Karosa B732 ma medzi 2. a 3. dverami usporiadanie 2+2 a medzi prvymi a druhymi 2+1.
Sor B 10,5 ma medzi prvymi a druhymi dverami usporiadanie 2+1 s vinimkou priestoru kolies kde je 2+2.
Okrem ineho kapacita autobusu sa rata ako celkova podlahova plocha krat 4/6/8 osob na m2. Nerata sa (celkova plocha minus plocha pre sedadla) krat 4/6/8 osob na m2.
Okapujem rozdiel v dlzke Karosy B732 a SORu 10,5 je 32,5 cm.
"Mnohí, najmä zahraniční cestujúci sa neraz domáhajú zakúpenia lístkov priamo v autobuse. Podľa vyjadrenia dopravcu tento spôsob momentálne nie je možný."
Jednoznacne! Dat do kazdeho vozidla zasobu napr. 30-minutovych listkov za napriklad 25 sk je naozaj velky problem!
"Vedla vo Viedni je predsa rovnake pocasie a zastavky tiez nie su redsie nie?"
Zastávky sú tam oveľa hustejšie, ako v Bratislave. Lenže sa tam zbytočne neotvárajú dvere, ktoré sa otvárať nemusia a zatvárajú sa automaticky potom, ako cestujúci opustia dverový priestor, teda zostávajú otvorené len na nevyhnutne potrebný čas.
Ideálna ďalšia linka pre SORy C10.5 - požiadavka na batožinový priestor. A keďže tam sa očakáva špecifický pohyb cestujúcich, teda nie ako na bežnej linke MHD, nebude prekážať ani 2 dvere a usporiadanie sedadiel.
Takze bude podla teba lepsie ak ludia budu kolabovat v narvatom buse? Neber vsetko globalne, ale myslim si ze klima v busoch pre cestujucich je POTREBNA, aj vzhladom na klimaticke menenie sa podnebia. Urcite vsak treba skolenie ako klimu pouzivat, aby sa nestalo, ze v buse 20 st. a vonku 37 , to je uz na na organizmus vela ?
To je vec názoru. Ja to, že máme v Bratislave vozidlá bez klimatizácie, vnímam ako pozitívum. Keď je leto, má byť predsa teplo, nie?
Naviac to, že sa človek neustálen zdržiava v klimatizovanom prostredí, v konečnom dôsledku oslabuje jeho schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene (keď kolegovia v lete prechádzajú z klimatizovaného domu do klimatizovaného auta, alebo z klimatizovaného auta do klimatizovanej kancelárie, tak sa tvária, že idú zomrieť) ?
Usporiadanie sedadiel je dane moznymi konfiguraciami od vyrobcu a je limitovane maximalnym povolenym zatazenim naprav a dalsimi faktormi. A pokial si vozidlo dodatocne upravis, mozes ohrozit zaruku.
Pre oneskorený príchod leta, teda tento rok až 11. apríla, sa dnes začína pol-roka trvajúce horúce peklo v prostriedkoch MHD v hlavnom meste členského štátu EU v roku 2008.
Klimatizacia je špeciálne v Bratislave zbytočná. ?
Dnes sa robia tendre na nové vozy, tak sa kompetentní z klimatizovaných kanceláríí a klimatizovaných autíčiek spamatajte!
Ten rozdiel nie je 2 ludia ale viac a to presne z dovodu, ktory spomenul Enumaelish v prispevku #102014 - ine usporiadanie sedadiel. Tolko ludi co do B732 do Sorky 10,5 nenarves.
Suhlasim, ze by sa kapacita mala riesit zkratenim intervalov, ale na to nie je podnik pripraveny ani financne ani personalne. Takze by sme asi nemali chrlit teorie a poucky, hovorit o fiktivnych a nerealnych rieseniach, ale skor hovorit o realnych a moznych rieseniach sucasnej situacie v sucasnych podmienkach.
Suhlasim s tebou, SPP je otras. A hlavne to evokuje busy zo Ziliny. Ked uz ma mat tolko vozov tu istu reklamu, tak to mali aspon prisposobit mestskym farbam. A koniec koncov mna osobne ako cestujuceho nikdy nezaujimalo ci to jazdi na CNG alebo naftu, dolezite ci to islo alebo nie. SPPcka vyzeraju ako uplne nezavisli dopravny podnik na rozdiel od ostatnych, rovnako ako ten experiment so 71xx.
Preco vlastne BA nemala nikdy jednotny nater vozidiel? Ked tak uvazujem spatne, ak sa mylim ma opravte, ale jednotny nater tu tusim nebol nikdy.
LBC by som nenazyval reklamou. Je tam sice ww mesta, ale kedze mesto je vlastnikom DPB, tak by som to nepovazoval za reklamu. Mne osobne sa ten nater celkom paci. Nevadilo by mi, keby boli v tomto prevedeni vsetky vozy.
Majo, ja som len porovnaval, co nam tu jazdi (lo) subezne spolu a aky je (bol) rozdiel v tych vozoch pre cestujucich. to, ze ide o ine generacie, to je ina tema. ok?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Naviac to, že sa človek neustálen zdržiava v klimatizovanom prostredí, v konečnom dôsledku oslabuje jeho schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene (keď kolegovia v lete prechádzajú z klimatizovaného domu do klimatizovaného auta, alebo z klimatizovaného auta do klimatizovanej kancelárie, tak sa tvária, že idú zomrieť) ?