takze dve narvane 92 ktore idu za sebou v 5 min intervale je pre teba douvod ju rusit.
Tym vasim zmyslanim mozete zrusit polovicku liniek a budes mat hned potrebny pocet vodicov a aj kapacitnych vozidiel
"v podstate ide o anomaliu a ten autobus ma tak "prednost" ako ja na luke v strede lesa pred autom ktore sa tu vyskytne... proste autobus je niekde, kde sa s nim v zakonoch nepocita a malo by to byt osetrene znacenim..."
Malo. Veď, keď sme sa o tom vtedy pred niekoľkými rokmi bavili, tak ten, ku ktorému sme došli, bol dosť nejednoznačný. Ale zas, určitú logiku to má. Keď vidím autobus na koľajniciach, môžem predpokladať, že ide o NAD. Druhá vec je, že za volantom toho busu môže byť šofér, ktorý nevykonáva žiadnu NAD a len drzo predbieha kolónu.
inak co sa reko hlavnej stanice, IPR & co .. tak keby mesto nebolo hlupe, tak sa mohli dohodnut so ZSR tak ako to povodne ZSR chceli, ze z filialky chceli urobit hlavnu podzemnu stanicu, ktora by bola situovana o dost viac v centre mesta ...
ku konceptu protichodne jazdiacich liniek dosli aj vo viedni na to, ze sa to urobit aj optimalnejsie... tak sa stare linky 1 a 2, ktore jazdili proti sebe zrusia a budu ciastocne zlucene s linkami J, N a 65 a tie budu tiez zlucene
Vzdy sa da na nieco vyhovorit (napriklad na tych nenazranych podnikatelov co si dovoluju chciet mat zisk, a to sa nikde inde na svete nemoze stat ze by nieco zdrazelo, len na Slovensku), ale nemozu nechat euro nevinne, tak radsej toto zhodia na euro aj podnikatelov zaroven.
hej, hej... ked niekto iny ako zeleznice ma rekonstruovat stanicu tak spolocnost ako ballymore (pri stavbe Eurovea kazdy zucastneny moze potvrdit ze maju vysoko korektny pristup, stavaju v ramci povoleni, spolupracuju pri uprave okolia nie vylucne vo svoj prospech)... urcite nie je problem dat do podmienok tendra napriklad obrat 1mld euro za posledny rok, skusenosti z investiciami v takomto rozsahu, a napriklad aj priamo - skusenosti z rekonstrukcie zeleznicnej stanice... IPR ci ako sa to vola, to dufam nie!!! vsak to je des... najlepsi je ten odr* co spravili, resp. spolu s mestom spravili s rekonstrukciou divadla Astorka ktore malo byt akoze sucastou povolenia na stavbu tej budovy na hodzovom... to je na dlhsie rozoberanie, ale dopadlo to tak ze ziadne divadlo nezrekonstruovali ani nepostavili a zrejme vsetci aj na magistrate su spokojni... a este dostali vpodstate zadarmo priestory podchodu na hodzovom... nuz takto "podnikat" to je hej...
Pride jesen a dazde, to sa naprd stavia. Potom pride zima a kosa, to zase beton je naprd. Takze sa budu vyhovarat na rocne obdobie a ked to v roku 2011 dokoncia, tak im este magistrat pride tlieskat ?
Ja som zasa nebol v Hamburgu, tak neviem (ale rad by som tam raz aj tak isiel) Ale o Berlin Hbf sa hovori ako o najmodernejsej stanici v Europe a ked som tam zisiel z nastupista (vtedy som o tom vobec nic nevedel) tak mi skoro oci vypadli Fakt odporucam
Hej, Grandi Stazioni momentalne rekonstruuju Hlavni nadrazi v Prahe. Prve obchody tam uz su, je tam knihkupectvo a myslim este nejaky butik. Bude ich viac.
Grandi Stazioni SpA has changed the way stations are used by transforming their public areas:
from stations to service centres that are among the most crowded in Europe
from stations to urban plazas
from stations to meeting points
from stations to shopping malls
from stations to locations for art and culture
no teda moze to byt aj tak, aby boli stanica a obchodne centrum jedna budova. Ja som myslel tym prispevkom skor rozdelenie, kto co zaplati. Teda ak to aj bude jedna budova, tak stavbu prvej polovice tej budovy (stanicna hala) zaplati ZSR a stavbu druhej polovice (obch. centrum)zaplati sukromny investor.
Hej hej v nemecku maju super spravene tie stanice, v Berline som este nebol, ale v Hamburgu to vyzera tak nejak podobne ako pises.
Ved su firmy, ktore sa zaoberaju rekonstrukciou zelezn. stanic s tym, ze vybuduju v stanici/pri stanici obch. centrum, a potom prenajimaju pristory. Tak je to aj v pripade rekonstrukcie prazskeho Hlavniho nadrazi, kde to robi firma Grandi Stazioni. Tak nechapem, preco mesto radsej neoslovi takuto firmu, ktora sa priamo specializuje na rekonstrukciu stanic.. A nie nejaku malu firmu, ktora ani nevie dokoncit jednu budovu a stale pretahuje terminy..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
http://www.wienerlinien.at/media/files/2008/Ringkonzept_Plan_7264.pdf
a vznikne velmi dobre linkovanie, take by sa teoreticky dalo robit aj v BA ked bude petrzalska radiala .. vlastne co navrhoval tr3mp