Ja si viem predstavit vozovnu Kuklovska - oplotit, pridat strechu a je to. Ak by sa dobudovalo obratisko Molecova tak tam potom mozu jazdit aj normalne trolejbusy.
No, tak to mas pravdu.. neraz som sa nou tak viezol.. Ale asi horor bol uz daaavno ked jazdila l185, potom len l85 a po otvoreni apola uz nieje, ked som isiel trasa wustenrot, mala scena, farskeho.... medzi wustenrot a farskeho to normalne trva 5min max! cakal som 57min v ikaruse 283.01 #1514 na 85 cez leto v horucave... Aspon,ze bo voz temer prazdny... A vdaka mechu som sa nesmazil ako iny pri oknach...
Elektricka po Gagarinovej to by bolo nieco ako vykupenie. Rano je to po tych 7.30 sado-maso, 2 zastavky ides aj 15 min. Z Brodnej ides 201tkou o 8.30 na hlavnu stanicu neuveritelnych 75 minut ?
Hehehe ?, okej, mozeme to nechat tak. Ale predsa len...buduci rozvoj mesta atd maju predsa len blizsie k doprave. A predovsetkym je produktivnejsie sa pozriet do buducnosti ako tapat v minulosti.
A dalsi fakt je ten ze niekedy toto forum uz prestava byt tym cim bolo pri jeho vzniku. Najma ked sa tu pretriasaju veci co tu nemaju co hladat a jednak si myslim ze by bolo dobre diskusne forum rozdelit do viacerych kategorii napr. buducnost MHD, technicke specifikacie vozidiel, preferencie, projektove dokumentacie a uzemny rozvoj no a tak. Lebo mna osobne niekedy prestava bavit skrolovat dole vsetkymi tymi prispevkami aby som si precital siahodlhe diskusie o sociku, alebo skratka cele bloky dlhsich debat, ktore ma nezaujimaju a mohli by sa nachadzat v logickejsom usporiadani. Bude to mat vacsie naroky na administrativu, ale myslim si ze by to bolo urcite v prospech veci.
ULF prekrocil hranice Viedne. 23. aprila sa predstavil v Rumunskom meste Oradea. Do aprila(juna) 2009 by malo byt v prevadzke 8 ULFov v celkovej hodnote EUR 27.5 milion. Zial, nikde neviem najst, akej dlzky vlastne tie ULFy su...
a) na tom to skrachovalo
b) to nejde, ten stredový pás je nepostačujúci a je tam parkovisko pre IGK k Ronaldu (miestne relaxačné centrum)
c) moj názor)
d) možno keby sa na tamojšom mieste vybudovalo aj nejaké námestie, ktoré v DNV absentuje
Re #104054 Zvero: myslím, že reálne integrácia obce do mesta prebieha na príklade BA-Chorvátsky Grob -Čierna Voda... Dlhodobé vzťahy, BA je vo väčšej miere centrum dochádzky ako Senec, budovanie ubytovacích zariadení, infraštruktúry, ešte nejaké tie služby a nová mestská časť je na svete (pravdepodobne odčlenenie tejto sídelnej lokality od Ch.Grobu)... nepoznám ale tamojšie reálie...
No Stupava ako MČ Bratislavy - neviem si to predstaviť
a) No pochybujem, žeby si skákali do jakž-takž zelenej plochy na sídlisku
b) To sa rovno môžu otáčať tam, kde dnes, troška by ho rozšírili a bolo by
c) Zbytočné
d) Oveľa lepšie a myslím že asi najrealnejšie (v prípade súladu s územným plánom)
Re #104052 Solider: variant bolo viacej
a) v krizovatke P.Horova - Eisnerova oproti Ternu
b) na Hriadkach len pristup z cesty - miesto poziarneho cviciska
c) pred ZST DNV
d) myslim ze boli hlasy aj za obratisko pred Postou, t.j, Novoveska
Veď ja nie som proti električke po Gagarinovej, ale zároveň môže byť aj trať cez Slovnaft... Ale žiaden násyp!!! ? Električka má ísť po ulici, keď sa tam zrušia BUS-pruhy, bude tam akurát miesto pre električku, ktorá nemusí ísť stredom cesty, ale po jej okraji, ako napr. v Rači, čo je podľa mňa lepšie... A dúfam, že sa mi tu teraz ozve nejaký angažovaný Dallas-kľúčový domovník zastupujúci ľud celého Prievozu, že on by súhlasil s električkou na Gagarinovej jedine v plytkom tunelY. ?
to nie su mesta... Stupava je predsa len do istej miery sebestacne mesto, ktore ma v okoli aj iste zazemie... Pochybujem ze na tamojsom magistrate by mali zaujem vzdat sa kompetencii v prospech BA magistratu, oni sami by z toho nic nemali, takisto ani samotna STupava (vidime ako sa BA sprava k obyvatelom BA). A takisto aj z kulturneho hladiska, degradovat sa z celkom znameho mesta na nechcenu mestsku cast, to by asi malokto chcel
takych veci bolo este na vianoce 2002 som pisal na MZ DNV aj do DPB a oba zdroje mi povedali ze rokuju o vystavbe obratiska v DNV ktore by sluzilo ako nahrada obratiska Na hriadkach pre zmyslane obnovenie linky 122 pamatam si dodnes Ing. W. ako povedal "obratisko by malo stat zaciatkom juna"... pisal sa rok 2003 ?
Rozrastanie mesta BA do plochy formou prevažne monofunkčnej zástavby (rodinné domy) a následné vytvorenie krajinného "guľášu" JE zlé, aj z dopravného hľadiska.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zvero
A dalsi fakt je ten ze niekedy toto forum uz prestava byt tym cim bolo pri jeho vzniku. Najma ked sa tu pretriasaju veci co tu nemaju co hladat a jednak si myslim ze by bolo dobre diskusne forum rozdelit do viacerych kategorii napr. buducnost MHD, technicke specifikacie vozidiel, preferencie, projektove dokumentacie a uzemny rozvoj no a tak. Lebo mna osobne niekedy prestava bavit skrolovat dole vsetkymi tymi prispevkami aby som si precital siahodlhe diskusie o sociku, alebo skratka cele bloky dlhsich debat, ktore ma nezaujimaju a mohli by sa nachadzat v logickejsom usporiadani. Bude to mat vacsie naroky na administrativu, ale myslim si ze by to bolo urcite v prospech veci.
Co na to ostatni?