Vidis, napadla mi skvela myslienka - nechajme sucasny stary most a elektricka bude mat trajekt. Casom bude zavedena aj druha etapa preferencie, v ramci ktorej bude trajket cakat uz len 10 minut..
neviem, čii je to návrh, ale myslím že len vizualizácia... Lepšie bude vedieť aquila.
Oproti tým Ďurkovskeho grafitom je to pekný most... snáď ho dovtedy náš mayor nezmení
Pamiatky ano, ale odtial potial. Boj za zachranu Stareho mostu mi pripomina boj za hotel Kyjev. Tiez je to vrcholne neesteticka stavba, co podla mna kazi vzhlad.
možno by chcel ísť propelerom? ? kratšia cesta ako cez Apollo alebo NM tuším neexistuje...
Re #107941 Ike: tak rusovský (čunovksý?) most už na papieri existuje? ? či to je iba návrh, ktorý sa bude ešte meniť a potom príde Gyrkovszki a spraví z neho 2-prúďák obojsmerne? ?
Re #107939 fanatikmhd: dve technické otázky - KDE chceš na pevnine stavať most (na Šafku alebo pod Hiltonom?) a AKO ho chceš potom nahodiť cez Dunaj. pretože pri stavbe Apolla bol jeden koniec na pylóne, ktorý napokon aj ostal pod konštrukciou...
Uplne s tebou suhlasim.... skor mali urobit nieco cim by sa bratislava mohla pysit: dat ho zrenovovat a postavit na novo strednu konzolu ktora kedysi vyzerala uchvatne, bolo to podobne apollu. tie rovinky pred, sak viete, take nizke, a potom siel kraaaaaaaaaaaaasny obluk zelezny a to bola nadhera az do 1944 kedy to urobilo bum. No co uz... ?
Každý most je symbolom Bratislavy (snáď okrem Prístavného a La(n)franconiho), preto si myslím, že Starý Most by mal zostať v súčasnej, resp. pre-1944 podobe. Tu nejde o to, že to nie je pamiatka a de facto je to len kopa šrotu (to sa dá inak povedaŤ aj o Eiffelovej veži), tu ide o to, že ten "nový" most je škaredý, nehodí sa tam a navyše nerieši dopravnú situáciu. Tie návrhy by som bral, keby boli na šiesty dialničný most, hoci ten už vybraný je (a je pekný - http://i.pravda.sk/08/031/skcl/P0421862f_mooooo.jpg), ale nie ako náhrada Starého. Starý by mal zostať starý aj vzhladovo, aby nerušil panorámu - samozrejme technologicky môže byť najnovší. Tá Mária Valéria by nám mala byť príkladom.
No, aj ale veela fotiewk je z oblasti ako bola byvala vozovna petrzalka aj ked uznavam, ze dost foot je s novym mostom.... vies, podla mojho nazoru by mali most vybudovat na pevnine, stary nehat premavke a ked ta nova konstrukcia bude finito, potom na mesac zrusit dopravu, odpalit most, nasadit novy a rychlo dorobit... tento plan zamysla nad zarusenim mosta a stavbou noveho... cize to bude trvat ako stavba apolla.
A inak, viete, aky bol jeden z tisicok dovodov, preco postavit novy??? na starom moste sa vraj tazko dokazali minat dva vozy a ze to spomalovalo dopravu. Elita z 1 DTPA [l50 davnejsie] tade sa minala rychlostou 50-60 km/h a zaujimave, ze to zvladli...
No, diki... a jak sa ja z farskeho do vis ceho dostanem na safko???? to co normalne trva 3 minuty 78 mi bude trvat 15 minut obklukou cez apollo.... no, super.... chlapci sa cinia.... ale je zaujimave, ze most je starsi ako 95% bratislavcanov, je to jeden zo symbolov bratislavy [viz panoramaticke foto blawy-stary most nad dunajom, za nim sa pysil hrad...] a teraz chcu taku nadheru zlikvidovat... je napriklad zaujimave, ze prazaci si svoje mosty chrania jak oko v hlave....
najlepsie je na tom vsetkom, ze volit bolo asi 90-100.000 bratislavcanov... Kde bolo zvysnych 350.000? Asi im je to vsetko jedno.. Preto to tu potom aj tak vyzera..
Neviete mi dakto povedat, kto do certa volil durkovskeho??? najpr rekonstrukcia mostu so zrusenim IAD. Potom ze zrusenie mostu a vybudovanie noveho ale IAD tam nebude nist robit a vo finalnej verzii IAD uprednostnena pred nosnym a ekologickym systemom????? Clovek s IQ vacsim ako mrazene file pochopi, ze je to blbost..... Blawa cim dalej, tym rychlejsie sa zenie do zahuby....a este jedna otazocka: ako to pocas ``rekonstrukcie`` bude s MHD l50, l78, l95???? 95 je nosna linka v petrzalke, 78 a 50 su zas dolezite linky...... kade bude presmerovanie??? pretoze pokila dobre viem, tak safarikovo namestie bude pocas rekonstrukcie vypadat podobne, ako teraz dostojevskeho rad... cize tak jeden prud tam, druhy naspat... pokial niekto vie aspon planovane moznosti, ozvite sa.. Diki
to nie je podľa kuloárnych info - to ten blb sám priznal - viď rozhovor s ním: http://www.bratislavskenoviny.sk/90467/doprava/nazov-stareho-mosta-sa-menit-nebude
"Najskôr sme hovorili len o električke a o technickom riešení mosta, s prípadnou jednou lávkou. Potom som sa pýtal projektantov na možnosť aspoň jednosmernej premávky. V tom prípade by ale bolo potrebné zabezpečenie odstavných plôch kvôli možným poruchám vozidiel, či havárie. Z toho nám vyplynulo, že je ideálnejšie urobiť dva jazdné pruhy." takže je jasné, kto sputil tému "IGK nesmieme obmedzovať, načo nám je MHD" ?
K článku o Starom moste: ja som za to, aby sa tam vybudovali aj cestné pruhy v oboch smeroch. Keď už sa postaví kompletne nový most, tak by bolo škoda tie pruhy nevybudovať.
ALE: cestný pruh smerom do mesta by slúžil iba na spojenie Petržalky s Euroveou, teda by neústil do Dostojevského radu a nekomplikoval dopravu na ňom.. Samozrejme, že tento pruh by bol aj pre L50, ktorú je podľa mňa potrebné zachovať.
Opačný smer, teda z mesta do Petržalky, by slúžil IBA pre L50, a pre sanitky/hasičov atď... IAD by na ňom mala byť vylúčená.. (ako bolo spomenuté v článku, dostať by sa naň dalo iba s Vajanského nábrežia, čo je absolútne zbytočné)..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01