Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #109191:
Je to aj o národe. Povaha národa v spojení s nečinnosťou polície spôsobila, že u nás je miera vandalizmu ďaleko nad priemer civilizovaných krajín. Tromfli sme aj Budapešť, ktorú sami Maďari nazvali "vandalfőváros". Okrem toho aj zástupca JC Decaux sa v nejakom rozhovore pre médiá vyjadril, že miera vandalizmu a poškodzovania prístreškov v BA nemá obdobu v žiadnom inom európskom meste. Ale súhlasím s tým, že na opravovanie poškodeného mobiliáru, etc. sa zvysoka prdí (okrem JCD, samozrejme).
Reply on: 810zssk #109211:
Súhlasil som s inou časťou príspevku, ale nevadí ?
Reply on: Solider #109210:
Zvlastne ze ked ja som napisal ze aj na tych stlpoch zavisi tak si nesuhlasil 😃 Ale nevadi..
Reply on: hoppusmark01 #109209:
S týmto môžem len súhlasiť. Navyše, niekedy by bolo vhodné namiesto rozširovania komunikácií tie stávajúce aj zrekonštruovať, Trnavská vyzerá príšerne. Chodníky taktiež.
Reply on: Solider #109207:
Ver tomu, že veľa ľudí si tie stĺpy všíma.. Aj také "drobnosti", ako hrdzavé stĺpy verejného osvetlenia/trolejového vedenia vytvárajú obraz mesta. Rovnako ako rozbitá dlažba a chodníky, zničené obrubníky a mestský mobiliár/lavičky.
Dokonca už aj v architektonických/dizajnových časopisoch si takéto veci všimli, a bolo to aj v článku o Bratislave (časopis Dolce Vita), konkrétne o našich príšerne vyzerajúcich uliciach..

Dovolím si povedať, že oprava tých stĺpov sú rovnako dôležitá, ako oprava zastávok na Trnavskom mýte..
Reply on: Solider #109207:
Pozri, naklady na natretie su minimalne (v porovnani so zbytocnym rozsirovanim niektorych komunikacii, ktore vedie k ich upchatiu) a nevidim dovod preco to nespravit ked to co i len minimalne zvysi esteticku uroven.
Reply on: 810zssk #109206:
Určite bude pobyt Bratislavčanov v ich meste príjemnejší, keď sa natrú 2 stĺpy trolejového vedenia. 95% vrátane mňa si tebou spomínané stĺpy nevšimli, pokiaľ ich na to niekto neupozornil ?

Aj keď nie som proti tomu, aby sa natreli, ale osobne si myslím, že tie stĺpy sa už neoplatí natierať, tie treba vybrať a vymeniť za nové, čo nestojí 75 korún ?
Reply on: Solider #109205:
Ja nie som pracovnik institucie ktora ma zabezpecovat aby bol pobyt Bratislavcanov v nasom meste co najprijemnejsi.
Reply on: 810zssk #109204:
Osobne Ti to prekáža? Bež si kúpiť syntetický náter do farieb a lakov, zošúchaj pôvodnú vrstvu a natri to.

Neesteticky skôr pôsobí terminál na Trnavskom mýte, než dva stĺpy popri trati.
Reply on: Solider #109203:
Estetika?
Reply on: 810zssk #109200:
Prečo by mal niekto natierať stĺpy?
Reply on: hoppusmark01 #109197:
On hovori o preferovani VHD, ale vobec netusi ze existuju rychlovlaky co mozu ist rychlejsie ako je maximalka na dialnici.
Reply on: hoppusmark01 #109195:
Ale ved toto je uz tretia etapa preferencie.
Reply on: Solider #109192:
A tvrdil to niekto? To ze sa nemeni vedenie este neznamena ze sa nemozu natriet stlpy.
Reply on: hoppusmark01 #109198:
Áno bude to o hodne kratší čas ? ...

Vo wikipédii je to v tabuľke : http://sk.wikipedia.org/wiki/TGV
Reply on: hoppusmark01 #109197:
vlastne takýto človek potom ani nevie, ako sa dá po Európe cestovať.. Možno keď si nabúce bude plánovať Ďurki cestu niekde z Paríža do Nemecka, tak bude zvažovať medzi TGV idúceho 160 km/h, a keď sa preňho nakoniec rozhodne, tak sa bude diviť, že to trvalo nejaký kratší čas ako si naplánoval ?
Reply on: aNTI #109196:
ako myslím si, že fakt, že niekto ani nemá tušenia, že TGV nejazdí 160km/h, už svedčí o dosť veľkej "nerozhľadenosti" daného človeka mysliaceho si tento fakt.. ako potom môže mať takýto človek schopnosť rozhodnúť o osude určitého architektonického diela (Starý most) a jeho význame pre spoločnosť. Toto už je na zaplakanie..

ako ja chápem, že nie každý sa zaujíma o dopravu, ale myslím, že každý normálny človek vie, že existujú na svete vlaky, a tak isto vie, že existuje nejaké TGV a vie aj, akou rýchlosťou jazdí..
Na toto sa uz neda divat. Durkovsky si mysli, TGV sa projektuje na 160km/h, Rackova kolajnice zasadne podbetonovava a vyrovnava. A novinari nie su schopni otvorit ani wikipediu a pozriet si, ci netrepu somariny.
Ešte taký postreh k L50: Smerom od Auparku k Starému mostu a aj opačne, sú všetky cesty označené tak, že L50 je vždy na vedľajšej ceste, a ostatné smery sú hlavná cesta. L50 teda musí dávať v každom smere cca.2 krát prednosť, čo znamená brzdenie, rozbiehanie atď.. pričom súvislé prúdy áut z iných smerov neumožnia L50 tak skoro prejsť križovatkami.
Nemohli by sa tie križovatky upraviť tak, aby L50 bola vždy na hlavnej? Myslím si, že aj toto patrí k preferencii MHD a výrazne by to urýchlilo prejazd L50 medzi Auparkom a Starým mostom..
Takto to vyzerá, ako by sa autobusom MHD naschvál kládli "polená pod nohy".. keďže musí na každej križovatke dávať prednosť.. ?
Reply on: Solider #109192:
hmm takže natretie stĺpov patrí k reko TV? no dobre, ale z hľadiska estetiky by bolo dobré, keby aj v rámci reko trate niekto zobral kýbel so striebornou alebo šedou farbou, a tie stĺpy natrel. To hádam nie je taký problém.. Veď s TV nemusia robiť nič..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.