LOL ? len to prosimta velmi nezverejnuj, lebo sa o tom zahradkar dozvie a netusiac, ze to bol iba for, to naozaj zrealizuje s vidinou velkeho zisku z pasovania nafty, cigariet a nemzrnucej zmesi - vodka ?
Radsej nech realizuje linky do zahradkarskej kolonie. ?
Jasné, že majú. Prímestskú autobusovú dopravy v Rakúsku prevádzkuje predovšetkým firma Bahnbus-Postbus, ktorá vznikla nedávno zlúčením týchto dvoch spoločností. Rovnako ako v Rakúsku, aj u nás pred vznikom podnikov ČSAD prevádzkovali autobusy železnice a pošty.
Trochu odbocim od temy ale mal by som jednu otazocku.... Este som nepocul ze by bola v Rakusku obdoba slovenskej SAD-ky (primestska autobusova doprava). Maju tam nieco take? ?
A aby tam bol interval aspoň 60 min, mohli by tam byť nasadené všetky autobusy DPB (okrem dvoch - tie by jazdili na 901-ke) a bratislavskú MHD by mohol začať prevádzkovať Wiener Linien.
pre potreby rozsirovania MHD do zahranicia (kedze tu doma uz nie je co riesit a zahranicne pseudoMHD linky praskaju vo svikoch) som vytvoril novy potrebny ciel:
Podla vsetkeho Dunaj ma ist o 4 metre dole.
On je architekt, nie dopravny inzinier. On ma podavat viziu a projektant to ma upravit do realnej konstrukcie. Napriklad tunel otvoreny smerom k dunaju s automatickymi vratami, ktore priehlady zatvoria ked bude vysoka voda
Však neviem, čo zvažuje, keď to zas až taká novinka v BA nie je. Dlhú dobu sme mali funkčnú preferenciu medzi zastávkami Vajnorská a Rožňavská (dnes Cesta na Senec a PPA Controll), avšak tú odpojili po zriadení nového prejazdu, ktorý vznikol kvôli Tescu, keďže tam pribudol nový semafor a bolo jednoduchšie jednu preferenciu zrušiť, ako jednu zaviesť. ?
Emo