Aj ked do diania v DPB nevidim, tak mam pocit, ze ten nakup 11m autobusov mozno ma "hlbsi" vyznam.
Na 12-metrove autobusy uz tender vyhlaseny bol, tie zrejme pojdu do vozovne Trnavka(Jurajov Dvor), no a budu na CNG, co akurat pasuje na tuto vozovnu. Tam je jedno, aka to bude znacka autobusu..
11-metrove autobusy pojdu podla mojho nazoru do vozovne Krasnany, no a tam by boli najvhodnejsie prave SORky, aby sa tak zjednotil vozovy park v Krasnanoch.. bude to lahsie aj pre dielenskych, aby sa nemuseli ucit opravovat ine znacky autobusov.
No a tieto autobusy by mali byt naftove, kedze v Krasnanoch nie je plnicka CNG..
Takze ak to tak zhrniem, do Krasnan bz isli SORky, a na Trnaku nejaka ina znacka, ktorou by sa obnovoval vozovy park v tejto vozovni..
Toto je len moja domnienka, ale myslim, ze by to bolo takto logicke..
Na 12-metrove autobusy uz tender vyhlaseny bol, tie zrejme pojdu do vozovne Trnavka(Jurajov Dvor), no a budu na CNG, co akurat pasuje na tuto vozovnu. Tam je jedno, aka to bude znacka autobusu..
11-metrove autobusy pojdu podla mojho nazoru do vozovne Krasnany, no a tam by boli najvhodnejsie prave SORky, aby sa tak zjednotil vozovy park v Krasnanoch.. bude to lahsie aj pre dielenskych, aby sa nemuseli ucit opravovat ine znacky autobusov.
No a tieto autobusy by mali byt naftove, kedze v Krasnanoch nie je plnicka CNG..
Takze ak to tak zhrniem, do Krasnan bz isli SORky, a na Trnaku nejaka ina znacka, ktorou by sa obnovoval vozovy park v tejto vozovni..
Toto je len moja domnienka, ale myslim, ze by to bolo takto logicke..
stevo