Samozrejme, toto v žiadnom prípade nespochybňujem, ja len hovorím, aké mal veľké reči o tom, že tam BUDÚ aj nejaké iné kritériá A všetci vidíme, aké tam sú
Ako sorry, ale podľa slovenskej legislatívy MUSIA byť výberové konania vypisované tak, aby boli kritéria numericky vyhodnotiteľné. Všetko sa dá napísať do zadávacích podmienok.
NAVRH na zmenu prevadzky liniek 209 a 211 pocas vikendov:
V PRACOVNE DNI bez zmeny.
CEZ VIKENDY zrusenie L209 a zavedenie 211 po trase Vojenska nemocnica - NOU (ako doteraz) a dalej po trase L209 do Ruzovej doliny.. takto totiz dost ludi nevie o tom ze s L211 mozu ist az do Ruzovej doliny (ak im nevadi ta zachadzka)
Budu, ale kvoli 1 resp. 2 spojom to tam pisat nebudem, pretoze to je uzitocna info tak pre 1% citatelov. Vyjazdy a dojazdy su uz samozrejmostou v pripade E a T
Neporovnateľne podstatnejšie je pri rozoznávaní vozidiel dopravcu farebné prevedenie a logo. Zároveň - ktorý výrobca vozidiel nezmenil za posledné roky svoje vozidlá na nepoznanie ? Ktorý výrobca používa zhodné diely v pribehu dajme tomu desiatich rokov ? Čo sa napr. z "Agory" dá vraziť do Citelisu ?
Nesúhlasím s Tebou, vo viacerých ohľadoch, ako keby si popieral vývoj. Každá jedna séria sa odlišuje od tej predchádzajúcej. Unifikáciu je vhodné obhajovať, ale len do určitej miery. Jej prehnané uplatňovanie pri rozhodovaní môže viesť k presne opačnému efektu.
Čo taký Prešov a jeho vozový park ?
Sommelier
Neporovnateľne podstatnejšie je pri rozoznávaní vozidiel dopravcu farebné prevedenie a logo. Zároveň - ktorý výrobca vozidiel nezmenil za posledné roky svoje vozidlá na nepoznanie ? Ktorý výrobca používa zhodné diely v pribehu dajme tomu desiatich rokov ? Čo sa napr. z "Agory" dá vraziť do Citelisu ?
Nesúhlasím s Tebou, vo viacerých ohľadoch, ako keby si popieral vývoj. Každá jedna séria sa odlišuje od tej predchádzajúcej. Unifikáciu je vhodné obhajovať, ale len do určitej miery. Jej prehnané uplatňovanie pri rozhodovaní môže viesť k presne opačnému efektu.
Čo taký Prešov a jeho vozový park ?