Áno, zdá sa mi to úplne spoločenské a legálne. Porušovanie súkromného vlastníctva je prípustné len za absolútne výnimočných podmienok a nie sériovo. Štát si má najprv vysporiadať pozemky a potom stavať diaľnice.
Vsak okrem tohoto tendra je este ten 8rocny prenajom na 12 M, tak dufam ,ze tieto vozidla pojdu na Dlhace a nie tieto " predlzene midibusy " - btw. na 90 percent som si isty ,ze o5 vyhra SOR
- je uz vobec zname ,kto nam dá na tych rokov tie CNG 12 M ??? ( ja osobne preferujem keby vyhral TEDOM- ) ci je to dake vyrobne tajomstvo ako 27 TR ??? ?
no a zrejme malo úžitok aj testovanie v BA: totiž už je tam nová palubovka, prvé dvere sa už neotvárajú von.. a dokonca sa mi zdá, že je vyšší ako jeho predchodca ?
Niekto sa opat prekonal. Na zastavke Na hriadkach je na nastupist L21, L22 a L128 aj tercik L128, dokonca v pristresku je CP L28 (ktora stoji na inom nastupisti) a neni tam L22 (ktora tam stoji).
Ja si viem predstavit vozovnu Kuklovska - oplotit, pridat strechu a je to. Ak by sa dobudovalo obratisko Molecova tak tam potom mozu jazdit aj normalne trolejbusy.
No, tak to mas pravdu.. neraz som sa nou tak viezol.. Ale asi horor bol uz daaavno ked jazdila l185, potom len l85 a po otvoreni apola uz nieje, ked som isiel trasa wustenrot, mala scena, farskeho.... medzi wustenrot a farskeho to normalne trva 5min max! cakal som 57min v ikaruse 283.01 #1514 na 85 cez leto v horucave... Aspon,ze bo voz temer prazdny... A vdaka mechu som sa nesmazil ako iny pri oknach...
Elektricka po Gagarinovej to by bolo nieco ako vykupenie. Rano je to po tych 7.30 sado-maso, 2 zastavky ides aj 15 min. Z Brodnej ides 201tkou o 8.30 na hlavnu stanicu neuveritelnych 75 minut ?
Hehehe ?, okej, mozeme to nechat tak. Ale predsa len...buduci rozvoj mesta atd maju predsa len blizsie k doprave. A predovsetkym je produktivnejsie sa pozriet do buducnosti ako tapat v minulosti.
A dalsi fakt je ten ze niekedy toto forum uz prestava byt tym cim bolo pri jeho vzniku. Najma ked sa tu pretriasaju veci co tu nemaju co hladat a jednak si myslim ze by bolo dobre diskusne forum rozdelit do viacerych kategorii napr. buducnost MHD, technicke specifikacie vozidiel, preferencie, projektove dokumentacie a uzemny rozvoj no a tak. Lebo mna osobne niekedy prestava bavit skrolovat dole vsetkymi tymi prispevkami aby som si precital siahodlhe diskusie o sociku, alebo skratka cele bloky dlhsich debat, ktore ma nezaujimaju a mohli by sa nachadzat v logickejsom usporiadani. Bude to mat vacsie naroky na administrativu, ale myslim si ze by to bolo urcite v prospech veci.
ULF prekrocil hranice Viedne. 23. aprila sa predstavil v Rumunskom meste Oradea. Do aprila(juna) 2009 by malo byt v prevadzke 8 ULFov v celkovej hodnote EUR 27.5 milion. Zial, nikde neviem najst, akej dlzky vlastne tie ULFy su...
810zssk
Ale autobusova a elektrickova vozovna v "brane" je uz myslim takmer ista