Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #111072:
Nemam.
Reply on: 810zssk #111071:
Ja som to pochopil. Alebo žeby máš problém prejsť k Parku kultúry?
Reply on: Solider #111068:
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
Reply on: Ámos #111051:
Samozrejm. Zase raz súhlas s Ámosom.
Reply on: hoppusmark01 #111050:
Ešte že si neradil v podnikoch, kde sa robí údržba dodávateľsky, takže ju v pohode robia v areáli dopravcu.
Reply on: 810zssk #111065:
Ďalšiu zastávku? ?
Reply on: hoppusmark01 #111049:
Čo je, prosímťa, logické na tom, že keď dodávateľsky, tak mimo areálu DPB?
Reply on: hoppusmark01 #111048:
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Reply on: S499.1023 #111064:
Neviem ci by nebolo lepsie ponechat Lafraconi + v buducnosti pridat zastavku River Park.
Reply on: 810zssk #111030:
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
Reply on: eripmav #111023:
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Reply on: Petto #111021:
Podjazd NIE JE nízky.
Reply on: Martin Fundárek #111020:
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Reply on: Solider #111059:
To je pravda, ale potom preco prevadzkuju 901? Skratka, je to ako preferencia. Mozu hovorit pekne veci, ale kym to nie je pravda, je to zbytocne.
Reply on: 498.106 #111057:
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
Vie mi niekto povedat z akeho dovodu nestoji 205ka smer Trnavka na Zahradnickej?
http://www.bratislavskenoviny.sk/94832/doprava/bratislavcania-z-rajky-chcu-spojenie-s-bratislavou

Nový pojem - "bratislavčania z Rajky" ?
DPB najprv musí riešiť "bratislavčanov z Bratislavy" !!!
A Záhradníkovi sa 901-ka vracia ako bumerang...

a nasleduje: http://www.bratislavskenoviny.sk/94833/doprava/na-spoj-do-rajky-by-mesto-zjavne-doplacalo
Reply on: qwix #111055:
"Cize DPB bude platit SORu za udrzbu" - samozrejme myslene v cene prenajmu
Reply on: hoppusmark01 #111049:
a preco by to ako logicky nemal vyhrat SOR?? Udrzbu vykonava dodavatel (SOR) a ten si ju objedna u svojho zmluvneho partnera (DPB). Cize DPB bude platit SORu za udrzbu, ktoru nasledne vykona sam a SOR mu ju spatne preplati...
Ziaden voz z vozovne a naspat...
Reply on: hoppusmark01 #111049:
Preco nie? Ved to je dobry tunel.

DPB zaplati SORu za to aby SOR zaplatil DPB za servis 😃 Samozrejme ez SOR by musel mat aj nejaky zisk 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.