CITÁT: "Zastávku premiestni dopravca (DPB, a. s. ) do požadovanej polohy hneď, ako bude zrealizované vodorovné a zvislé dopravné značenie a taktiež existujúce dopravné značenie zosúladené s tým istým projektom, ktorého súčasťou je aj predmetná obnovená zastávka.
Súčasný stav dopravného značenia preveril odborný útvar DPB, a. s. na mieste dňa 21. 07. 2008 a zistil, že stav je nezmenený, tak, ako to dokumentuje Vami priložená fotografia. Objasňujeme, že realizácia chýbajúceho dopravného značenia neprináleží dopravcovi.
Na tento závažný nedostatok - nesúlad s projektom, upozorňujeme Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy.
To, že je tá zastávka pomaly doslova, čoby kameňom dohodil z okolitých dvoch. Plus ide o precedens. Čo ak si to takto zmyslí viac firiem. Budeme mať raz napr. aj medzi Kamenným nám. a Špitálskou zastávku typu Hodinárstvo Mrkvička?
Stačí, ale kde inde sa dnes stavajú na Slovensku jednopruhové mosty (okrem poľných ciest)? Toto je okrem toho že krátkodobé ešte aj staré myslenie. Však hranica, tak treba spomaliť, zastaviť. ?
Re #108727 S499.1023: Toto neviem čo sú za čísla. Možno by to bolo trochu menej než miliarda za kilometer, nie? A neviem pre akých 50 ľudí. Ak ich bude 25 za hodinu, tak 750 za den, 250 000 za rok... Čo 50?
1) Ani diaľnice sa nebudujú pre 36 ľudí za hodinu.
2) Slovensku chýba podstatne viac diaľnic ako železníc.
3) Aj po diaľnici môže premávať VHD.
VEREJNÁ DOPRAVA NIE JE LEN VLAK!!!!
"Len cesta Wolfsthal - Letisko trva vlakom 45 minut."
- cesta po pohyblivých chodníkoch od auta, ktoré odstavíš na parkovisku C (dlhodobé parkovanie) po východ zo stanice S7 je zhruba tých 15 minút. ?
neprotirecim..
v jednom z tych prispevkov som myslel: rakusania z wolfsthalu a Hainburgu budu aj nadalej dochadzat do Viedne, tak ako dochadzali doteraz. Ked vlak ide z Wolfsthalu smerom do Viedne, postupne nastupuju ludia v smere z Wolfsthalu, z Hainburgu atd.. cize postupne sa zaplna kapacita vlaku v smere do Wien.. V opacom smere, teda z Wien do Wolfsthalu, sa ten vlak zas postupne vyprazdnuje. par ludi vystupi v prvej dedine, par ludi v druhej, no a a vposlednej dedine (Wolfsthal) vystupia aj ti posledni cestujuci..
tito ludia do BA chodit nebudu (tak ako ani dnes nechodia s 901).
Ale medzi Wolfsthalom a BA budu vlakom chodit ludia, ktori budu cestovat z letiska Vieden do Bratislavy..
A prave pomocou tychto cestujucich docielime ten efekt, ze postupne vyprazdnovanie vlaku v smere do Wolfsthalu vykompenzujeme naplnenim vlaku na letisku Vieden cestujucimi do BA..
S499.1023