Reply on: Ámos #102730:
Preco hovoris, ze DPB si zvysuje trzby na poctivych zakaznikoch? Ved podla tejto logiky to robi aj Transport for London, aj DPMB, aj DPP, aj TM Barcelona.... Ziskat kvalitnych revizorov je vraj problem, ale viac o tom neviem...Re #102731 810zssk: Ano, musime byt pripraveni aj na prve tyzdne, ale zase kvoli nim prisposobovat cely system, to nie... Meskanie mas zobrazene na infotabuliach a tam, kde nie su, nebudu nastupovat stovky cestujucich Odpoved na to druhe som uz pisal Valcovi nizsie
d3k0
Ak sa ti ten listok podari oznacit na hranici zon, potom mozes Tu je realnejsi 3-zonovy listok. Z Pezinka do BA by to ale slo. Oznacovanie na staniciach bude, u busov Slovak Lines v prvej faze oznacovace nebudu, cize bud pouzijes listok, ktory si si oznacil niekde inde, alebo si u vodica kupis novy.
Inak, kvizova otazka - kto z vas chodi na cestovne listky na jednu cestu a kto ma elektricenku? To na margo tych stoviek ludi ako pisal 810zssk... Stepovat pri oznacovaci ma zmysel len pre toho, kto nema PCL a cestuje z regiona kdesi na druhy koniec BA (napr. Pezinok - Cunovo). Ostatni sa v pohode do toho limitu zmestia.
Re #102728 Ámos: Treba rozlisovat, kedy je pokuta nemotivacna a oplati sa platit taketo "pokutove cestovne", a kedy je to vypalne. Ak maju EU mesta 40 EU (1320 Sk) pri ovela vyssom zakladnom cestovnom a my 1400 Sk, aj tak sme na tom v porovnani s nimi dost draho...