"zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus..."
No to si myslím aj ja. Ale konkrétne táto linka k EU by bola výnimkou, keďže väčšia časť je už zadrôtovaná, takže stačí dorobiť len ten úsek cez Most Apollo. To by zmysel malo..
Ale inak budovať trolejbusy na rovine naozaj ekonomické nie je.. Náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedenia nie sú malé, kapacita vozidiel sa oproti autobusu nijak nezvýši, a ešte k tomu je tam obmedzenie kvôli trolejovému vedeniu: nie je možné obísť dopravnú nehodu napr... atď..
Nechajme sa prekvapkať, tú Petržalku by som videl nateraz ako sci -fi zvlášť pri teórií tohto vedenia DPB, že trolejbus iba do kopcov a po rovine je efektívnejší (ekonomickejší) autobus...
Trať k Eurovei, ak skutočne bude lebo vyzeralo to všeliako, platí Eurovea a tá Hroboňova a spol. ide z € fondov...a projekty čo oprášia sú z rokov dávno minulých, čiže opäť minimálna (ak vôbec nejaká) zásluha tohto vedenia DPB...
Nie, ak tam skutočne budú k eurovei dráty, tak už je dohodnuté že tam pôjde 210. Tá je na to ako stvorená, lebo vytvorí "poloblúk" - po 1. mestskom okruhu, potenciálne ideálne až pod N. Most, ako sme sa už viackrát bavili...
Wow, ak bude trolejbusová trať až na Hroboňovu, tak by sa ešte mohla potiahnuť trať cez Most Apollo k EU, a môže sa zriadiť študentská trolejbusová linka namiesto 184 (alebo ako doplnok k 184, tá môže zostať pre spojenie EU s centrom mesta)..
Inak sa mi zdá, že nové vedenie DPB naozaj pohlo veľa vecí dopredu, dúfam, že v tom budú pokračovať.. ?
prečo by sa nemohla predlžovať 210. To, že je určená ako prepojenie stanice s ASMN a linka bude stát na oboch miestach može začínať na kramaroch a končiť v tramtarii...
Ak všetko pôjde OK, v októbri bude hotový projekt a ešte možno do zimy bude územné roznohdnutie aj dokonca stavebné povolenie ? na trať Pražská - Hroboňova a následne podľa financií buď spolu s kompletnou výmenou pavučiny v Hrobustove a/alebo obojsmerná Patrónka a napojenie Pražská - Brnianska - Patrónka.
zaujímalo by ma, ktorú t-busovú linku chcú k Eurovee potiahnuť. Možní kandidáti sú 206 a 210.. Keďže ale 210 je primárne určená na spojenie Hl.st. a AS Nivy, tak by na Nivách mala aj konečná zostať.. Čiže jedine 206..
? to ako vážne? no super, ak by tam natiahli Tbusy, to by bolo už len kúsok od Apolla (aj od NMosta) a natiahnutia drátov do Petržalky (pod most, prípadne po nábreži po KV) ? aj keď ani teraz tomu veľa nechýba, veď od Košicej sú to po most akurát dve križovatky a jedna ulica, lenže keď sa nechce, tak to nejde ?
len teraz neviem, či stanica električkovej trate znamená zastávka na Šafku, alebo aj okolo eurovei potiahnu koľaje - napr. smer Slovnaft...
Re #109331 hoppusmark01: btw. neznášam takéto stránky - kopec animácií a zbytočne nažahaných kB hneď na úvod a kým to prebehne, človek zabudne čo chcel...
"EUROVEA bude ľahko dostupná aj verejnou dopravou, k čomu prispeje plánovaná výstavba autobusovej a trolejbusovej stanice a stanice vysokorýchlostnej električkovej trate a metra." ?
včera som išiel po dlhom čase cez Dostojevského a tam pred Allianzom nie stredový ostrovček, ale ostrov ako hrom a v ňom zarazený poriadny stĺpisko - na semafor to príliš nevyzerá, neviete niekto, či to náhodou nie je stĺp pre troleje? žeby dpb chcel potiahnuť Tbusy z ASMN aspoň pod NM? alebo robiť otočku cez Landererovu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
len teraz neviem, či stanica električkovej trate znamená zastávka na Šafku, alebo aj okolo eurovei potiahnu koľaje - napr. smer Slovnaft...
Re #109331 hoppusmark01: btw. neznášam takéto stránky - kopec animácií a zbytočne nažahaných kB hneď na úvod a kým to prebehne, človek zabudne čo chcel...