Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #109182:
tam nie, tam by to spôsobovalo hluk a zabíjalo psíky ?
Reply on: 810zssk #109168:
to bolo moderné kedysi:) primáš asi zabudol, že Slovensko nie je pupok sveta:)
Reply on: S499.1023 #109181:
no neviem akeho typu sme mali v USA my, ale tie teda svietili paradne, hadam aj lepšie ako tie naše... A nedal by som ruku do ohňa za to, ale zdá sa mi že tam sa používajú žiarovky 80/100... ale tam sa vo všeobecnosti viac oslňuje ako u nás....s mojimi žiarovkami mam odmerane že dokažem zastaviť asi z 90-100 km/h na vzdialenosť na ktorú vidím skúšal som to v noci na opustenej ceste, neviem či xenóny dosvietia na dlhšie ako ja... a keď budem mať možnosť, určite odmeriam aj brzdné dráhy s/bez ABS, lebo sám som zvedavý aký bude nameraný rozdiel...
Reply on: 810zssk #109191:
Je to aj o narode. ?
Reply on: AAA #109217:
tak v tom prípade beriem späť ?
Reply on: hoppusmark01 #109216:
Ten príspevok bol myslený ironicky a žartom.
Reply on: AAA #109214:
"On to vie"
On to fakt nevie. Treba si pozriet v archive nejakej televizie reportaz tusim zo vcera, kde to hovoril priamo pred novinarmi: "...to TGV, ktore dokaze ist...myslim ze.. 160 km/h..."
Na mojej stránke si môžete pozrieť dva historické cestovné poriadky. Trať 7019 Bratislava,Avión-Bratislava,Petržalka-Jarovce-Rusovce,národná bezpečnosť-Rusovce-Čunovo-Rajka. A trať 7014 Bratislava,Avión-Bratislava,Prievoz-Verekne-Schildern-Šamorín-Bačfa-Vajka pri Dunaji-Veľká Sarva-Blatná na Ostrove. Obe sú z 1948 v pôsobnosti autosprávy ČSD. www.fotobus.ic.cz ?
Reply on: Solider #109192:
A to je práve hlúposť, že DPB popri oprave trate, ak je pravda čo píšeš, na vedenie j***, alebo to vedenie má životnosť o toľko dlhšiu ako trať?
Ale vlastne tosaneda, všetcisunaobede, natoniejepredpis, cestujucibytonepochopili (napr. to prečo nie je zas o rok výluka), dalobysatozneužiť (napr. by sa museli koordinovať traťováci s vrchármi na furt),... .
Re #109202 810zssk: On to vie, lenže on vie aj to, že vymyslel na území BA 10. etapu preferencie využívajúcu všetko naj z predchádzajúcich 9 na novom úrovňovom priecestí, ktoré sa postaví niekde v blízkosti ŽST Petržalka, aby autá nebehali krížom cez Paneurópsky koridor a turisti si nemysleli, že nemáme ani preferenciu VHD.
To, že zavedenie systému predĺži jazdnú dobu Paríž - BA na úroveň času, ako by sa celá cesta išla po zločineckom koridore, je vec druhá a o tej sa nehovorí. ?
Zároveň sa pred priecestím, aby vlak mohol stáť, aj ak by náhodou preferencia mala slabú chvíľu a fungovala, vybuduje železničná zastávka, na ktorú bude zvážať petržalských domovníkov duozvrhlsoť využívajúca parohy len na ceste do vozovne a z vozovne, lebo v Petržalke trolejové vedenie nebude.
Reply on: 810zssk #109191:
Je to aj o národe. Povaha národa v spojení s nečinnosťou polície spôsobila, že u nás je miera vandalizmu ďaleko nad priemer civilizovaných krajín. Tromfli sme aj Budapešť, ktorú sami Maďari nazvali "vandalfőváros". Okrem toho aj zástupca JC Decaux sa v nejakom rozhovore pre médiá vyjadril, že miera vandalizmu a poškodzovania prístreškov v BA nemá obdobu v žiadnom inom európskom meste. Ale súhlasím s tým, že na opravovanie poškodeného mobiliáru, etc. sa zvysoka prdí (okrem JCD, samozrejme).
Reply on: 810zssk #109211:
Súhlasil som s inou časťou príspevku, ale nevadí ?
Reply on: Solider #109210:
Zvlastne ze ked ja som napisal ze aj na tych stlpoch zavisi tak si nesuhlasil 😃 Ale nevadi..
Reply on: hoppusmark01 #109209:
S týmto môžem len súhlasiť. Navyše, niekedy by bolo vhodné namiesto rozširovania komunikácií tie stávajúce aj zrekonštruovať, Trnavská vyzerá príšerne. Chodníky taktiež.
Reply on: Solider #109207:
Ver tomu, že veľa ľudí si tie stĺpy všíma.. Aj také "drobnosti", ako hrdzavé stĺpy verejného osvetlenia/trolejového vedenia vytvárajú obraz mesta. Rovnako ako rozbitá dlažba a chodníky, zničené obrubníky a mestský mobiliár/lavičky.
Dokonca už aj v architektonických/dizajnových časopisoch si takéto veci všimli, a bolo to aj v článku o Bratislave (časopis Dolce Vita), konkrétne o našich príšerne vyzerajúcich uliciach..

Dovolím si povedať, že oprava tých stĺpov sú rovnako dôležitá, ako oprava zastávok na Trnavskom mýte..
Reply on: Solider #109207:
Pozri, naklady na natretie su minimalne (v porovnani so zbytocnym rozsirovanim niektorych komunikacii, ktore vedie k ich upchatiu) a nevidim dovod preco to nespravit ked to co i len minimalne zvysi esteticku uroven.
Reply on: 810zssk #109206:
Určite bude pobyt Bratislavčanov v ich meste príjemnejší, keď sa natrú 2 stĺpy trolejového vedenia. 95% vrátane mňa si tebou spomínané stĺpy nevšimli, pokiaľ ich na to niekto neupozornil ?

Aj keď nie som proti tomu, aby sa natreli, ale osobne si myslím, že tie stĺpy sa už neoplatí natierať, tie treba vybrať a vymeniť za nové, čo nestojí 75 korún ?
Reply on: Solider #109205:
Ja nie som pracovnik institucie ktora ma zabezpecovat aby bol pobyt Bratislavcanov v nasom meste co najprijemnejsi.
Reply on: 810zssk #109204:
Osobne Ti to prekáža? Bež si kúpiť syntetický náter do farieb a lakov, zošúchaj pôvodnú vrstvu a natri to.

Neesteticky skôr pôsobí terminál na Trnavskom mýte, než dva stĺpy popri trati.
Reply on: Solider #109203:
Estetika?
Reply on: 810zssk #109200:
Prečo by mal niekto natierať stĺpy?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.