neviete pomoct aky je najlepsi spoj z Manesovho namestia (akceptovatelne zastavky Muchovo nam., Farskeho, mozno Jungmannova) na zastavku Mileticova (ciel je plynarenska ul.) event. nejake v pesej dostupnosti tam?
ten planovac trasy vyhadzuje docela halusky s x prestupmi, sa mi nechce verit ze sa odtial neda dostat normalne s 1 prestupom, planovac inde mi hazdal celkom ok spoj 78+201 cez soltesovej, ale jaksi som na trase 201 zastavku soltesovej ani nenasiel
Este jedna pripomienka - na zastavke Zahradnicka (68, 205, N70 smer mesto) nie je tercik 68 TRNAVSKE MYTO (na novom oznacniku), za to niekto sa poponahlal a uz tam dal 212. Podobne chyba 68 aj na novej Zahradnickej smer Prievozska.
Dnes som bol na tej Rajskej takze zopar postrehov:
- hlasitost je taka ze to priamo pod tym pocut, dalej nie, co je idealne (pocuje len ten kto chce), na druhej strane nevyhoda moze byt ked tam budu dopravne informacie (vtedy by to mohli davat hlasnejsie)
- ten oznacnik teraz vyzera dost divne: http://img253.imageshack.us/img253/2571/dsc00301xq3.jpg
Myslim ze toto je kvoli ukonceniu VYLUKOVYCH prac, efekt tych zmien ma prist od noveho GVD kedy sa ma udajne zacat jazdit 160 (zdoraznujem udajne, nemam to zo spolahliveho zdroja, neviem ci to niekde uz bolo oficialne zverejnene).
Ja som to pochopil uz davnejsie. Mesto nema peniaze alebo nechcedat peniaze na celu trat v Petrzalke, tak vymysleklo, ze tu trat zaplati stat (zeleznice). Lenze kvoli tomu sa brutalne skomplikuje a predrazi cely projekt. Nebolo by teda rozumnejsie vypytat si od statu peniaze na klasicku elektrickovu trat? na to by trebalo ovela menej penazi, cize by usetril aj stat, a mesto by ziskalo novu elektrickovu trat.
Takto zaplati stat na tom dualnom systeme ovela ovela viac, ako by zaplatil za normalnu elektrickovu trat. Tak neviem, ze co je lepsie..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk