Vsak presne! Ich ctene gumokoliky sa predsa musia uprednostnovat... kua, je taky problem aby tam ti dementi uvolnili ten tenky pas? (staci jeden smer)
Ako mohlo toto mesto povolit? Specialne ked je primatorom ten co sluboval toto: http://www.andrejdurkovsky.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600184&id=1006&p1=1006
Vyberam:
"Budeme pokračovať vmodernizácii vozového parku MHD nákupom nových nízkopodlažných električiek, autobusov a trolejbusov" - len nepodotkol ze za sucasneho znizovania kapacity
"Vybudujeme nosný systém MHD na báze koľajovej dopravy v úseku Janíkov dvor (Petržalka – Južné mesto) – Šafárikovo námestie a okamžite ho zapojíme do existujúcej siete liniek MHD" - maju na to este dva roky.. budme radi ak to aspon zacnu stavat..
"Vybudujeme ďalšie trolejbusové trate (Patrónka, Zóna Pribinova ulica)" - opat, maju na to este dva roky.. som zvedavy
"Zvýšime kultúru cestovania v prostriedkoch MHD (ozvučenie, informácie v cudzích jazykoch, pásy pre nevidomých a slabopočujúcich spoluobčanov, informačné obrazovky)" - no comment
"Zabezpečíme lepšie spojenie s letiskom, železničnou stanicou a hlavnou autobusovou stanicou podporou budovania IDS – integrovaného dopravného systému" - to zlepsenie je nasadzovanie vrakov s farbou jeho strany na 61-ku?
"Budeme ďalej pokračovať v modernizácii električkových a trolejbusových tratí s cieľom zvýšenia traťovej rýchlosti, poklesu hluku a vibrácií" - za sucasneho znizovania rychlosti rekonstrukcie trati
"Dokončíme projekt dynamického riadenia dôležitých križovatiek s preferenciou MHD s cieľom skrátiť cestovné časy" - zabudol na posledne slovo: "aut"
"Stabilizujeme linkovanie MHD so zahusťovaním intervalov, aby sme uspokojili reálne potreby cestujúcich, na základe výsledkov dopravných prieskumov a následným rozširovaním obsluhy nových území v doplnkovej forme (spolupráca železničnej, prímestskej a MHD, resp. cezhraničné financovanie Rakúsko, Maďarsko, Slovensko)" - dakujeme, presne to potrebujeme - linku 901 s 0 osobami!
"Postupne predĺžime odchody posledných večerných spojov a zhustíme interval (frekvenciu) nočných spojov" - hej, predlozovat posledne vecerne spoje.. alebo ich menit na nocne za niekedy az 3nasobnu cenu..
On je možno schopný architekt, ale doprave, dopravným stavbám a dopravnému plánovaniu nerozumie ani mäkké f...
Z perál dnes vyberáme:
"Podľa Šlachtu sa uvažuje napríklad o zapustení súčasnej komunikácie do tunela, ktorý by mohol byť k Dunaju otvorený. Alebo by sa mohla vytvoriť paralelná komunikácia na úrovni vody, podobne ako je to v Prahe, Budapešti či Paríži." - kde v tých mestách je tá komunikácia nosná, tak ako tu?
Fajn, zdvihne sa hladina Dunaja o pol metra - meter, a z paralelnej komunikácie (vrátane električkovej trate) na úrovni vody bude paralelná komunikácia na úrovni dunajských rybičiek. A električky prerobíme na obojživelné ponorky.
Inak vidno, že mesto má peňazí dosť, ale nedáva ich tam, kde treba..
Keď chcú premosťovať a prestavovať Staromestkú od Račianskeho mýta !!! po Nový most (vrátane premostenia súčasných nájazdových rámp (obrovská plocha!!!) vrátane úplnej prestavby Hodžovho námestia, tak to bude stáť miliardy!!! To sa dá prirovnať k výstavbe novej trasy metra..
Ale hlavne, že na nové autobusy peniaze nie sú, a takisto nie sú peniaze na opravu rozmlátených ciest..
"Miesto na výstavbu by sa dalo získať v prípade, keby sa zredukovala šírka Staromestskej ulice. "Dopravné pruhy tu majú šírku 3,5 metra, čo je naozaj luxusom. Vo svete zvyknú bývať niekedy len 2,7 metra," povedal architekt."
No supeeer, ďalšia perla.. Keď zredukujú pruhy na 2,7m, opäť sa zníži rýchlosť autobusov MHD, keďže tie majú 2,5 - 2,55 m, takže čím užší pruh, tým nižšia rýchlosť MHD..
Bravo!
okrem toho už dnes je obratisko Nový most vyťažené na maximum a autobusy si tam navzájom zavadzajú... Teraz do toho prišla ešte aj L901..
Kam chce Šlachta akože tie autobusy presunúť???
Keby to bolo na mne, tak obratisko pod Novým mostom vyhlásim za nedotknuteľné, rovnako aj obratisko na Hlavnej stanici.. Toto sú posledné dve obratiská v centre mesta..
Nedokážem pochopiť len jedno - prečo tú trať na Jesenského rovno nezrušíme? Načo nám je? Načo sa po nej vôbec premávajú tie odpudzujúce električky ktoré nikoho nevozia? Zbytočne len zavadzajú pri gumokolistických podujatiach, a zbytočne pletú cestujúcich, keď sa po tej trati úplnou náhodou premáva... Úplne zbytočne sa tam robila tá drahá odhlučňovacia rekonštrukcia, keď sa tá trať používa len sporadicky... Načo vôbec ťaháme električkové trate do najužšieho centra, keď tam električky stále zavadzajú gumokolistom a taxikárom a obmedzujú ich slobodu pohybu? Prečo radšej nestaviame trate tam, kde nikto nebýva a kde nebudú žiadnym gumokolom zavadzať?
"Zároveň zdôraznil, že autobusové zastávky pod Novým mostom by sa mali odstrániť. "Dnes je to bariéra medzi Vydricou a Starým Mestom," doplnil."
Ten Šlachta je magor! Tak nestačí, že sa zlikviduje obratisko na Hlavnej stanici, on chce ešte zlikvidovať aj obratisko pod Novým mostom!!! A kde potom akože to obratisko bude? Dúfam, že DPB bude protestovať, toto snáď už ani nie je pravda! Toto vedenie mesta to už brutálne preháňa!
Radšej keby sa starali o dôležitejšie veci, ako o premostenie Staromestskej.. Keby tak najpr zrekonštruovali tú súčasnú Staromestskú do normálneho stavu...
Že som som si nevšimol ani tú prvú. To mysleli snáď tú "úžasnú" križovatku pri Botanickej záhrade s ešte "úžasnejšou" preferenciou električiek? Čo ju pre toľkú "úžasnosť" museli vypnúť? ? ? ?
A keby len do rozobratej Ale aj do úplne odstrojenej, bez dverí, bez okien, bez vonkajšieho oplechovania, bez strešného obloženia, bez sedadiel, bez tyčí, a bez podlahy! A je fakt, že keď bežne po meste behajú vozy s lakom strhnutým až na plech, niet sa čo diviť, že úplne chýbajúce vonkajšie oplechovanie cestujúcim ani nepríde nejako príliš odlišné od toho, čo stretávajú a do čoho nastupujú bežne
Tos minule som videl dajaku T3 bielu supravu a minimalne na jednom mieste bol strhnuty (bolo vidiet ten origos lak) aj lak spolu s reklamou. O kusok dalej bola reklama odborne odrhnuta aj s lakom, az na plech a zatrete to bolo stecom (asi ako na vytvarnej ? ) na bielo ? ? ?
Inak nedivim sa potom, ze cestujuci nastupuju aj do autoskol eventulane aj do rozobratej elektricky ?
Aj keby nie.. pokial by tam dosiel niekto kto by preferoval MHD tak by sa hned povedalo ze tu poziciu nevie robit - pretoze o tom by ti pakovia, ktorych si toto mesto zvolilo by o tom boli presvedceny.
no hej.. to je problém celého Slovenska.. na najdôležitejšie posty sa dohadzujú kamaráti a tak to potom aj vyzerá.. potom tam sú ľudia, ktorí tomu vôbec nerozumejú.. pričom by tam mali byť ľudia, ktorých daná oblasť baví, a je aj ich koníčkom.. hovorí sa tomu "the right man on the right place/position"..
hoppusmark01
Kam chce Šlachta akože tie autobusy presunúť???
Keby to bolo na mne, tak obratisko pod Novým mostom vyhlásim za nedotknuteľné, rovnako aj obratisko na Hlavnej stanici.. Toto sú posledné dve obratiská v centre mesta..