Reply on: Max #110276:
"A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!"
A za to môže súčasné vedenie DPB?
Asi to nie je také jednoduché dať dokopy podnik, ktorý má vnútorný dlh okolo 5 miliárd korún, a nie je jednoduché za mesiac obnoviť celý vozový park, kotrý sa 10 rokov vôbec nemenil a ňeudržiaval a vďaka tomu vznikajú požiare..
Nechcem sa nikoho zastávať ale už nemôžem čítať stále dookola "Branko, Branko, Zahradkar".. ale bývalé vedenie DPB tu nespomenie takmer nikto. Tieto požiare sú dôsledkom ešte minulého vedenia, nie tohto..
Peon
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?