To, ze elektricka v podzemi nebude spomalovana situaciou na krizovatkach, to tu nikomu nedoslo? Nie ze by to odovodnovalo cele to zakopanie elektricky do podzemia, ale mam dojem, ze tento faktor tu akosi nikomu nedosiel.
A ad faranie do podzemia: Viezol si sa linkou 1 budapestianskeho metra? Patnast schodov a si z ulicnej urovne v metre. Vzniklo tak, ze sa vykopala na ulici diera, zastresila sa a po tej streche dnes jazdia auta na Andrassy ut.
No z casti je pravda, ze tie nase elektricky (hlavne teda T3) uz pekne teda nie su, moderne uz vobec nie, takze mozno tu trat chceli dat do podzemia preto, aby sme sa za ne nemuseli hanbit ?
Ja som zase cestoval len dve zástavky a to hlavne v zime lebo peši by sa tam dalo len ťažko odstať bez obchádzky a tak som vždy zbytočne platil za dve zástavky za lístko na 10min a predplatený lístok by stál ešte viac keď som to prepočítal, ale teraz mi to je už jedno lebo už budem cestovávať do mesta každé ráno... ?
Lístok na bratislavskú MHD: Predĺžia ho na 15 minút?
BRATISLAVA - Vedenie Dopravného podniku Bratislava (DPB) predložilo primátorovi návrh na nové ceny cestovného.
V ňom navrhuje zdraženie o 20 %. DPB ďalej zvažuje, či nie je vhodné zrušiť cestovné pásma a za základný typ lístka stanoviť 15-minútový, namiesto súčasného 10-minútového lístka. „Pri meste s veľkosťou Bratislavy sú pásma skôr výnimkou. Je to problém pre turistov aj Bratislavčanov,“ povedal predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník.
Na adresu dopravného podniku prichádza množstvo žiadostí o odpustenie pokút pre neuvedomenie si, v ktorom pásme sa cestujúci nachádza. Jednou z možností je vytvoriť z územia hlavného mesta jedno cestovné pásmo. Druhým by v rámci pripravovanej integrovanej dopravy bolo územie za Bratislavou. DPB ďalej uvažuje o zavedení 15-minútového základného cestovného lístka.
Dôvodom sú údajne požiadavky samotných cestujúcich. Vedenie dopravného podniku navrhuje aj zvýšenie cien lístkov o približne 20 %. Opatrením by sa mali pokryť náklady za pohonné látky a trakčnú energiu. „Cestovné by sa nemuselo zvyšovať v prípade zvýšenia dotácií od mesta,“ dodal Zahradník.
Ja predpokladám, že to si iba nejakí architekti nakreslili a že ostane iba pri víziach (a províziach). ?
Z dopravného hľadiska, smer od jazera k Tomášikovej má 3 pruhy, tretí pruh je BUS. Smer od Tomášikovej na Záhradnícku má dva pruhy, ktoré bohate postačujú a nieje dôvod ich rozširovať. Ružinovská sa mala už vlani rozšíriť v križovatke s Tomášikovou, to je pravý pruh v smere z Pošne, kade chodí 78čka. Tu sa vytvárajú zápchy a tieto by sa tým odstránili, V tomto GIB neviem prečo mešká, možno koordinujú výstavbu s OD Ružinov.
Ale výstavba kruháku Hradská - Dvojkrížna - Ráztočná už začala a teraz je v plnom prúde. ? ?
Ten bulvar je dobra blbost. To na Ruzinovskej nestacia sucasne 2+2 pruhy? Ak sa rozsiri o dalsie 2 pruhy, zas bude len viac aut a tie auta pri ceste do centra zapchaju aj rozsirenu Zahradnicku.
Okrem toho elektricka bude opat menej atraktivna, kedze kvoli nej budu musiet ludia farat do podzemia.. (som si isty, ze eskalatory nebudu fungovat 24/7, a ked sa nejaky pokazi, tak ho pol roka nikto neopravi)..
A konkretne na tejto radiale je iba jedna vacsia krizovatka (Ruzinovska-Tomasikova), takze skratenie jazdnej doby elektricky by bolo minimalne..
Jednoducho blbost..
Neviem sice presne, co sa mysli pod pojmom bulvar, myslim si vsak, ze nikde nie je definovane, ze na bulvari nesmie byt elektricka..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
Okrem toho elektricka bude opat menej atraktivna, kedze kvoli nej budu musiet ludia farat do podzemia.. (som si isty, ze eskalatory nebudu fungovat 24/7, a ked sa nejaky pokazi, tak ho pol roka nikto neopravi)..
A konkretne na tejto radiale je iba jedna vacsia krizovatka (Ruzinovska-Tomasikova), takze skratenie jazdnej doby elektricky by bolo minimalne..
Jednoducho blbost..
Neviem sice presne, co sa mysli pod pojmom bulvar, myslim si vsak, ze nikde nie je definovane, ze na bulvari nesmie byt elektricka..