Nesuhlasim. Jedine co chyba je predaj listkov u vodica v zonach 620 a 630 (co je inak podla mna dost nepochopitelne) a PCL. Inak splna vsetky faktory BID linky.
a pokiaľ viem, ľudia z Vajnor si novú 53 poväčšine chvália, frfľú cest. z Grobu a Vody. Preto si myslím, že primárne zabezpečenie lepšej dopravy vrámci mesta (Vajnory) splnilo svoj cieľ a riešenie formou 630 s jedným prestupom do centra mesta spĺňa štandart, čo sa týka vzdialeností obcí od centra BA.
prečo si myslíš, že 53 je "dosratá"? Išlo o to, aby vajnorčania v rannej špičke cestovali aspoň trochu na úrovni, keďže sa na túto oblasť niekoľko rokov dosť zabúdalo (teda čo sa týka mhd).
Nebolo v tom dokument v pdf formáte, spomínané, že v prvej fáze spustia najprv linku 153 zo Slovenského Grobu? Nemám ten dokument u seba a ani mi ho nevie Google nájsť ?
Namiesto toho doserú 53, spustia 630 na ktorú nenadväzujú električky vôbec od Zlatých pieskov a potom sa hrnú na 901. Hlavne, že zabezpečiť dopravu v meste im ide bezchybne ? ?
Mne osobne sa nezdá, že by Nový Most bol až tak zle na tom. Sú aj horšie úseky, napríklad Dolnozemská cesta medzi Mostom Apollo a Ekonomickou univerzitou.
Tomu hádam ani sám neveríš. Už vidím, ako všetci tí, ktorí dnes cestujú do BA autom presadnú na kombináciu vlak+bus. Však len jedna cesta by ich potom vyšla na cca 104 Sk. A to by skončili len pod Novým mostom. Ďalej by potrebovali ešte aj električenku. Nech rátam ako rátam, tým autom to vyjde lacnejšie aj keby sa viezol jeden človek sám.
A čo sa týka alternatívneho spojenia s letiskom a Viedňou? Dnes sa z pod Nového mostu na Schwechat dostaneš priamym autobusom za cca 300 Sk. Tak prečo si to komplikovať ešte nejakým prestupom ? A do Viedne ťa cesta cez Wolfsthal vyjde toľko, ako spiatočná z Petržalky.
Jediným významom tejto linky by tak bolo len víkendové spojenie cyklobusom. A aj to iba, že by autobus premával až do Hainburgu. Do Wolfsthalu bude využitie presne také, ako využitie linky 180.
Pred pár dňami tu bola debata o preferencii automobilistov na úkor ostatnej dopravy. Predvčerom som sa stal účastníkom zaujímavej situácie, keď sa preferencia automobilistov a najmä ignorovanie cyklistov obrátilo proti samotným automobilistom.
Celá situácia sa stala na križovatke pri lamačskej stanici, ktorá je dynamicky riadená v poobedňajšej špičke. Nepoznám z hlavy všetky fázy cyklu, ale minimálne (menej zaťažený) smer z Dúbravky do Lamača sa vynecháva, ak v ňom nie je zaznamenané indukčnou slučkou žiadne vozidlo. Ja som prišiel na biku do odbočovacieho pruhu z Dúbravky do Lamača a postavil som sa na jeho pravý okraj, vľavo odo mňa už stál jeden motorkár a tesne za ním prišiel ešte ďalší. Potom nasledovali autá. Problémom však bolo, že prvé auto stálo až za indukčnou slučkou a križovatka si teda povedala, že tam nikto nie je (nejakých motorkárov alebo dokonca cyklistov predsa nebudeme brať ako účastníkov premávky ? ). Hneď ma to nenapadlo, ale keď po dvoch cykloch bola v našom smere stále červená, došlo mi, čo je vo veci. Tak som povedal druhému motorkárovi, že ho asi tá slučka nezaregistrovala a nech sa posunie, ale bol to nejaký čudne hovoriaci cudzinec - nerozumel reči môjho kmeňa ? Tak som to vzdal a na najbližšej zelenej prešiel cez prechod pre peších a za križovatkou sa zaradil na cestu. Keď som mizol za zákrutou na most ponad železnicu, obzrel som sa a ešte všetci stáli.
Podobná situácia sa mi na tej istej križovatke stala už dávnejšie, lenže to bolo v mimošpičkovom čase. Prichádzal som takisto z Dúbravky, no v mojom smere nešlo žiadne auto, takže ma križovatka nechcela pustiť. Pritom z iných smerov nešlo veľa áut, častokrát zelená z iného smeru bežala naprázdno. Bohužiaľ som bol cyklista a pre križovatku som jednoducho neexistoval.
Riešením by bolo aj pri dynamicky riadenej križovatke pustiť aspoň v jednom cykle z dvoch-troch, aj vetvu, ktorá je podľa detektora prázdna - práve pre prípad menších vozidiel.
Neexistujuce? Slovak Lines neexistuje? A az do Hainburgu ide za 60 sk! (to je rozdiel oproti DPB len do Wolfsthalu 10 sk). Ja som za tuto linku AK bude v ramci BID!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Celá situácia sa stala na križovatke pri lamačskej stanici, ktorá je dynamicky riadená v poobedňajšej špičke. Nepoznám z hlavy všetky fázy cyklu, ale minimálne (menej zaťažený) smer z Dúbravky do Lamača sa vynecháva, ak v ňom nie je zaznamenané indukčnou slučkou žiadne vozidlo. Ja som prišiel na biku do odbočovacieho pruhu z Dúbravky do Lamača a postavil som sa na jeho pravý okraj, vľavo odo mňa už stál jeden motorkár a tesne za ním prišiel ešte ďalší. Potom nasledovali autá. Problémom však bolo, že prvé auto stálo až za indukčnou slučkou a križovatka si teda povedala, že tam nikto nie je (nejakých motorkárov alebo dokonca cyklistov predsa nebudeme brať ako účastníkov premávky ? ). Hneď ma to nenapadlo, ale keď po dvoch cykloch bola v našom smere stále červená, došlo mi, čo je vo veci. Tak som povedal druhému motorkárovi, že ho asi tá slučka nezaregistrovala a nech sa posunie, ale bol to nejaký čudne hovoriaci cudzinec - nerozumel reči môjho kmeňa ? Tak som to vzdal a na najbližšej zelenej prešiel cez prechod pre peších a za križovatkou sa zaradil na cestu. Keď som mizol za zákrutou na most ponad železnicu, obzrel som sa a ešte všetci stáli.
Podobná situácia sa mi na tej istej križovatke stala už dávnejšie, lenže to bolo v mimošpičkovom čase. Prichádzal som takisto z Dúbravky, no v mojom smere nešlo žiadne auto, takže ma križovatka nechcela pustiť. Pritom z iných smerov nešlo veľa áut, častokrát zelená z iného smeru bežala naprázdno. Bohužiaľ som bol cyklista a pre križovatku som jednoducho neexistoval.
Riešením by bolo aj pri dynamicky riadenej križovatke pustiť aspoň v jednom cykle z dvoch-troch, aj vetvu, ktorá je podľa detektora prázdna - práve pre prípad menších vozidiel.