Pracovnici DPB uz nebudu moct pocas pracovnej doby browsovat po iMHD co je tragedia. Je pravda ze pre mnohych zamestnancov moze byt iMHD uzitocne, ale mam dojem ze sa z toho robi vacsie halo ako si to zasluzi..
Keď je tak akútny nedostatok vodičov nešlo by to riešiť aj upraveným linkovým vedením električiek so súpravami 3xT na trasách Ružinov - Obchodná - Dúbravka, Karlova Ves - nábrežie - Americké nám. - Rača, a ostatné trasy s K2 alebo 2xT Zlaté piesky - Špitálska - centrum, ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hl.st. a Hl.st - Obchodná - centrum? Všetky linky by mali spoločný interval 6//10. "Ušetrení" šoféri by mohli ísť na autobusy alebo trolejbusy. Teda aspoň dúfam, že majú nejaké skúsenosti električkári aj s autobusmi. Viem, že 3xT presahuje povolenú dĺžku ale keby dočasne (rok až dva) jazdili na výminku pre kritický stav šoférov dovtedy kým bude ich počet dostačujúc. Šlo by také niečo?i
hej hej dik za doplnenie, tymi podvozkami som si nebol isty tak som to radsej nepisal ?
Re #111558 eraser: ludia vam sa clovek nezaliska, najprv sa nadava ze su vozy stare, ked sa kupia nove zasa sa nadava ze niesu nizkopodlazne. ludia zobudte sa. akoze sorry ale ja mam znicene kolena a su dni kedy mam problem zliezt z postele a nie to este lozit po schodoch. a ked ja dokazem tych par schodikov vyliezt tak to dokaze hocikto. a nezacnite tu na mna s vozickami, ti maju mat so sebou cloveka ktory im pomoze hore...
Tak nemôžu to ale robiť rovno? Nechápeš to, že počúvame drísty o komfortnej doprave roky, o nízkopodlažných vozidlách a pod. a to, že DPB kašle z vysoka na aspoň takúto príležitosť zabezpečenia nízkopodlažného spoja v električkovej doprave je podľa teba normálne? Ako vidíš tak samotný tvorca článku tiež neschvaľuje otočku chrbtom k takejto príležitosti zo strany DPB ?
Nj, pravda. A ako to má byť s kúpou nízkopodlažných vozidiel? Lebo ja som počul, že vraj by sa mali kupovať budúci rok, myslím, že dáke Varia, nevieš, čo je na tom pravda?
Na vozidlo dlhé ako K3 teraz nie je dôvod. K2S je proste náhrada za K2, ktorá jej zodpovedá aj kapacitne. K2 je potrebné nahradzovať prioritne, lebo sú najstaršie. Keď sa dokončí program modernizácie K2, začne sa aj obnova súprav T3, a to ich nahradzovaním trojčlánkovými vozidlami, ktoré už budú mať aj nízku podlahu.
Naštuduj si popis vozidiel K2 tu na iMHD a potom sa púšťaj do diskusie o nich. K2S 7101 - 7125 su modernizované, od 7126 sú s novými skriňami, čiže takmer nové. 15 rokov je už dosť na to, aby si vedel, že keď niečo nevieš, tak si to máš najprv zistiť a až potom sa púšťať do diskusie o tom.
Čo bráni nášmu DPB, nakúpiť alebo objednať vloženie nízkopodlažného článku do K2? ? Je to fakt tak ťažké už v celej tej mizérii, keď nemáme na desiatky nových kusov električiek ročne tak ani čiastočnú nízkopodlažnosť nevedia zabezpečiť?
djscorpion