Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #103431:

tak vidíte, ako to je. Jeden CSS chce, druhý nie, podľa uhlu pohľadu a či ide z vedľajšej, alebo hlavnej.
Reply on: Ike #103424:

mimoúrovňové vedenie hlavného smeru na kruháči je ideálne riešenie, pokiaľ neodbočuje mimoriadne veľa vozidiel, pokiaľ viem presne takto bol návrh riešiť Svornosti - Slovnaftská
Reply on: Puki #103433:
kruhovým objazdom by sa tam podľa mňa o dosť znížila kapacita...Okrem toho pohodlie cestovať v autobuse, ktorý sa musí otáčať cez kruhový objazd (ešte k tomu 15-metrovom na L88) je oveľa nižšie ako keď ide rovno alebo zabáča.. Kruhový objazd by tam podľa mňa určite byť nemal..
Reply on: Ámos #103421:

samozrejme sa myslí dva pruhy v jednom smere, dva pruhy obojsmerne sú tam už teraz. Na jestvujúci počet pruhov ak by sa spravila CSS, tak by mala o niečo nižšiu priepustnosť, ako terajší kruháč
Reply on: hoppusmark01 #103432:
A zdá sa ti ten priestor natoľko malý, že by sa tam keď tak už skor neuživil kruhový objazd? Ktorý by aj zároveň vytváral prirodený spomalovač. ?
Reply on: hoppusmark01 #103431:
a po dostavbe Vienna Gate a tej druhej stavby vedľa sa to tam ešte zahustí, takže smer z Kopčianskej by mal mať väčšiu kapacitu ako smer z nadjazdu.. okrem toho tam je aj ŽST Petržalka.. a vďaka semaforom by to bolo možné..
Reply on: Laky #103430:
no napríklad na križovatke Rusovskej a Kopčianskej by sa semafory zišli, a to práve kvôli L80. Pretože ak chce odbočiť z Kopčianskej na Rusovskú, tak musí dosť dlho čakať, kým nejde nič z obidvoch smerov z Rusovskej..Okrem toho by semafory znížili rýchlosť áut rútiacich sa z nadjazdu, čo by tiež bolo plusom.. (trochu by spomalili aj L88, ale zas by sa zrýchlila L80)
Reply on: Samo1 #103415:


Asi by som mu to nevedel vysvetlit ked uz ma peniaze od siemensu vo vrecku. Strasne ma to vytocilo ked som to cital. Chodim 80 a je to jeden z mala spojov co nema semafory v smere do mesta. Ten pri Kollarku neratam tam malo kedy stoji.
Reply on: Erik Pauer #103428:
Re #103427 kecho: treba si pockat na vestnik ?
Reply on: Ámos #103410:
a aka spolocnost to vyhrala?
Reply on: Ámos #103410:

ale ktorá?
Reply on: Ámos #103410:
2+2 som myslel. Vtedy by mala CSS lepšiu priepustnosť ako kruhák.
Reply on: Ike #103424:
myslim mimo mesta
Reply on: Samo1 #103419:
idealne riesenie je pri jednopruhovych cestach kruhac, pri viacpruhovych kruhac s tym ze hlavny smer ho podjazdom obide...
Reply on: Ámos #103421:
? oprava
mysliŠ dva pruhy v jednom smere alebo dva pruhy v oboch smeroch?
Reply on: Samo1 #103420:
je to spoločnosť PATRIOT z Brna, kde napr. robili preferenciu pre MHD na viac ako polovici Brnenských križovatiek... a opýtajte sa DP, ako to funguje... ? www.patriot.cz
Reply on: Samo1 #103416:
myslim dva pruhy v jednom smere alebo dva pruhy v oboch smeroch?
Reply on: VLK #103411:
tak toho projektanta preferencie nájdi a pošli na ODP, asi by ho tam uvítali s otvorenou náručou ( sú tam aj dobré stavané kočky, takže by si to užil) xixi
Reply on: Ámos #103410:

druhý pruh na malom kruháči zvýši priepustnosť o 10%
Reply on: Ike #103409:

som zvedavý, čo budete hovoriť na ten kruháč, keď sa postaví všetko, čo sa má postaviť severne od Vajnor.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.