, ci TATA z indie nevyraba lacnejsie busy ako SOR ?
odkial si zobral tych 17-18 mesiacov? a za druhe vzdy chybala ta hlavna vec a to tych par miliard to nemas ako vybavit si uver na 300 000,- ale dobre necham vas v tom vo vasej antisorovej nalade ? ?
Vodicov by som sem moc neplietol. I ked aj v pripade vodicov plati ze cim menej nas bude, tym vyssie budu musiet dat platy, pretoze 100Sk na hodinu v hrubom nie je ziadna slava. Ale ine som chcel povedat: Ked nieco robis, mas si to robit poriadne. Bez ohladu na mzdu. Ak sa Ti nepaci, nevies to alebo citis ze to nie je to prave, chod prec. Takze keby na tych lenivych zacali tlacit, odisli by prec aj sami. Pracoviti by tam ostali aj nadalej a platy by sa kludne mohli zvysit. A vacsi doraz na kvalitu prace tam nebude po novom, ked to sucasni veduci nie su schopni zabezpecit ani po starom. A vobec, platy mozu zvysit uz aj a vydat dopravny prikaz v ktorom budu vodici dbat nielen na dokladnom vycisteni interierov, ale aj na dokladnom odstraneni poruch, no nie?
Nepominula. Prave naopak... pozri sa na auta, bicykle, televizory.....kolko vydrzali pred takymi 10 rokmi a ako casto sa kupuju teraz....pozri sa na potraviny v hypermarketoch a krachujuce obchody s kvalitnymi potravinami ktore musia byt zakonite drahsie....letecke spolocnosti ktore ponukaju lacne letenky na ukor tlacenia sa a absencie obcerstvenia a mohol by som pokracovat no vonkoncom sa mi nechce ?
Trojčlánková električka, kapacitne porovnateľná zhruba so súpravou 2xT, podľa Teba na niektorej konkrétnej linke chýba? Možno ak na 14-ke, inak nemám ten pocit, že na linkách 3, 8 a 13 K2S-ky nestačili. Na 13-ke by podľa mňa stačila okrem piatku a nedele aj sólo T3... Čo sa týka linkového vedenia električiek, myslím si, že až do otvorenia trate do Petržalky by malo ostať také, aké je.
nesuhlasim, trojclankova elina v BA chyba na niektorych linkach ako sol ... hlavne by chybala, keby sme nemali mrte liniek ale par a s hustejsimi intervalmi ..
Rumuni tých ULFov kúpili ale len 10 (aj to kvôli voľbám), my tých električiek potrebujeme oveľa viac. Veľmi rád by som tu videl 100 % NP električky, ale nevidím to veľmi reálne pri počte električiek, ktoré budeme musieť v dohľadnej dobe nahradiť.
Mal si povedať "však sme hlavné mesto a nie nejaká rumunská Oradea. ? (Aby pochopili aj menej chápaví, Oradea nakúpila 10 ULFov). Ale keď nám začne dožívať stovka električiek, asi nebudeme mať veľmi na výber. Na 50 plne nízkopodlažnýcvh električiek na obnovu parku + ďalších aspoň 20 na trať do Petržalky asi mať naozaj nebudeme...
Prečo by mali byť cestujúci poddimenzovaní? Akože v Rumunsku, kde nepoznajú teplú vodu (?), môžu mať 100% nízkopodlažné tramvaje a na Slovensku sa musia nájsť ľudia, ktorí to musia prekaziť? Ktorí prepočítavajú každú korunu? Aj na nákupe 100% NP tramvají sa dá finančne nabaliť. Tentoraz si dovolím súhlasiť s bwd, ale toto je tá slovenská logika, pozerať na každý 50-haliernik, nakúpiť čo najlacnejšie, ? Ľudia, zobudte sa, takáto doba už pominula.
Lenže stačí, aby jedny dvere boli vo vysokopodlažnej časti má to rovnaký efekt z hľadiska dĺžky nástupu a výstupu, ako by bolo vozidlo plne vysokopodlažné. Plne nízkopodlažná električka je najlepším riešením, ale hlavne nech má otočné podvozky (preto sa spolieham na ForCity, lebo tá ich bude mať).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo