Ten vlak by mal fungovať separátne od električkovej trate a nevymýšľať žiadne dual systémy, lebo nakoniec samotné technické riešenie takej trate kde budú musieť premávať dva typy vozidiel si vyžiada ešte väčšie financie. Len aby sme potom nedopadli ako v Kyjeve. Kdesi tu sú fotky o tom ako sa plánovala rýchlodráha zo sídliska do mesta a namiesto toho je len časť z nej vystavaná a premáva len v rámci sídliska. Takže môže sa pokojne stať, že električka cez Starý most do Petržalky skončí pri TPD.
Ellou, ako je na tom oprava elektrickovej trate z haldiska prognoz dokoncenia do zaciatku skolskeho roka? Vyzera to tam zatial vselijako...ale tak verim chalanom, ze to stihnu... ?
No to je pravda, ale tak autobusy z rokov 1997 a mladsie by sa dali este akceptovat.. To je na urovni veku nasich Ik435.. Okrem toho nemecke a rakuske autobusy jazdili po lepsich cestach, mali lepsiu udrzbu a neboli pretazovane tak ako v Bratislave..
Hmm, sú tam väčšinou jednotlivé kusy a vekovo často na úrovni práve vyraďovaných Ikarusov a Tambusov. Ako som to tak zbežne pozrel, mladších ako 12 rokov a početnejších je tam 6 Neoplanov zo Sittensenu a 6 VoleVole z Haachtu a Nuenenu. Staršie vozy by som sem už radšej neťahal.
"L32 je najvyhodnejsie spojenie s Hlavnou stanicou pre minimalne celu Karlovu Ves"
Dovolím si odporovať. Najvýhodnejšie je to pre oblasť Riviéry, všetky ostatné časti majú lepšie spojenie 5/9+13.
"medici iduci L32 z internatov Druzba a Mlynska dolina do skoly - do nemocnice na Kramare"
Lekárska fakulta sa presťahovala na Kramáre?
"Horšie by bolo, keby mal sa mala najprv spraviť na Starom moste 4-prúdovka, a koľaje by boli iba v pláne"
Nemaľuj čerta na stenu. Môže to tak ľahko dopadnúť, stačí, aby železnice posunuli výstavbu supervlakoelektričkoplytkotunelodráhy z Bosákovej do Janíkovho dvora a bude na svete zámienka na to, aby sa nestavala "dočasná" električka kvôli jednej zastávke za Dunajom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek