ja by som v BA rád videl rovnaké sedadlá, ako majú tie dva pražské Citelisy - koženkové. Pri bratislavskej údržbe totiž nemožno očakávať, že budú udriavať látkové sedadlá. Okrem toho napr. v Karosách nikomu koženkové sedadlá nevadia, a ešte si ich veľa ľudí chváli, aké sú pohodlné.. Prečo by potom nemohli byť aj v nových autobusoch koženkové sedadlá? (samozrejme, už tie moderné, nie tie z karosy)..
Aj ja si v Karose na koženkové sedadlá sadám vždy, v Ik 435 si nesadám nikdy..
A KDH? (Kade, há?) Z Dunajskej môžeš len a) doprava na Špitálsku, b) hore Staliňákom, ak využiješ električkové gule. a) je z hľadiska mostu a Auparku od veci, pri b) by si musel cez Suché mýto a Hodžovo, čo je už dosť veľká zachádzka. Okrem toho, NM je viac prestupný bod z karloveskej radiály, než cieľ. A na električku by bol prípoj na námestí (1), resp. za rohom na Jesenského (4,12,17).
A čo takto: 50 a 70 z ASMN odklon Dunajská-Kamenné nám. (nástup a výstup zast. el.)-Rajská-Dunajská-ASMN, X50 Aupark-Nový most (zast. N29)-Vajanského nábr.-Šafárikovo nám. (len späť)-Dostojevského rad-ASMN.
V slušnej miere sa zachová napojenie 50 a 70 na električky v centre a meškanie bude na jednej linke a nebude sa prenášať až po Slimák a Biskupice. (Zápchy na Nivách v smere do centra budú snáď len v ľavom pruhu.)
(Ak by ste zrušili na 50-ke ASMN a Šafko, myslím, že by bola v úseku Trhovisko-Aupark vyťažená tak na SOR.)
78 asi ukončiť na ASMN, pretože tam nejaká rozumná obchádzková trasa nie je. Keď cez Apollo, tak potom radšej cez Ovsište, aby aspoň obslúžila niečo po ceste.
A zabudli ste na 88, aj tej sa dotknú zápchy na Dostojevského rade.
"#3638 na linke 80 ako jediný nesvieti - možno práve kvôli svetlám ide ako "Služobná jazda" do vozovne. Voz má však plný cestujúcej verejnosti, ktorá je buď negramotná, alebo sa skrátka nenašiel nikto, kto by vodiča upozornil."
To si vodič podľavás nevšimol, že ma niekoho vo voze? Uvás je vodičom jedno či ma cestujucich keď ide do Garaže? ?
mne sa z toho celého už chce plakať...
tr..me sa v pomaly 20 ročných cngčkach (obzvlášť 3031-3039 ❤) namiesto kĺbových vozidiel, z ktorých najmladšie z nich majú cca 6 rokov a to aj tak asi 6 kusov, pod rukami sa rozpadajú ik 435. Hlavne, že na dlhých dieloch sú teraz na 35tke nasadzované solarisy ("aspoň niečo moderné na hlavnej stanici")...
AAA