Nebudem to ďalej riešiť. Ospevuješ tu nastavovanie svetiel niekam do oblakov, používanie silnejších žiaroviek, fantazíruješ v rozpore s fyzikálnymi zákonmi. To by som dokázal aj ja tu ale tu by ma našťastie za to policajti pekne doyebali. Takže to uzavrieme tak ,že ja budem aj naďalej jazdiť so schválenými a nastavenými, neoslňujúcimi xenónmi a na protiidúcich vozidlách mi takisto aj naďalej nebudú vadiť xenóny ale obskúrne amatérske úpravy...
a na toto si ako dosiel??? trofel ti pritiahne asi tak o 10-15% viac sotousov akurat tak. Z pohladu cestujuceho je to uplne jedno ci ma tykadla alebo nie pokial porovnavas trofel a bus rovnakej kapacity....
"zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus..."
No to si myslím aj ja. Ale konkrétne táto linka k EU by bola výnimkou, keďže väčšia časť je už zadrôtovaná, takže stačí dorobiť len ten úsek cez Most Apollo. To by zmysel malo..
Ale inak budovať trolejbusy na rovine naozaj ekonomické nie je.. Náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedenia nie sú malé, kapacita vozidiel sa oproti autobusu nijak nezvýši, a ešte k tomu je tam obmedzenie kvôli trolejovému vedeniu: nie je možné obísť dopravnú nehodu napr... atď..
Nechajme sa prekvapkať, tú Petržalku by som videl nateraz ako sci -fi zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus...
Trať k Eurovei, ak skutočne bude lebo vyzeralo to všeliako, platí Eurovea a tá Hroboňova a spol. ide z € fondov...a projekty čo oprášia sú z rokov dávno minulých, čiže opäť minimálna (ak vôbec nejaká) zásluha tohto vedenia DPB...
Nie, ak tam skutočne budú k eurovei dráty, tak už je dohodnuté že tam pôjde 210. Tá je na to ako stvorená, lebo vytvorí "poloblúk" - po 1. mestskom okruhu, potenciálne ideálne až pod N. Most, ako sme sa už viackrát bavili...
Wow, ak bude trolejbusová trať až na Hroboňovu, tak by sa ešte mohla potiahnuť trať cez Most Apollo k EU, a môže sa zriadiť študentská trolejbusová linka namiesto 184 (alebo ako doplnok k 184, tá môže zostať pre spojenie EU s centrom mesta)..
Inak sa mi zdá, že nové vedenie DPB naozaj pohlo veľa vecí dopredu, dúfam, že v tom budú pokračovať.. ?
prečo by sa nemohla predlžovať 210. To, že je určená ako prepojenie stanice s ASMN a linka bude stát na oboch miestach može začínať na kramaroch a končiť v tramtarii...
Ak všetko pôjde OK, v októbri bude hotový projekt a ešte možno do zimy bude územné roznohdnutie aj dokonca stavebné povolenie ? na trať Pražská - Hroboňova a následne podľa financií buď spolu s kompletnou výmenou pavučiny v Hrobustove a/alebo obojsmerná Patrónka a napojenie Pražská - Brnianska - Patrónka.
zaujímalo by ma, ktorú t-busovú linku chcú k Eurovee potiahnuť. Možní kandidáti sú 206 a 210.. Keďže ale 210 je primárne určená na spojenie Hl.st. a AS Nivy, tak by na Nivách mala aj konečná zostať.. Čiže jedine 206..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sati