Turbo: vacsina tebou menovanych ludi je za 1000ku z ciste historickych dovodov a rovnako by branili povodny rozchod aj keby bol co ja viem 2000 (a je to relativne pochopitelne, ja rovnako vela veci udrziavam iba z hostorickych dovodov). Okrem toho tvoja pozicia ako obrancu je jednoduchsia, pretoze tebe staci nerobit nic (resp. presadit aby sa nerobilo nic) co je kedze sme vsetcia lenivy, ta jednoduchsia cesta.
Vycislit dokazes jedine priame ekonomicke naklady (a zisky), navratnost v tomto smere je pre prestavbu velmi dlha. Dokazes vsak vycislit cenu napriklad zivotneho prostredia (ked bude menej aut smradit vzduch ktory dychame?) A nech tvrdis co tvrdis, nepresvedcis ma o tom, zeby kolajova doprava previazana aj do regionu nebola pre ludi zaujimavejsou ako to co tu mame teraz (aj keby sme mali rovno vsetky trate po GO)
Vycislit dokazes jedine priame ekonomicke naklady (a zisky), navratnost v tomto smere je pre prestavbu velmi dlha. Dokazes vsak vycislit cenu napriklad zivotneho prostredia (ked bude menej aut smradit vzduch ktory dychame?) A nech tvrdis co tvrdis, nepresvedcis ma o tom, zeby kolajova doprava previazana aj do regionu nebola pre ludi zaujimavejsou ako to co tu mame teraz (aj keby sme mali rovno vsetky trate po GO)
Papyr
PS pre si: Kachna bude kachnou, aj ked prejde sumperskou rekonstrukciou
A co sa tyka oblukov: Videl z vas uz niekto napriklad otocku na nam. Maratona Mieru v Kosiciach? Krizovatku Lazarska-Spalena v Prahe? Serpentinu na Chotkovej ulici v Prahe? Uhly odbocenia na uplnej krizovatke na Strossmayerovom namesti v Prahe? Zakrutu od Nadrazi Holesovice na elektrickovy most do Troje, tiez v Prahe? Mate vobec niekde v BA take uhly? Viete, ze by sa 1435 mozno vysplhala aj na Dlhe Diely? Viete, ze rozchod 1435 ma vyssiu stabilitu?
Inac sa nechcem s nikym vadit, v BA nebyvam a asi ani nikdy nebudem, dufajme, takze je mi jedno, na com a cim budete jazdit. Hlavne sa o rozchode rozhodnite pred rekonstrukciou trati a najma tak, aby ste si o 5-10-20 rokov netrhali vlasy, co ze sme to spachali za blbost.