Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #110814:
Načo hovoríš, že bude! Povedz rovno, že nebude a hotovo. To nemôže fungovať ani keby sa o zem hodili všetcia technici, inžinieri a stavbári. To by tie naše električky museli levitovať medzi koľajou a trolejou, tak aby bola ich podlaha za rovno s nástupištnou hranou. Zatiaľ nikde neni na svete vznášadlo ako dopravný prostriedok. ? Sme predsa veľké mesto, tak k A+T+E a vlaku treba ešte vznášadlo.
prosim vas ako je to s tym travnatym zvrškom na záhradnickej. dnes (28.8.) som to bol cele obzriet ale nikde som nevidel ze by nieco nasvecovalo tomu ze tam ten zvrsok bude ?
Reply on: 810zssk #110813:
Nepoviem k tomu duálnemu systému ak sa nájde dostatok znalých ľudí, ktorí dokážu k tomu riešeniu dačo povedať. Ak nezaujato to dokážu všetcia posúdiť a nájde sa nadpolovičná väčšina tak budem robiť osobne tie výkopové práce pre duálnu trať. Toho sa ale neobávam nakoľko to je kravina na druhú a okamžite mala byť zmetená zo stola jak prach aj s tým "expertom" čo s tým návrhom došiel. Svojho času mi ten slávik domovník tlačil kaleráby to makovice ako to ide, ako bol tam a tam a má know-how, ako to ide. No nech ich sem dovedie schválne a nech nám to ukážu ako to pôjde v našich podmienkach. Myslím, že experti by sa dobre pobavili na nás a na LOLOVI a my na všetkých tých "odborných" združeniach. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eripmav #110868:
Somárstvo.
Reply on: zakaznik #110871:
To úplne súhlasím, ale zároveň aj verím, že BTS to zvládne. Zvládli tohtoročné MS vo futbale. Pretože VIE kapacitne nestačila, tak pristávali aj v BTS. Museli síce odstaviť jednu dráhu a použiť ju ako stojánku pre lietadlá, ale letisko na týchto majstrovstvách skutočne len zarobilo.
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.
Reply on: PVo #110870:
No ale pri príležitosti zvýšeného prílevu cestujúcich počas MS sa bude musieť zase nejaký stan na Letisku Štátnej Národnej Zlatej Sliepky postaviť. ?
Reply on: zakaznik #110869:
Neviem o akom stane to hovoris, na mieste medzi pril. terminalom B a odletovym terminalom uz davno ziadny stan nestoji, ale stavia sa tam prepojovaci objekt medzi terminalmi, ktory ma byt uz v septembri hotovy.
Reply on: hoppusmark01 #110798:
Akú má výhodu hala pri letisku? ŽIADNU. Aké percento ľudí priletí na zápas MS tesne pred začiatkom - bez toho, aby prišlo do hotela najprv, alebo prezrelo centrum? Priletí viac fanúšikov cez Flughafen Wien alebo cez Stanové BTS?
Reply on: S499.1023 #110862:
obavam sa ze dnes, v dobe internetu, nieco ako "termin noveho CP" straca na aktualnosti... istotne ked som jazdil vlakom podla knizocky s CP vsetkych vlakov v celom ceskoslovensku, bolo by hybat odchodmi pocas platnosti tohtorocnej knizocky nanajvys nevhodne ? ale dnes, sa obavam ze 99% cestujucich mimo dochodkoveho veku jazdi podla CP ktore si vyhlada na internete, a tak je uz menit CP len raz za rok pri vydavani novej knizocky nieco nepotrebne..
Reply on: S499.1023 #110862:
Na rýchlosť 160 km/h hlavne nie je traťové zabezpečenie na to určené.
Reply on: luky133 #110706:
Kúpou električenky cez internet sa DPB vyhrážal už takmer toľkokrát ako rekonštrukciou tunela. Neuverím kým to nespustia.
Reply on: S499.1023 #110694:
No ak by to bola výhodná kúpa, tak nevidím dôvod prečo nie - kúpiť a polovicu z ušetrenej sumy poslať nejakej protivládnej organizácii. 😉
Reply on: kubik #110691:
To píšeš na základe niekoľkotýždňovej prevádzky v Púchove, alebo s nimi máš viac skúseností?
Reply on: S499.1023 #110860:
to ma tesi a je to mile.
Reply on: Ámos #110820:
vôbec nejde o to. Ide o to, že akákoľvek iná, menej ignorantská firma ako Zločinecká Spoločnosť by kvôli ukončeniu stavebných prác nehýbala s odchodmi vlakov inokedy ako v termíne nového CP. Len títo momoti sa musia "pochváliť" zrýchlením. Tých 9-18 minút je inak len výsledok ukončenia výluk, nová traťová rýchlosť ešte nie je schválená.
Reply on: 810zssk #110857:
to je pravda, ale nie som si istý či to je rozumné riešenie. Bude to chodiť len cez špičku alebo celodenne?
Reply on: hoppusmark01 #110814:
Môj ty bože, chovanci v istom ústave v Sučanoch, kde robí kamarátka majú podobné predstavy...
Reply on: Mike #110811:
Ale hrát to rolu, hrát to VEĽMI podstatnú rolu. Len tak mimochodom, na tej trati bude aký zabezpečovač, že sa tu porovnáva s Karlsruhe? Indusi?
Reply on: AAA #110807:
Rýchliková laminátka odpovedá, že možné je všetko, len nevidí dôvod takýto súbor p94ovín platiť z peňazí nás všetkých. Žiadny profil električkovej koľaje neexsituje, rozdiel je v profiloch kolies, rozkolí, šírke obruče, úklone...
Reply on: pepke #110856:
Pozri sa na to takto. 78cka musela mat v sucansej predlzeny interval (lebo zapchy). Aby Dolne Hony neprisli o spoje, zaviedli sa nove spoje 78 iduce len po Astronomicku. Tie su oznacene ako 178.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.