no ja som ten ISIC nenosil do predajne, bol som v tom, že len samotná karta stačí. Ale nedávno som šiel železnicami a keď som si pýtal zľavnený lístok, tá pani sa spýtala, či je na tom ISICu aktivovaná dopravná časť (?), potom tam niečo s tou kartou strašne dlho robila a nakoniec povedala že dopravná časť je aktivovaná a lístok mi dala.
Ale mám to chápať tak, že ja donesiem potvrdenie o návšteve do DPB, oni mi do ISICu dačo nahrajú a je to akože OK? Veď to je vadné, hádam keď mám ISIC tak je jasné že som študent, nie?
u nas na firme sme secko prepocitali matematicky a potom ich budeme urcite upravovat do tzv. peknej podoby (batovske ceny) a to urcite len smerom hore. Sme v trhovej ekonomike a jednoducho inflaciu ziaden Fico nezastavi aj ked si mysli, ze je poloboh.
ale taky naraz nejakej obzvlast tazkej lode v obzlvast vysokej rychlosti v smere prudu by nebol zly ? a samozrejme lod nejaka rumunska alebo bulharska, kapitan sa zahadne strati a most je vyrieseny... nedalo sa nic ine robit ?
Matematicky sa prepočítavajú ceny teraz - do 31.12.2008. Po 1.1.2009 je pravdepodobné, že rôzne poplatky sa budú kvôli zjednodušeniu manipulácie s drobnými zaokrúhľovať aspoň na desiatky centov. A keďže cenový pohyb je v súvislosti so zavedením eura ostro sledovaný, vo väčšine prípadov sa bude zrejme zaokrúhľovať nadol.
objekt pobera ochranu uz pocas spravneho konania. Ministerstvo ma na rozhodnutie 90 dni a pokial nerozhodne objekt sa stava pamiatkou automaticky. Aspon taketo info prebehli v novinach nedavno, ked sa davali navrhy na niektore technicke pamiatky v BA.
Pamätám si veľmi dobre zavedenie Euro v roku 2002 v nemenovanej krajine. Vtedy veľa komodít kvôli zaokrúhľovaniu dole "zlacnelo". Neviem, prečo by tomu nemohlo byť tak aj teraz, u vás.
No idealne by bolo aby sa vodic hned za Legionarskou zaradil do cestneho pruhu a z neho odbocil na elektrickovu trat.. alebo potom ten BUS pruh na lavej strane.
Mam otazku tykajucu sa X14 (sorry ak to tu uz bolo rozoberane, ale struktura diskusneho fora je priam ziadna ? ). Ked po Kriznej ide X14 ako elektricka a nasledne dokonca odbocuje vpravo na Vazovovu ako elektricka - toto je ako pravne vyriesene???? dokonca som videl ze si autobusy vynucuju prednost ako elektricka - ale co v pripade nehody??? autobus odbocujuci doprava z elektrickovej trate cez riadny jazdny pruh a donho naburane auto v riadnom jazdnom pruhu? Je tam nejaka dohoda s PZ SR ze toto budu tolerovat (to by som este chapal), ale dohoda s PZ SR uz v pripade nehody nestaci, ked bude chciet ucastnik nehody riesit vec podla zakona, tak sa obavam ze to nebude take jednoduche, dost ma to fascinovalo to odbocovanie X14 na Vazovovu, predpokladam ze v civilizovanom meste by sa to riesilo aspon jednou - dvoma znackami typu ze jazdne pruhy (a BUS pruh vlavo spolu s elektrickou) a znackou daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou autobusu pri radeni z laveho pruhu pred krizovatkou s Vazovovou... nehorazna investicia na bratislavu, chapem ☠ ono naozaj vodicovi nemusi byt jasne ze voci autobusu na kolajach sa ma spravat ako voci elektricke ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav