Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ondro #109239:
Však a čo som písal ja? To isté: Na suchuj je to bez ABS vždy lepšie, ak vieš brzdiť - vyplýva to z fyzikálnych zákonov.
Reply on: Ondro #109238:
Nebudem to ďalej riešiť. Ospevuješ tu nastavovanie svetiel niekam do oblakov, používanie silnejších žiaroviek, fantazíruješ v rozpore s fyzikálnymi zákonmi. To by som dokázal aj ja tu ale tu by ma našťastie za to policajti pekne doyebali. Takže to uzavrieme tak ,že ja budem aj naďalej jazdiť so schválenými a nastavenými, neoslňujúcimi xenónmi a na protiidúcich vozidlách mi takisto aj naďalej nebudú vadiť xenóny ale obskúrne amatérske úpravy...
Reply on: Ámos #109348:
to je co za hlupost? mozno keby tam rozdavali mannerky
Reply on: Ámos #109348:
? ? ? nato si ako prisiel si si to precital v prirucke vysokoskolak a mhd v bratislave? ? ? ?
Reply on: Mike #109344:
Stare vedenie ich ani neoprasilo.
Reply on: hoppusmark01 #109330:
Nerobi sa trochu moc veci potajomky? Ale ak by tam sla elektricka a trolejbus bolo by to SUPER.
Reply on: Ámos #109348:
a na toto si ako dosiel??? trofel ti pritiahne asi tak o 10-15% viac sotousov akurat tak. Z pohladu cestujuceho je to uplne jedno ci ma tykadla alebo nie pokial porovnavas trofel a bus rovnakej kapacity....
Reply on: hoppusmark01 #109346:
ale trofel ti pritiahne o 10-15% viac cestujucich oproti busu.
Reply on: Mike #109344:
"zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus..."

No to si myslím aj ja. Ale konkrétne táto linka k EU by bola výnimkou, keďže väčšia časť je už zadrôtovaná, takže stačí dorobiť len ten úsek cez Most Apollo. To by zmysel malo..

Ale inak budovať trolejbusy na rovine naozaj ekonomické nie je.. Náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedenia nie sú malé, kapacita vozidiel sa oproti autobusu nijak nezvýši, a ešte k tomu je tam obmedzenie kvôli trolejovému vedeniu: nie je možné obísť dopravnú nehodu napr... atď..
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5996
to bude uzavretý aj zjazd z Prístavného smer Čunovo? alebo už zrazu pre L68 v Pe nebude nebezpečné odbočenie z Apolla doprava?
Reply on: hoppusmark01 #109341:
Nechajme sa prekvapkať, tú Petržalku by som videl nateraz ako sci -fi zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus...
Trať k Eurovei, ak skutočne bude lebo vyzeralo to všeliako, platí Eurovea a tá Hroboňova a spol. ide z € fondov...a projekty čo oprášia sú z rokov dávno minulých, čiže opäť minimálna (ak vôbec nejaká) zásluha tohto vedenia DPB...
Reply on: kecho #109329:
ten stlp sa napadne podoba na tie stlpy, co sa na ne montujú kamery kvoli sledovaniu dopravnej situacie.
Reply on: hoppusmark01 #109336:
Nie, ak tam skutočne budú k eurovei dráty, tak už je dohodnuté že tam pôjde 210. Tá je na to ako stvorená, lebo vytvorí "poloblúk" - po 1. mestskom okruhu, potenciálne ideálne až pod N. Most, ako sme sa už viackrát bavili...
Reply on: Mike #109338:
Wow, ak bude trolejbusová trať až na Hroboňovu, tak by sa ešte mohla potiahnuť trať cez Most Apollo k EU, a môže sa zriadiť študentská trolejbusová linka namiesto 184 (alebo ako doplnok k 184, tá môže zostať pre spojenie EU s centrom mesta)..

Inak sa mi zdá, že nové vedenie DPB naozaj pohlo veľa vecí dopredu, dúfam, že v tom budú pokračovať.. ?
Reply on: Mike #109338:
kecas!!!
Reply on: hoppusmark01 #109336:
prečo by sa nemohla predlžovať 210. To, že je určená ako prepojenie stanice s ASMN a linka bude stát na oboch miestach može začínať na kramaroch a končiť v tramtarii...
Reply on: hoppusmark01 #109335:
Ak všetko pôjde OK, v októbri bude hotový projekt a ešte možno do zimy bude územné roznohdnutie aj dokonca stavebné povolenie ? na trať Pražská - Hroboňova a následne podľa financií buď spolu s kompletnou výmenou pavučiny v Hrobustove a/alebo obojsmerná Patrónka a napojenie Pražská - Brnianska - Patrónka.
Reply on: hoppusmark01 #109336:
no a ešte by tam mohli zaviesť tú L40 (autobus) s trasou AS Nivy-Eurovea-Nábrežie-Nový most-Zochova-SAV-Hl.st.. ?
Reply on: kecho #109332:
zaujímalo by ma, ktorú t-busovú linku chcú k Eurovee potiahnuť. Možní kandidáti sú 206 a 210.. Keďže ale 210 je primárne určená na spojenie Hl.st. a AS Nivy, tak by na Nivách mala aj konečná zostať.. Čiže jedine 206..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.