Reply on: hoppusmark01 #109764:
hej, hej... ked niekto iny ako zeleznice ma rekonstruovat stanicu tak spolocnost ako ballymore (pri stavbe Eurovea kazdy zucastneny moze potvrdit ze maju vysoko korektny pristup, stavaju v ramci povoleni, spolupracuju pri uprave okolia nie vylucne vo svoj prospech)... urcite nie je problem dat do podmienok tendra napriklad obrat 1mld euro za posledny rok, skusenosti z investiciami v takomto rozsahu, a napriklad aj priamo - skusenosti z rekonstrukcie zeleznicnej stanice... IPR ci ako sa to vola, to dufam nie!!! vsak to je des... najlepsi je ten odr* co spravili, resp. spolu s mestom spravili s rekonstrukciou divadla Astorka ktore malo byt akoze sucastou povolenia na stavbu tej budovy na hodzovom... to je na dlhsie rozoberanie, ale dopadlo to tak ze ziadne divadlo nezrekonstruovali ani nepostavili a zrejme vsetci aj na magistrate su spokojni... a este dostali vpodstate zadarmo priestory podchodu na hodzovom... nuz takto "podnikat" to je hej...
hoppusmark01
Hej hej v nemecku maju super spravene tie stanice, v Berline som este nebol, ale v Hamburgu to vyzera tak nejak podobne ako pises.
Ved su firmy, ktore sa zaoberaju rekonstrukciou zelezn. stanic s tym, ze vybuduju v stanici/pri stanici obch. centrum, a potom prenajimaju pristory. Tak je to aj v pripade rekonstrukcie prazskeho Hlavniho nadrazi, kde to robi firma Grandi Stazioni. Tak nechapem, preco mesto radsej neoslovi takuto firmu, ktora sa priamo specializuje na rekonstrukciu stanic.. A nie nejaku malu firmu, ktora ani nevie dokoncit jednu budovu a stale pretahuje terminy..