Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #109889:
Jeden o koze, druhý o voze. Ja ti opakujem, myslím, že tretíkrát, že sme naše cenníky pri prechode na € prepočítali matematicky a potom zaokrúhlili sčasti hore, sčasti dolu.
Bodka, s autistami nemá zmysel diskutovať, máš pravdu.
Reply on: Ámos #109896:
je 23:11h, pondelok, (pre mna) prazdniny... nechapem ?
Reply on: Ike #109895:
jj, presne ako ked ides na 60tke 90 ?
nic v zlom, ja stebou suhlasim, ale zacat treba doma...
Reply on: Ámos #109894:
to neviem, ja som si z toho obrazku zobral toto... ze vo vyspelej zapadnej europe a dokonca aj v komunistickej cine sa stava s koncepciou a v nasej absurdistanskej pseudodemokratickej anarchii s ludskou tvarou si kazdy robi co chce a potom sa hanbim za rodne mesto ako nikdy predtym ?
Reply on: Ike #109892:
hm a co to ma spolocne s euroveou, ktora v prvej faze stavia budovy do 8 nadzemnych podlazi (tusim) a v druhej faze tych podlazi bude viac, ale budu uz vedla existujucej TOWER115?
Reply on: bwd #109890:
to ja netvrdim. uz pocas tejto sezony sme upravovali cennik pri tych komoditach, ktore sa najlepsie predavaju a pri ktorých sme mali slabu marzu.
Reply on: Ámos #109891:
v jednom urcite - vsetko vysoke na jednom mieste... nie ako strbata bratislava, ked medzi domceky na predstanicnom namesti dame 34 poschodovi skleneny dom
Reply on: Max #109864:
to by som rad vedel v com je dana architektura kvalitnejsia a akym sposobom si ju dokazal posudit z tej foto, kedže na nej nie je vidieť prakticky nic. Akurat zopar mrakodrapov s falickym tvarom a nejake tie kvadre.
Reply on: Ámos #109889:
"No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore."

Lenže to určite nebude dôsledok zavedenia Euro...
Reply on: S499.1023 #109861:
nic neprevracam.
teraz som nase cenniky prepocitaval ciste matematicky a tak cena 30Sk = 1EUR a cena 60Sk = 1,99EUR.
No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore. To je vsetko. Ale som si isty, ze ty vo svojej malickosti vies lepsie ako som co myslel.
Pozdravuj hlasy vo svoje hlave!
Reply on: Ike #109886:
Ja som v sobotu naopak ľutoval, že už neplatíme eurom. Kupoval som 24 hodinový lístok a nechci vedieť koľko mincí som musel nahádzať do automatu (mal som asi 3 desaťkoruny, zo 4-5 päťkorún a zvyšok 2 Sk a 1 Sk ...). Aj keby som mal samé desaťkoruny, bolo by to 9 mincí. S eurom by mi na tých 2,99 € stačili dve mince: 2 € a 1 €. ?
Reply on: Valec #109883:
mam dojem, ze linky z Pristavneho su postihnute najmenej. Rano meskala 96 len 10 minut (pred 7-mou), poobede sla naspat plynule. Most Apollo sa hybe sice pomaly, ale plynule. O linke 83 som pocul horor (rano na 9-tu).
Reply on: 810zssk #109885:
tie eura vyzera ako trat na Barandov z vtacej perspektivy.... ?

inak snad to dobre zaokruhlia, lebo platit tymi drobnymi - to sa asi zjasim
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://www.dpb.sk/download/dokumenty/cennik_cl_dualne_082008.pdf
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #109830:
Akokoľvek s Lolovými scestnými názormi na nosný systém nesúhlasím, pokiaľ ide o jeho požiadavku na opätovnú diskusiu, má pravdu. Veď si zoberme, čo bolo v pláne pred dvoma-troma rokmi, keď sa zámer verejne prerokúval a pripomienkoval na MŽP, a čo v pláne je dnes:
Na začiatku to vyzeralo takto:
1. električka bude pre Petržalku nosným systémom,
2. pôjde po estakáde, po zemi alebo v záreze,
3. cez Dunaj prejde po zrekonštruovanej železničnej časti Starého mosta,
4. z ktorého bude vylúčená IAD.
A dnes:
1. električka bude pre Petržalku len doplnkovým systémom k železnici,
2. mesto má záujem vybudovať ju v tuneli,
3. cez Dunaj pôjde po novovybudovanom moste,
4. na ktorom budú púre IAD dva jazdné pruhy namiesto doterajšieho jedného.
Čo zostalo z pôvodného zámeru? V takejto situácii je podľa môjho názoru oprávnená požiadavka, aby bol zámer opätovne verejne prerokovaný, a najmä aby boli opätovne posúdené dopady na ŽP.

Na druhej strane, objektívne treba uznať, že diskusia bude jalová minimálne dovtedy, kým si aspoň na magistráte neujasnia, čo vlastne chcú. Napr.:
Fabor: električka bude doplnkom k železničnej doprave.
Ďurkovský: je v súčasnosti otázne, či sa v Petržalke vybuduje trať len pre rýchlodrážnu električku alebo tiež trať, po ktorej budú premávať aj vlaky.
Fabor: je v záujme mesta, aby sa električka vybudovala v plytkom tuneli.
Ďurkovský: so zapustením trate pod zem sa neuvažuje.

Navyše kým mesto trvrdilo, že posudky, do ktorých sa investovali nemalé sumy, preukázali možnosť použiť pre NDS železničnú časť mosta, podľa projektanta Maťaščíka (dnešná Prqavda) znalecké posudky na kvalitu ocele ukázali pravý opak.

Je skrátka už veľmi veľa informácií od oficiálnych miest, ktoré si navzájom odporujú, a ktoré by mali byť vysvetlené. Pretože čím ďalej, tým viac mám dojem, že magistrát si ohľadne NDS robí z Bratislavčanov srandu.
Reply on: NN #109876:
Ani nie, o pol deviatej z Petržalky na Kukučínovu L98 s meškaním 15 minút. Až tak tragické (ako to popisovali v médiách) som to nezažil.
Reply on: Kacicka #109881:
Postupujte prosim na Azet.sk
? bry vecer
Reply on: luky133 #109879:
hmm, no keď hovoríš že si tam brigádoval tak asi o tom niečo vieš, ale ja som tým šiel naposledy okolo 14:00 ešte cez školský rok a bolo nás tam tak 5 (z VW). Nie je to síce 901, ale stále si myslím že v súčasnej situácii je to mrhanie. No vidím, že riešenie je asi v nedohľadne.
Reply on: pepke #109878:
Ono ja som cestoval od 15:00 nimi a môžem povedať, že nie sú vyťažené na kĺbak, ale stačí solo, ale vždy tam niekto je nie ako linka do AT 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.