Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo #102073:
To je vec názoru. Ja to, že máme v Bratislave vozidlá bez klimatizácie, vnímam ako pozitívum. Keď je leto, má byť predsa teplo, nie?

Naviac to, že sa človek neustálen zdržiava v klimatizovanom prostredí, v konečnom dôsledku oslabuje jeho schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene (keď kolegovia v lete prechádzajú z klimatizovaného domu do klimatizovaného auta, alebo z klimatizovaného auta do klimatizovanej kancelárie, tak sa tvária, že idú zomrieť) ?
Reply on: Lubomir #102074:
Vedla vo Viedni je predsa rovnake pocasie a zastavky tiez nie su redsie nie? a tam im klima funguje 😉
Reply on: Emo #102072:
Usporiadanie sedadiel je dane moznymi konfiguraciami od vyrobcu a je limitovane maximalnym povolenym zatazenim naprav a dalsimi faktormi. A pokial si vozidlo dodatocne upravis, mozes ohrozit zaruku.
Reply on: stevo #102073:
Klimatizacia v MHD je v nasich podmienkach zbytocna... pri tak castom otvarani dveri sa vzduch vo vozidle ani nestaci ochladit ?
Pre oneskorený príchod leta, teda tento rok až 11. apríla, sa dnes začína pol-roka trvajúce horúce peklo v prostriedkoch MHD v hlavnom meste členského štátu EU v roku 2008.
Klimatizacia je špeciálne v Bratislave zbytočná. ?
Dnes sa robia tendre na nové vozy, tak sa kompetentní z klimatizovaných kanceláríí a klimatizovaných autíčiek spamatajte!
Reply on: Lubomir #102071:
Usporiadanie sedadiel si každý dopravca môže určiť sám. ?
Reply on: Ámos #102006:
Ten rozdiel nie je 2 ludia ale viac a to presne z dovodu, ktory spomenul Enumaelish v prispevku #102014 - ine usporiadanie sedadiel. Tolko ludi co do B732 do Sorky 10,5 nenarves.

Suhlasim, ze by sa kapacita mala riesit zkratenim intervalov, ale na to nie je podnik pripraveny ani financne ani personalne. Takze by sme asi nemali chrlit teorie a poucky, hovorit o fiktivnych a nerealnych rieseniach, ale skor hovorit o realnych a moznych rieseniach sucasnej situacie v sucasnych podmienkach.
Reply on: Ike #102026:
Suhlasim s tebou, SPP je otras. A hlavne to evokuje busy zo Ziliny. Ked uz ma mat tolko vozov tu istu reklamu, tak to mali aspon prisposobit mestskym farbam. A koniec koncov mna osobne ako cestujuceho nikdy nezaujimalo ci to jazdi na CNG alebo naftu, dolezite ci to islo alebo nie. SPPcka vyzeraju ako uplne nezavisli dopravny podnik na rozdiel od ostatnych, rovnako ako ten experiment so 71xx.

Preco vlastne BA nemala nikdy jednotny nater vozidiel? Ked tak uvazujem spatne, ak sa mylim ma opravte, ale jednotny nater tu tusim nebol nikdy.
Reply on: hoppusmark01 #102037:
LBC by som nenazyval reklamou. Je tam sice ww mesta, ale kedze mesto je vlastnikom DPB, tak by som to nepovazoval za reklamu. Mne osobne sa ten nater celkom paci. Nevadilo by mi, keby boli v tomto prevedeni vsetky vozy.
Majo, ja som len porovnaval, co nam tu jazdi (lo) subezne spolu a aky je (bol) rozdiel v tych vozoch pre cestujucich. to, ze ide o ine generacie, to je ina tema. ok?
Reply on: drink #102064:
tss ? ? ? dobre ☺
Reply on: aquila #102051:

ULF NENÍ vhodná tramvaj pro Prahu. Škoda 15T bude 100% nízkopodlažní (jako ULF), ale bude mít narozdíl od ULFu všechny podvozky otočné. Dále má ULF obrovské nápravové zatížení, které by mělo katastrofální důsledky na pražské tratě (60% BKV) (15T má čtyři podvozky na 30m). Takže ještě jednou - ULF se do Prahy naprosto nehodí. Najdi mi jinou tramvaj pro Prahu, která bude mít kapacitu dvojice tramvají T3, 100% nízké podlahy, 6 dvoukřídlých dveří, čtyři (všechny) podvozky hnané a otočné. Ať budeš pátrat jakkoliv, nejspíš marně - Citadis, Flexity, Combino, ULF, Končar a mnohé jiné tramvaje výše uvedené parametry nesplňují.
Reply on: Ámos #102042:

Pak se odvíjí špatně. ULF i Combino NEJSOU tramvaje vhodné do Prahy. Důvody tu byly již několikrát vysvětleny.
1) Si nemyslím, že 66 mil. je moc
2) 15T je tramvaj ušitá na míru. A vše zakázkové je dražší
Reply on: AAA #102058:
chcek the e-mial please.
Reply on: aquila #102055:
už som to nasiel. 2,3 metra sirka a 27,02metra dlzka.
Reply on: AAA #102058:
Malo byť: budeme voziť ešte aspoň 15-20 rokov
Reply on: Ámos #102056:
Som dúfal, že povieš, že ten nový t-bus bude dačo iné, ale tak čo už. Úprimne, podľa mňa sa 14Tr(M) budeme voziť aspoň 15-20 rokov. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.