Turbo:
elina do Viedne jazdila myslím až do roku (november?) 1938 (teda nie do 1935), kedy nám po viedenskej arbitráži osekali Slovensko, Petržalka pripadla Reichu a juh Maďarskému královstvu ( patrí k tomu královstvu, nie že nám osekali územie)
elina do Viedne jazdila myslím až do roku (november?) 1938 (teda nie do 1935), kedy nám po viedenskej arbitráži osekali Slovensko, Petržalka pripadla Reichu a juh Maďarskému královstvu ( patrí k tomu královstvu, nie že nám osekali územie)
Turbo
Vidim to tak ze nemas argumenty. A myslim si ze ovela viac Bratislavcanov by cestovalo MHD keby bola atraktivnejsia. Ludia z regionu nie su prvoradou problematikou MHD. M znamena mestska. Nie regionalna. A bratislavu zatazuju najma auta z bratislavy. Bratislavcania sa prevazaju hore-dolu po meste svojimi gumokolmi. Miesto toho im treba ponuknut rychlu elekticku vyhybajucu sa dopravnym zapcham a iducu z jedneho konca mesta na druhy v kratkych intervaloch s moznostou priameho prestupu na dopravnych uzloch (napr. Trnavske myto). Nikoho z Bratislavcanov nebude lakat vozidlo, ktore dojde z regionu plne ludi ktori idu do mesta. Napis mi prosim ta presne ekonomicko - technicke odovodnenie zmeny rozchodu. A prosim ta napis mi aj preco v tych mestach ktore som vymenoval ziadne kockopsy nie su. Je totiz vela dovodov preco...