Reply on: zakaznik #108700:
1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
hoppusmark01
ak je tak skoro rano v autobuse tolko ludi, kolko je potom cez den? Okrem toho k tomu treba este pripocitat ludi, ktori sa vezu so Slovak Lines, a k tomu este potencialnych cestujucich, ktori by z auta presadli na vlak, ak by bola dostatocna ponuka vlakovych spojeni...
Okrem toho do Viedne cez Kittsee tiez nechodi rano 4:30 viac ako 25 ludi, a napriek tomu to spojenie existuje..