Reply on: zakaznik #108700:
1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
hoppusmark01
Myslis, ze letiska Bratislava a Vieden tvoria jeden prestupny bod?
Nie. Prestupnym bodom je iba Vieden. Cize ak niekto prestupuje, prestupuje vo Viedni, kde je spracovany aj koncept, podla ktoreho je Letisko Vieden prestupnym bodom medzi letmi zo zapadnej a letmi z vychodnej Europy.. Takze tie prestupy su priamo naviazane na seba, a uskutocnuju sa na letisku Vieden..