Ciest je tam viac, ale nie toľkokrát viac ako by to vyplývalo z tvojho "výpočtu". Okrem toho New York má ešte veľa čo robiť v zlepšovaní dopravy pre chodcov, cyklistov a užívateľov MHD. Napr. v autobusoch sa nastupuje len prednými dverami, zastávky sú častokrát mimoriadne nahuso, vyhradené pruhy síce niekde sú, ale celkove je autobusová doprava neuveriteľne pomalá a kto nemusí, nepoužíva ju. Pričom keby sa systém zmenil, prilákalo by to ľudí do MHD a zlepšila by sa celková dopravná situácia.
Inak v NY bývajú bežne aj troj-štvorprúdové (v jednom smere) vnútromestské komunikácie zapchaté.
Počúvaj, synček, v ktorej končine sa používa výraz "elka"? V tých tvojich Lazoch pod Makytou, z ktorých si sa predvlani prisťahoval a teraz tu robíš blaváka?
Áno, dá sa súhlasiť, napr. šesťprúdová Prievozská je fa riešenie, ktoré dnes prináša osoh. Avšak pri tomto budovateľskom nadšení by si si mohol uvedomiť, že dopravné stavby sú situované v konkrétnom priestore a urbánnej štruktúre mesta, t.j. nie všade sa 6-prúdové cesty robiť dajú. Okrem toho, tam, kde sa navrhujú v súčasnosti rozširovania ciest, sa nenavrhujú s tým, že sa vybuduje BUS pruh, ale rozšírenie primárne pre IAD. (Príklad: navrhované rozširovanie Karadžičovej v jednej štúdii.)
Ja čísla nepoznám. Ja hovorím o tom, že je treba rozširovať dvojprúdové komunikácie bez ohľadu na to, či to je treba, alebo nie. Určite niekedy nám budú ďakovať, že sa to už urobilo.
ivanbuto