Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #109884:
pôvodne aj dnes
1. električka bude pre Petržalku nosným systémom. Ostalo. Za predpokladu že sa vybuduje žel. tunel pod Dunajom a jeho pokračovanie Bosákova - Janíkov Dvor (nutná podmienka, ináč tam nebude koho voziť), budú sa smerovo aj kapacitne dopĺňať, teda nie je zrejmé, ktorý z tých dvoch systémov bude nosný, je pravdepodobné, že to bude aj naďalej električka, lebo tá ponúkne atraktívnejšie smery v centre. Ak vlak v úseku Bosákova - Janíkov Dvor nebude, nie je o čom, električka je jediný koľajový systém zo stredu Petržalky do mesta - je nosná.
2. pôjde po estakáde, po zemi alebo v záreze. Ostalo. Aj v novinách sa už písalo, že pôjde v tzv "rozkolísanom" variante. Pokiaľ to bude možné prioritne pôjde v záreze = polozapustený variant = plytký tunel (opak od hlbokého, zakrytého tunelu, výklad pojmu kontaktujte Slávika). Avšak miestami (napr. nad Einsteinovou) pôjde na estakáde a niekde možno pôjde v úrovni okolitého terénu, alebo cez niktoré komunikácie možno pôjde do podjazdu. Ale v princípe so zakopaním pod zem sa na väčšine územia neuvažuje.
3. cez Dunaj prejde po zrekonštruovanej železničnej časti Starého mosta. Dozvedel som sa že tento zámer tu bol, aj keď ja som ho neregistroval (moja chyba). Sám som čítal nezávislý posudok Výskumného ústavu zváračského, nechcem kecať, dátum spracovania bol minimálne vlaňajší, možno už v 2006, kde jednoznačne konštatujú, že oceľ, z ktorej je postavená železničná časť mosta v žiadnom ohľade nevyhovuje a teda železničnú časť nie je možné použiť v budúcnosti na žiadne účely. Tie pôvodné posudky som nevidel, ani som o nich nepočul...
4. Že bude na Starom moste cesta je oproti pôvodným plánom novinka, avšak novinári (Nový čas, sú to vôbec noviny?) mylne uviedli že tam budú 2+2 cestné pruhy, na Starom moste ostáva 1+1 cestný pruh, ako dnes...

Navyše Slávikove požiadavky na diskusiu nevyplývajú z Vášho názoru že pôvodné 4 body z EIA El. do Pet. sa nerovnajú novým štyrom bodom el. do Pet. On ju chce aby si určili ako má vyzerať Nový starý most (dizajn) a aby sa rozhodli, že nechcú žiadnu električku do Petržalky a chcú IBA železnicu v tuneli s pokračovaním pod Karadžičovou, Filiálkou,...
Reply on: Valec #109883:
a mne trvala včera ráno o ôsmej cesta 96tkou Bulíkova-Miletička 17 minút, čo považuje za vynikajúce... Viem, že IGK to trvalo okolo hodiny...
Reply on: Ike #109689:
originálne by teraz bolo lietadlo ? keďže remorkér Griefenstein tam už nabúral pred niekoľkými rokmi...
Re #109691 eripmav: o to sa už snažili schnitzlojedi ?
Re #109699 hoppusmark01: pri súčasnej šírke je nemožné spraviť most pre 2 pruhy eliny, chodcov a cyklistov? ak by sa vynechali preferovaní autisti, podľa mňa by sa to zmestilo...
Re #109710 Emo: a čo takto spraviť nové premostenie SNG? ?
Re #109850 hoppusmark01: "Podľa mňa sa malo ísť do tunela skôr" tak toto je presná definícia vedenia mesta ? ? ?
Re #109900 ivanbuto: ktorá požiadavka? ak myslíš pruh(y) pre IGK na moste FranzJozefa, tak priamo od Gyurkovszkeho...
Reply on: Valec #109883:
no hej ved som pisal skor ze som bol z lucanky na mileticovej 98 cez apollo za necelych 30min takze v pohode (aj ked to pravda nemam s cim porovnat ked nema taku trasu a odchod bol este pred letnou spickou o 7:10), len dnes a zajtra potrebujem na AS MN na 9tu, tak rozmyslam po tom straseni so SM/NM ci neist radsej 98+88 cez EU a apollo radsej miesto 95+50 cez safko a SM, ked si vezmem ze SM a dostojevskeho rad budu asi dost velke zdrzanie
Reply on: 810zssk #109885:
To vyzeralo jak schema stonozky zhora 🙂
Reply on: Martin Fundárek #109884:
Ja si taktiež myslím, že mesto nevie, čo chce, resp. každý hovorí niečo iné. Napr. aj pán Fabor už niekoľkokrát "zmenil názor".... stačí si pozrieť niektoré jeho dávnejšie vyjadrenia o nevhodnosti električky, pričom teraz ju obhajuje.

Inak tie pruhy pre autá majú byť jeden v každom smere, nie dva, to si si asi mylne interpretoval.

Magistrát by však mal zverejniť, odkiaľ zrazu vzišla takáto "požiadavka".
Reply on: hoppusmark01 #109764:
A stálo by za to aj zachovať a zrevitalizovať stromoradie. Mal by to byť, celé, príjemný a kvalitný verejný priestor.

Snáď keď trochu opadne momentálny stavebný ošiaľ v BA, možno potom sa objaví aj nejaký lepší projekt ako to, čo je momentálne navrhnuté...
Reply on: Ámos #109889:
Jeden o koze, druhý o voze. Ja ti opakujem, myslím, že tretíkrát, že sme naše cenníky pri prechode na € prepočítali matematicky a potom zaokrúhlili sčasti hore, sčasti dolu.
Bodka, s autistami nemá zmysel diskutovať, máš pravdu.
Reply on: Ámos #109896:
je 23:11h, pondelok, (pre mna) prazdniny... nechapem ?
Reply on: Ike #109895:
jj, presne ako ked ides na 60tke 90 ?
nic v zlom, ja stebou suhlasim, ale zacat treba doma...
Reply on: Ámos #109894:
to neviem, ja som si z toho obrazku zobral toto... ze vo vyspelej zapadnej europe a dokonca aj v komunistickej cine sa stava s koncepciou a v nasej absurdistanskej pseudodemokratickej anarchii s ludskou tvarou si kazdy robi co chce a potom sa hanbim za rodne mesto ako nikdy predtym ?
Reply on: Ike #109892:
hm a co to ma spolocne s euroveou, ktora v prvej faze stavia budovy do 8 nadzemnych podlazi (tusim) a v druhej faze tych podlazi bude viac, ale budu uz vedla existujucej TOWER115?
Reply on: bwd #109890:
to ja netvrdim. uz pocas tejto sezony sme upravovali cennik pri tych komoditach, ktore sa najlepsie predavaju a pri ktorých sme mali slabu marzu.
Reply on: Ámos #109891:
v jednom urcite - vsetko vysoke na jednom mieste... nie ako strbata bratislava, ked medzi domceky na predstanicnom namesti dame 34 poschodovi skleneny dom
Reply on: Max #109864:
to by som rad vedel v com je dana architektura kvalitnejsia a akym sposobom si ju dokazal posudit z tej foto, kedže na nej nie je vidieť prakticky nic. Akurat zopar mrakodrapov s falickym tvarom a nejake tie kvadre.
Reply on: Ámos #109889:
"No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore."

Lenže to určite nebude dôsledok zavedenia Euro...
Reply on: S499.1023 #109861:
nic neprevracam.
teraz som nase cenniky prepocitaval ciste matematicky a tak cena 30Sk = 1EUR a cena 60Sk = 1,99EUR.
No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore. To je vsetko. Ale som si isty, ze ty vo svojej malickosti vies lepsie ako som co myslel.
Pozdravuj hlasy vo svoje hlave!
Reply on: Ike #109886:
Ja som v sobotu naopak ľutoval, že už neplatíme eurom. Kupoval som 24 hodinový lístok a nechci vedieť koľko mincí som musel nahádzať do automatu (mal som asi 3 desaťkoruny, zo 4-5 päťkorún a zvyšok 2 Sk a 1 Sk ...). Aj keby som mal samé desaťkoruny, bolo by to 9 mincí. S eurom by mi na tých 2,99 € stačili dve mince: 2 € a 1 €. ?
Reply on: Valec #109883:
mam dojem, ze linky z Pristavneho su postihnute najmenej. Rano meskala 96 len 10 minut (pred 7-mou), poobede sla naspat plynule. Most Apollo sa hybe sice pomaly, ale plynule. O linke 83 som pocul horor (rano na 9-tu).
Reply on: 810zssk #109885:
tie eura vyzera ako trat na Barandov z vtacej perspektivy.... ?

inak snad to dobre zaokruhlia, lebo platit tymi drobnymi - to sa asi zjasim

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.