Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #102518:
Neviem, čo sú "vyrovnávacie tyče" ale ak myslíš "kosti" tak to je problém prvých asi dvoch rokov výroby Fóbií. Ja mám teraz druhú (a pred tým x iných schadoviek) a ŽIADNE problémy som ešte nemal (na rozdiel od napr. Sopla).
To, že Škodovku má každý tretí (tu v ČR každý druhý) je pre mňa práve dôvod ju MAŤ, chcem mať čo najnenápadnejšie auto. Áno, kradnú sa. Ale to znamená aj to, že ak si ju poriadne zabezpečím, tak zlodej sa s ňou nebude namáhať ale vezme tú vedľajšiu ? .
A IGK mám na jazdenie, nie na design. O. i. sa mi ten design páči, mám rád technokratické, necirkusové veci.
ŠesŤ rokov som ešte žiadne auto nemal, keďže po piatich má tristo tisíc km a ide het a miesto neho nové. No túto poslednú Fóbiu možno odkúpim do rodiny, keď príde jej čas.
Reply on: pjotor #102527:
Klima samozrejme nemusi bezat cely den. Staci ju nastavit, ze sa zapne ked teplota vzduchu presiahne 25-27C.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: eripmav #102343:
Hmm, a križovatky Vajnorská/Bajkalská a Vajnorská/Tomášikova sú v noci vypnuté? (Neviem, už som tam dlhšie v noci nebol.) Lebo ak je aspoň jedna z nich zapnutá, tak stálezelená pri Polfluse nemá význam.
Reply on: Valec #102573:
Ale aby som dodal, na priebezne konecne je to stavane, ked sa pozries, pri nich ti to nezohladnuje ziadne prestupne casy - jedna sa o linky 11, 12, 13, 14, 34, 68, 98, N21, N70.
Reply on: Valec #102573:
To je vec zobrazenia, v podstate mi sedi aj to sucasne, aj to, co navrhujes. Toto zobrazenie ma vyhodu v tom, ze vies o zmene smeru jazdy, avsak moze trochu zavadzat.
Reply on: 810zssk #102572:
A naučiť ho, že pri linkách s priebežnou konečnou netreba prestupovať (pri spojení Trnavské mýto>Šafko mi našlo kombináciu 14+14) a že Nemocnica na Antolskej je v pešej dostupnosti zo zastávky Ľubovnianska.
Reply on: 810zssk #102571:
...a pod polozku Autobusova stanica aj dalsie zastavky v Bratislave, ktore su vyznamne z hladiska prestupu na MHD (napr. Patronka, Zlate Piesky, Prievozska a pod.)
Este k vyhladavacu: mohli by ste pridat dolezite body ako Trnavske myto, Racianske myto, Patronka, Safarikovo namestie a pod 🙂
Reply on: 810zssk #102548:
Ja som sa s tým nestretol ešte bohužiaľ, lebo trolejbusom cestujem menej ako 1x za mesiac. Ale aj keď stojín na Kollárku na 80, tak sa všetky dvere otvoria a vždy, nedbajúc na čas, aj keď nikto nevystupuje a nenastupuje (napr. posledné spoje L206 alebo L212 cez víkendy je dakedy fakt prázdna)
Reply on: kiko #102535:
vtedy bol rok 2003 ešte len takže ten Ikarus bol starý ešte len 5 alebo 6 rokov ? čiže starý šrot?! ?
Reply on: Valec #102562:
Do buducna je to jedina schodna cesta - dopravcov vyberat na zaklade sutaze (zohladnovane: cena/kvalita). Vsetko, co bude ziskom systemu, sa opatovne prerozdeli do systemu (napr. objednanie vyssich vykonov).

Re #102563 810zssk: Potom by bolo treba vymyslat specialny senior jednorazovy listok, ktory by uplne zbytocne obsadil jednu polozku v automatoch...
Ad zlucenie zon - minimalna platnost listka su 2 zony, aby nezavideli ludia na hraniciach zon tym, co byvaju uprostred. Pri zruseni zon v ramci BA by potom bolo mozne na 60-min 2-zonovy listok mozne cestovat z centra az do Stupavy (za 20 korun). Alebo by sa potom museli zvysit o nieco ceny vsetkych cestovnych listkov na jednu cestu, aby vysli rovnake trzby...
Reply on: kiko #102536:
Doplním: Elektromotor sám o sebe vytvára len pomerne zanedbateľné množstvo tepla, a zvyčajne je schopný sa sám uchladiť. To, čo v električkách (starších typov, čiže K2 a zrýchlovačové T3) vytvára teplo, je zrýchlovač, čiže rozjazdový a zároveň brzdový odporník, v ktorom sa počas prvých fáz rozjazdu marí značná časť trakčného výkonu (z dôvodu regulácie pohonu) a počas brzdenia sa v ňom celá kinetická energia vozidla premieňa na teplo, a to už je silnejšie kafe na uchladenie 🙂 A keďže je tam vytvárané také enormné množstvo tepla, bolo by mrhaním ho v zime nevyužiť na vykurovanie interiéru. Preto sa zohriaty vzduch od chladenia zrýchlovača vedie cez mechanickú klapku, ktorou sa dá smerovať jeho prúd dovnútra alebo dolu pod vozidlo, prípadne ho rozdeliť v určitom pomere obomi smermi. A keď okolie klapky zapadá prachom, olúpaným lakom, prípadne čímkoľvek iným, čo sa podarí cez mrežu na ľavom boku nasať, tak občas tá klapka nejde úplne "zatvoriť", a preto to v niektorých vozoch kúri aj v lete 🙂
Reply on: Valec #102564:
Mne to nevadi, len mi to pride dost divne.. 17000 je dost velky rozdiel.
Reply on: Papyr #102546:
Treba pravidelne cistit aj vzduchove filtre. Je to vyborne prostredie pre akekolvek bakterie a plesne, a preto to pravidelne cistenie. Ale bakterie sa mozu sirit iba ak sa nedodrzuju terminy dezinfekcie a cistenia. To preto mnozstvo ludi si mysli, ze ma kasel alebo alergiu pri pouziti klimy-pritom boli iba v klimatizovanej miestnosti, kde nerobili pravidelne prehliadky klimatizacie, preto bacily a spina lietali vzduchom. ?
Reply on: 810zssk #102563:
Ale ak si doteraz platil mesačné 375 Sk a oni nič, to ti nevadilo. Podľa mňa je tých 379 Sk dobrý spôsob ako týchto ľudí zapojiť do prispievania si na dopravu, ale zároveň si ich nepoštvať proti sebe zrušením bezplatnej dopravy.

Ak by si zlúčil zóny 100 a 101, tak by bola adekvátne k tomu zredukovaná aj platnosť krátkodobých lístkov. Práve že v zóne 101 vidím tú výhodu, že ak niekto cestuje napríklad zo Šamorína do Slovnaftu, tak nemusí platiť toľko, ako keby šiel až do centra.
Reply on: d3k0 #102561:
Ale predplatne evidencne nebolo, ci hej? Necham to na mudrejsich, ale mne toto pride ako dost extrem ked ja za Bratislavu zaplatim viac ako niekto za cely kraj.

Inak, nebolo by lepsie zlucit zony 100 a 101 do jednej? Kvoli kratkodobym listkom..
Reply on: d3k0 #102561:
Predpokladám, že zatiaľ ešte asi nie. Ale do budúcnosti by to bola možnosť? Či vedenie BID o takom ani neuvažuje?
Reply on: 810zssk #102555:
Ved to tam aj je, ak si zadas Trhovisko, najde ti to aj spojenia zo Zahradnickej s tym, ze ta to najskor posle par minut pesi 🙂

Re #102554 810zssk: Doteraz v MHD cestovali zadarmo, v regione za 5 Sk/50 km; zakon uklada vyberat evidencne cestovne, co je napr. toto.

Re #102556 Valec: Isteze, avsak je vola dat tolke peniaze nejakej spolocnosti? 🙂
Reply on: 810zssk #102559:
Netvrdím, že článok je úplne dokonalý, ale čo som ho čítal, tak som k nemu nemal žiadne extra výhrady.
Reply on: Valec #102556:
Popravde uvedeny clanok nepovazujem za dostatocne kvalitny a to aj z dovodu ze som nemal dostatok zdrojov a miestami som ho napisal trochu chaoticky. Skor by som na bid.sk dal nejaky kratky popis od niekoho priamo z BIDky... zatial..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.