sa necudujem keby som mal auto vporiadku tak sa vykaslem na ich ba mhd sak to neni normalne kto tie harmonogramy vobec vyraba sak aby som musel vecer cakat na autobus 20minut ked mi zdrhne o pokaslanych 6minut skor ako mi ide vecer prvy autobus stadial kde pracujem sak to maju postavene nahlavu to mozu len taky navrhovat co furt jazdia autom KOMPETENTNYCH ziadam aby sa zamisleli nad tym co potrebuje zakaznik a nie to co potrebuju oni ? pozrite sa nato ? dvomi ocami napriklad vcera som isiel na patronku smer tesco lamac 1 autobus zadruhym potom jak blby cakat s listkom v ruke kym dojde dalsi ,ste normalny , taktiez preco autobus do okrajovej casti (ktori chodi iba jeden v cca 20min intervale vecer plus jeho zahadne meskanie aby autobusar na konecnej nemusel cakat ale sa rovno otocil a isiel naspet) poslete skor ako autobus ktori ma mimochodom tri spoje ako posledny do lamaca , ...
"Najväčší pokles prepravených osôb zaznamenala verejná osobná železničná doprava, a to o 47 % a verejná osobná autobusová doprava takmer o 43 %.
Zatiaľ čo v roku 1995 mala verejná doprava 50-% podiel na celkom prepravených osobách, v roku 2006 to bolo 33 %.
......
V rámci akčného plánu navrhuje ministerstvo zamerať sa na modernizáciu infraštruktúry verejnej dopravy, podporu jej prevádzkovania a obnovu vozidlových parkov."
Konečne niečo rozumné!!
to by mohla byť šanca aj pre BA..
nefandi si, pekné populistické gesto, pretože:
1) stavebník, ktorý získa právoplatné stavebné povolenie na stavbu... - väčšina JeTi megaprojektov už povolenie má a asi bude dosť právne komplikované pýtať to od nich spätne... a čo v prípade, ak povoelnie nemá a začne stavať?
2) Použitie výnosu a spôsob jeho vyberania má spočívať na vôli konkrétnej obce a mesta. Budú si tiež môcť určiť, koho od poplatku oslobodia. - priestor na korupciu ako hrom...
3) Gy.: "Finančné prostriedky budú využité na zlepšenie dopravnej situácie a jej kvality v meste" - takže do MHD nepôjde tradične nič a budú sa opäť robiť rozširovačky ciest = ďalši nárast autistov...
4) keď niekto postaví obytný dom + každý byt = 1 parkovacie miesto - kto to nakoniec zaplatí?
nuz keby toto mesto vedelo co vobec chce... Eurovea postavi PRVU STANICU METRA, teda uz sa stava... lebo bola v uzemnom plane... keby bola v uzemnom plane elektricka na trase Safarikovo namestie - Dostojevskeho - Eurovea - Twin City - ASMN - ... pripadne prepojenie na Zahradnicku / pokracovanie na Dolne Hony... tak slusny investor ako Eurovea by nemal problem postavit podla mna aj trat na usekoch kde investuje, vsak tu stanicu metra stava nejak bez namietok a podla planu, co na tom ze metro uz nikto neplanuje, alebo ano??? ?
chyba tohto mesta je v planovani! investor nemoze a nechce stracat cas ked sa rozhodne investovat, plan ma byt uz davno hotovy - a investori sa aj podla neho maju rozhodnut... nie ze mesto sa preberie ked niekto zacne stavat a spomenie si (alebo ani to nie) ze tam by bola dobra nejaka elektricka ? vsak este ani elektricka do petrzalky nema svoj plan... uz davno mali byt plany pre rozvoj MHD vo forme elektriciek (ak to ma byt nosny system) od Devinskej Novej Vsi az po Vajnory a Dolne Hony, nehovoriac o samozrejmosti planu pre idealny stav v centre - napriklad obsluha ASMN, Dostojevskeho, Dunajskej... nechapem co robia na magistrate, pocitaju peniaze z provizii a rozmyslaju co dalsie predat a kolko na tom zarobia... aspon keby to robili popri niecom uzitocnom - aspon plane nosneho systemu, ked uz nosny system nebuduju...
Alternatíva č.2. : Mesto už nemá kde predávať pozemky, reps. vedenie na magistráte cítit, že kopanec do zadku od voličov neni ďaleko, tak treba začať sa nabalovať na druhej strane.
Kiežby to tak nebolo. No ťažko veriť, že tých 150 melónov čo Ďurkovský vyčíslil, by sa použili na opravu komunikácii, električkových/trolejbusových tratí resp. obnovu vozového parku, keď doteraz to nešlo, resp. trvá to ako lačnému srrr...
a tiez si myslim, ze na rekonstruckiu ciest v BA nie su ani tak potrebne peniaze, ako zmena myslenia ludi, ktori o tom rozhoduju.. Cize nieco take ako: "cesty nemozme ani zacat rekonstruovat, lebo keby sme teraz zacali, tak skoncime az o 400 rokov.." taketo vyjadrenia mi vyrazaju dych.. ved nepotrebujeme rekonstruovat vsetky, staci postupne tie najhorsie useky.. ale na to by musel existovat nejaky system, podla ktoreho by sa postupovalo.. teraz sa rekonstruuju cesty, ktore vobec nie je treba rekonstruovat, a tie kotre treba, sa nerekonstruuju..
Cize je mozne, ze ani viac penazi od investorov nepomoze, kedze ich kompetentni nebudu vediet spravne pouzit.. a najhorsie cesty stale zostanu rovnako rozbite..
No neviem, ci je to az tak perfektny zakon.. je dobre, ze mesto chce ziskat peniaze na rekonstrukciu ciest atd..
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..
Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..
No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?
hoppusmark01
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..
Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..
No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?