Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #110829:
A co linka 133 ??? alebo nam ju nadobro zrusili dementi ??? ?
Este jedna pripomienka - na zastavke Zahradnicka (68, 205, N70 smer mesto) nie je tercik 68 TRNAVSKE MYTO (na novom oznacniku), za to niekto sa poponahlal a uz tam dal 212. Podobne chyba 68 aj na novej Zahradnickej smer Prievozska.
Pochvala za septembrove zmeny. Ci uz 178, 192, alebo 41. Len tak dalej, kiezby sme v oblasti vozov boli tak daleko ako v oblasti linkovania 🙂
Dnes som bol na tej Rajskej takze zopar postrehov:

- hlasitost je taka ze to priamo pod tym pocut, dalej nie, co je idealne (pocuje len ten kto chce), na druhej strane nevyhoda moze byt ked tam budu dopravne informacie (vtedy by to mohli davat hlasnejsie)
- ten oznacnik teraz vyzera dost divne: http://img253.imageshack.us/img253/2571/dsc00301xq3.jpg
Reply on: Ike #110825:
Dualna trat sa riesi v useku Bosakova - Janikov Dvor (prac. oznacenie, realne to ma byt Rusovska - Janikov Dvor.)
Reply on: záchranár #110788:
To ta inak obdivujem, cakat 2 hodiny na autobus, ked ti tam chodia aj ine linky 🙂 Skautsky oddiel by mal z teba radost.
Reply on: Mike #110824:
jaaaj, tak potom som nepochopil 😃 lebo tu riesite nejake dualne napajanie a pod, tak som sa zlakol ?
Reply on: Ike #110823:
Ved ta trat cez St. Most bude. Akurat ze mesto ma/chce dat peniaze iba na trat cez St. Most po Bosakovu (akutalne po N. Hranic.) ☺
Reply on: hoppusmark01 #110814:
ja suhlasim... neviem preco proste nemozu postavit obycajnu elektrickovu trat cez stary most s preferenciou a potom nech si daju ZSR tunel kde chcu...
Reply on: Ámos #110820:
Myslim ze toto je kvoli ukonceniu VYLUKOVYCH prac, efekt tych zmien ma prist od noveho GVD kedy sa ma udajne zacat jazdit 160 (zdoraznujem udajne, nemam to zo spolahliveho zdroja, neviem ci to niekde uz bolo oficialne zverejnene).
Reply on: hoppusmark01 #110819:
Stat nema zaujem davat peniaze na taku traposinu ako je VHD.
http://spravy.pravda.sk/rychliky-pojdu-kratsie-uz-v-septembri-dxy-/sk_domace.asp?c=A080826_172014_sk_domace_p29

Neuveritelne, rekonstrukcia za miliardy korun a IC-cka budu rychlejsie o 9-18 minút ? ? ?
Reply on: 810zssk #110818:
no ja viem. Tak by sa eurofondy cerpali na nieco ine, a na elektricku by dal stat normalne zo statneho rozpoctu.
Reply on: hoppusmark01 #110817:
Tu ide myslim o to ze na elektricku by sa nemohli cerpat €fondy. Ak sa mylim, opravte ma.
Reply on: Mike #110815:
Ja som to pochopil uz davnejsie. Mesto nema peniaze alebo nechcedat peniaze na celu trat v Petrzalke, tak vymysleklo, ze tu trat zaplati stat (zeleznice). Lenze kvoli tomu sa brutalne skomplikuje a predrazi cely projekt. Nebolo by teda rozumnejsie vypytat si od statu peniaze na klasicku elektrickovu trat? na to by trebalo ovela menej penazi, cize by usetril aj stat, a mesto by ziskalo novu elektrickovu trat.
Takto zaplati stat na tom dualnom systeme ovela ovela viac, ako by zaplatil za normalnu elektrickovu trat. Tak neviem, ze co je lepsie..
Reply on: Mike #110717:
vysvetli mi niekto naco je dobre to blokovanie imhd v dpb? v case ked je pristup k internetu na kazdom kroku je to vrcholne smiesne...
Reply on: hoppusmark01 #110814:
mohol by ju stavat DPB svojimi silami (zamestnancami), ktori rekonstruuju elektrickove trate v sucasnej dobe (de facto je to stavba uplne novych trati na Mileticovej a Zahradnickej)..
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie.
Hahahahahahaha ? a kto by to zaplatil? DPB má taký rozpočet na nové investície? Mesto je schopné zaplatiť trať z CMO po Bosákovu (resp. aktuálne Nám. Hraničiarov, príp. T-pol) Zvyšok platia žeelznice z €-fondov, ale mesto im tam povolí ich trať iba ak bude jej súčasťou aj električka. Preto to memorandum o spoločnom postupe, čo bolo podpísané už dávnejšie.
Cela ta dualna trat v Petrzalke je totalna blbost. Bude to zbytocne komplikovane, ako s nastupistami, tak aj s vlakmi/elektrickami, atd. A bude to az tak komplikovane, ze sa to nakoniec ani nepostavi. Keby to bola klasicka elektrickova trat 1000mm, mohla by sa stavat aj postupne a mohol by ju stavat DPB svojimi silami (zamestnancami), ktori rekonstruuju elektrickove trate v sucasnej dobe (de facto je to stavba uplne novych trati na Mileticovej a Zahradnickej)..
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie. Ta dualna trat bude komplikovana ako pri vystavbe, tak aj pri prevadzke.
?
Reply on: eraser #110812:
O tomto je rozhodnute od zaciatku - elektricka sa na Safku BUDE napajat na sucasnu siet.

Teraz sa riesi dualna trat, to znamena ze v ramci Petrzalky by boli kolajnice aj pre elektricku aj pre vlak. Napajanie a profil kolesa mozu byt problemy.
Reply on: Martin Fundárek #110809:
Treba sa rozhodnúť či sa Petržalská električka má napojiť na zvyšné trate cez Šafárikovo námestie alebo tam bude končiť lebo bude mať vlakový rozchod a úplne iné napájanie, čo by znamenalo, že by sme sa moc neposunuli od čias aktuálnej linky 95. Aby sa s MHD v Petržalke dačo pohlo, treba vystavať električkovú trať s rovnakým napájaním, rozchodom a zvyšnými spoločnými prvkami tak aby na druhej strane Dunaja nevznikali problémy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.