Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #109799:
Ako vidíš tak som vzal do úvahy aj svinskú židácku povahu človeka sa nabaliť kde to len ide. ?
Reply on: Sati #109793:
Myslíš si, že keď si šofér, že si požral všetkú múdrosť, alebo lepšie povedané prehľad o obsadenosti liniek po celom meste? Tie zdvojené 92 cez víkendy sú blbosť, keď už nie prvá tak na betón druhý spoj čo ide za 5min je mrhanie vzkm. Takisto ztrojené 92 cez pracovné dni večer alebo ráno. Prvá je slušne naplnená, druhá menej ako na 25% a tretia odveze do 10cestujúcich.
Reply on: lampash #109798:
Ja len, že stále obviňuješ zavedenie Eura za zvyšovanie cien a neberieš do úvahy ostatné faktory, ktoré na to vplývajú. ?
Reply on: Emo #109792:
Ty si úplne mimo alebo si debil. Aktuálne je reč o Eure. Na to sa odvolávam a na nič iné. Neni to síce len čiste o Eure ale aj o snahe sa čo najviac nabaliť zo strany predajcov.
Reply on: Sati #109793:
mne ide o tie 92, ktoré chodia poobede v 20 min. intervale a sú VEČNE prázdne (Patrónka - VW). Či chceš mi povedať, že sú plné? 😕 Mimochodom, v piatok som šiel práve tou 92, čo má 5 min. interval (12:40 z Dolnozemskej) - dokopy nás tam bolo tak 10 a k VW (teda ja som šiel ku ŽST DNV) sme šli 3 (!!) cestujúci.
Reply on: Emo #109790:
to hej, ale malo by to byt riesene legislativne... co ak sa tak stane nehoda?

a vodic (je jedno ci IAD, alebo MHD) by sa mal v prvomrade riadit znacenim a vyhlaskou a nie predpokladom... 🙂 hoci je to tazke v BA podmienkach:)
Aký bol dôvod na zmenu výlukovej konečnej 212 v 3. etape?
Možná preplnenosť obratiska Ružová dolina, nespokojnosť vodičov, alebo niečo iné?
Reply on: pepke #109734:
takze dve narvane 92 ktore idu za sebou v 5 min intervale je pre teba douvod ju rusit.
Tym vasim zmyslanim mozete zrusit polovicku liniek a budes mat hned potrebny pocet vodicov a aj kapacitnych vozidiel
Reply on: lampash #109703:
Keď sa bude dakedy o 20 rokov niečo zdražovať, aj vtedy hodíš vinu na zavedenie Eura? ?
Reply on: 810zssk #109746:
No hej. Ale v centre na to nemáš miesto a niekde na periférii by to vyzeralo čudne. Takže je to naozaj skôr sci-fi. ?
Reply on: Ike #109712:
"v podstate ide o anomaliu a ten autobus ma tak "prednost" ako ja na luke v strede lesa pred autom ktore sa tu vyskytne... proste autobus je niekde, kde sa s nim v zakonoch nepocita a malo by to byt osetrene znacenim..."

Malo. Veď, keď sme sa o tom vtedy pred niekoľkými rokmi bavili, tak ten, ku ktorému sme došli, bol dosť nejednoznačný. Ale zas, určitú logiku to má. Keď vidím autobus na koľajniciach, môžem predpokladať, že ide o NAD. Druhá vec je, že za volantom toho busu môže byť šofér, ktorý nevykonáva žiadnu NAD a len drzo predbieha kolónu.
inak co sa reko hlavnej stanice, IPR & co .. tak keby mesto nebolo hlupe, tak sa mohli dohodnut so ZSR tak ako to povodne ZSR chceli, ze z filialky chceli urobit hlavnu podzemnu stanicu, ktora by bola situovana o dost viac v centre mesta ...

hold nestalo sa tak ..

btw. IPR malo stavat uz v roku 2005 ..
ku konceptu protichodne jazdiacich liniek dosli aj vo viedni na to, ze sa to urobit aj optimalnejsie... tak sa stare linky 1 a 2, ktore jazdili proti sebe zrusia a budu ciastocne zlucene s linkami J, N a 65 a tie budu tiez zlucene 😉

http://www.wienerlinien.at/media/files/2008/Ringkonzept_Plan_7264.pdf

a vznikne velmi dobre linkovanie, take by sa teoreticky dalo robit aj v BA ked bude petrzalska radiala .. vlastne co navrhoval tr3mp 😉
Reply on: lampash #109774:
Takže ešte raz: Čo by zlacnelo, ak by sa euro nezavádzalo?
Ani nemusíš odpovedať - odpoveď je: NIČ.
Reply on: Ondro #109784:
Vzdy sa da na nieco vyhovorit (napriklad na tych nenazranych podnikatelov co si dovoluju chciet mat zisk, a to sa nikde inde na svete nemoze stat ze by nieco zdrazelo, len na Slovensku), ale nemozu nechat euro nevinne, tak radsej toto zhodia na euro aj podnikatelov zaroven.
Reply on: 810zssk #109678:
nezdražie, ale aspoň sa je na čo vyhovoriť, čo je pre typického Slováka to najdôležitejšie ?
Reply on: S499.1023 #109677:
navzájom ?
Reply on: hoppusmark01 #109764:
hej, hej... ked niekto iny ako zeleznice ma rekonstruovat stanicu tak spolocnost ako ballymore (pri stavbe Eurovea kazdy zucastneny moze potvrdit ze maju vysoko korektny pristup, stavaju v ramci povoleni, spolupracuju pri uprave okolia nie vylucne vo svoj prospech)... urcite nie je problem dat do podmienok tendra napriklad obrat 1mld euro za posledny rok, skusenosti z investiciami v takomto rozsahu, a napriklad aj priamo - skusenosti z rekonstrukcie zeleznicnej stanice... IPR ci ako sa to vola, to dufam nie!!! vsak to je des... najlepsi je ten odr* co spravili, resp. spolu s mestom spravili s rekonstrukciou divadla Astorka ktore malo byt akoze sucastou povolenia na stavbu tej budovy na hodzovom... to je na dlhsie rozoberanie, ale dopadlo to tak ze ziadne divadlo nezrekonstruovali ani nepostavili a zrejme vsetci aj na magistrate su spokojni... a este dostali vpodstate zadarmo priestory podchodu na hodzovom... nuz takto "podnikat" to je hej...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.