Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sati #107927:
Isteže. Však preto som aj zdôrazňoval, že sa to týka súčasných a moderných autobusov a nie toho pojazdného múzea, čo prevádzkuje DPB.
Reply on: Martin Fundárek #107926:
Tak som sa kdesi dočítal o súčasnom názve. Takže je tam v hre aj taká možnosť, že za 1. republiky to bolo námestie Michala Miloslava Hodžu a dnes je to námestie Milana Hodžu. Ale inak za 1. republiky sa pomerne bežne pomenovávalo aj po žijúcich osobnostiach.
Reply on: S499.1023 #107899:
no ak ti mam pravdu povedat teda napisat tak od strednej nemam niejak cas sledovat ktora znacka ma novy bus a ake ma parametre teda okrem toho na com jazdim tu v blave takze o tom sa ja tu bavit nebudem a ani nebavym ale to co jazdi tu je uz niejaky ten patek po svojej zivnosti ? proste neni uz tolko casu ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #107921:
Si si istý? Lebo Hodžovo námestie bolo Hodžovým už v roku 1931 (Benyovszky, Kaššovic: Sprievodca Bratislavou) a Milan Hodža zomrel až v roku 1944. To je zároveň odpoveď aj pre pre aquilu #107906.
Reply on: S499.1023 #107922:
okrem toho bolo to 8,5 roka, nie 6.
Reply on: S499.1023 #107922:
to, že to je vysoký vek, povedal v tej reportáži priamo vedúci prevádzky Klíčov.. Takže zrejme aj on chce byť rovno lepší ako Švajčiarsko.. ?
Reply on: hoppusmark01 #107913:
Mne je herzlich egal, čo sa tebe zdá. On dnešný autobus NIE JE Karosa 731 ani Ikarus 435, má antikorový alebo kompletne kataforézne ošetrený rám, lepené vonkajšie panely, ML ošetrené dutiny atď.
Reply on: hoppusmark01 #107911:
Nechceš byť náhodou rovno lepší než Švajčiarsko? Keď je životnosť autobusu 12 rokov BEZ generálky a vekovú skladbu vozidiel máš rovnomernú, tak 6 rokov je kurrrwa pekné číslo.
Reply on: aquila #107906:
Obávam sa, že za Slovenského štátu bol Milan Hodža (lebo po ňom je námestie, nie po M. M. Hodžovi), prvorepublikový slovenský premiér čs. vlády, asi persona non grata 🙂 .
Reply on: zakaznik #107918:
Možno, keby električka premávala na Žabí Majer, alebo na Východné, tak by to pre niektoré podniky zmysel malo, no aj tak si myslím, že by to bol zlomok a skôr by to bolo nerentabilné škrábanie sa okolo hlavy...

Re #107917 hoppusmark01: Veď-viete-aké-mesto, alebo Mesto-ktoré-netreba-menovať ?
Reply on: Max #107627:
...čiže obchodník by doviezol tovar do Kraxňan a musel by zamestnať extra človeka, čo by išiel prebrať tovar z električky do obchodu uprostred noci. Záver: viac ľudí, viac hluku v noci, väčšie náklady, nakoniec zabitie celej ulice. 😉
Reply on: zakaznik #107916:
ak môžem prispieť svojimi poznatkami o nákladnej električke.. taký pokus bol aj v jednom nemenovanom meste Západnej európy ? a zvažovali sa všetky pre a proti.. tých argumentov "proti" bolo však tuším viac... Predovšetkým nasledujúce: nie všetky firmy majú železničné/električkové napojenie (v Bratislave vlastne žiadne), celá organizácia zásobovania by bola veľmi kompikovaná a náročná (asi by musela byť jedna organizácia, ktorá by to zastrešovala)-toto je môj vlastný argument/myšlienka, ďalej: väčšie opotrebovanie koľajníc, keďže by sa k premávke normálnych električiek pridali aj nákladné, zásobovanie by muselo prebiehať v noci (cez deň je to nemysliteľné, nákladné električky by pri vykladaní tovaru brzdili normálne, a normálne by zas na zastávkach brzdili nákladné), na druhej strane je však zásobovanie v noci kvôli hluku absolútne neprípustné... takže týmto sa úplne vylučuje možnosť zásobovana nákladnou električkou, ako vo dne, tak aj v noci... čiže totálne nerealizovateľné..
Reply on: Max #107627:
Zlepšiť... Úprimne, podľa mňa prezentáciou takýchto šotosnov, typu zásobovanie obchodov električkou v noci, MHD skôr uškodíš ako pomôžeš.
Reply on: Viliam22 #107912:
ahaa, to som ani nevedel, že existuje takáto tabuľka na imhd.. Tak som sa trafil presne ?

Tak 1714 má nie 20, ale dokonca 21 rokov.. Uff.. ?
Reply on: 810zssk #107892:
Ja som počul,že tá rekonštrukcia má končiť až kdesi v septembri..
Reply on: S499.1023 #107899:
12 rokov + 12 rokov po GO, čo je spolu 24 rokov, sa mi zdá priveľa.. v Bratislave máme možnosť naživo vidieť 20 ročné autobusy (aj keď teda dobre zamaskované novými plechmi a žlto-zeleným náterom, napríklad 1714) ? a môžme teda posúdiť, či sú také autobusy ešte premávkyschopné.. Podľa mňa už dávno nie...
Aj keď to záleží asi aj na údržbe.. Ak sa autobus perfektne udržiava, tak možno tých 20 rokov jazdiť môže..
Na druhej strane zasa preťažovanie vozidiel aké je v Bratislave na životnosti moc nepridáva, takže pre vozidlá pre Bratislavu by som zo životnosti ešte trochu ubral..
Reply on: hoppusmark01 #107911:
podľa tohto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea je priemerný stav prevádzkovaných autobusov 12 rokov
Reply on: boxcar #107909:
no to nie je moc dobré číslo, optimálne by bolo asi 4-5 roka? Ale nechci vedieť, aký je priemerný vek v Bratislave.. keď by sme nebrali rekonštruované Vrakosy ako fungl nové autobusy (čo by aj bolo správne), priemerný vek bude okolo 12-13 rokov.. Keďže naše najmladšie autobusy Ik435 majú 10-12 rokov, tambusy 14, Vrakosy 16-20(!), takže to vychádza na tých 12-13 rokov priemer.. Možno by bola sranda, keby to niekto vypočítal presne ?
? Ufokult Vesmírní lidé sa prezentuje na autobuse MHD ?

Ufokult Vesmírní lidé, ktorého prívrženci údajne komunikujú s mimozemšťanmi, má reklamu na autobuse bratislavskej mestskej hromadnej dopravy.
? http://www.aktuality.sk/spravy/domace/ufokult-vesmirni-lide-sa-prezentuje-na-autobuse-mhd ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.