Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
TeBeCe: dik

inak tvoje opravy v mape som uz zrealizoval a poslal som d3k0vi
tr3mp> ak si dobre pamatam, tak vzdy sa chodilo priamo po nabrezi az na parkovisko, takze asi tak to bude...
mam jednu otazku: 28, 29 a 504 budu pocas vyluky na Devine chodit v celej trase po Slovanskom nabrezi - teda popod hradnu skalu, alebo aj nejakou ulicou cez Devin (paralelne s Kremelskou)?
Odporucam vsetkym pozriet si moj prispevok v Dispecerovi, aj napriek tomu ze su v nom gramiaticke chyby. 🙂
K tym grafikonom:
Co je vlastne grafikon: V zasade ide o graficke znazornenie jazdy vozidiel v zavislosti od casu

a vzdialenosti, ako uz uviedol d3ko. Po slovensky sa grafikon spravne nazyva nakresny cestovny

poriadok. Pojem grafikon sa tiez pouziva aj pre pomenovanie casoveho obdobia platnosti

cestovneho poriadku a hlavne tiez ako komplex vsetkych cestovnych poriadkov a roznych sluzobnych

pomocok, ktore sa vztahuju k tomuto casovemu obdobiu.

Rozsirovanie a kopirovanie ako uviedol M.Fundarek, je dost hakliva vec. ZSR sa napriklad vydava

zmeny do cestovnych poriadkov. Ten co by ich kopiroval a rozsiroval na cierno to robit nemusi a

jeho cestovny poriadok uz nie je aktualny a nezodpoveda ponuke prepravnych sluzieb.
Ak by tu d3ko siril cestovne poriadky nacierno, tak by sa vam tiez nepacilo, keby ste si stiahli neaktualne odchody.

Preco by nemohli dostavat grafikony fanusikovia? Ja osobne som ich rozdal kopec. Ale davam ich

ludom co si myslim, ze vedia naco ich potrebuju a vedia ich pouzivat. Rozhodne ich vsak

nerozdavam na ulici.

KLF: Uz som ti to napisal. To je problem medzi tebov a tvojimi nadriadenymi. Ak to k svojej praci potrebujes, tak to skus vysvetlit im.

A kto sa chce o tomto pobavit viac, kludne sa mozme stretnut pri pivku al. kofole a podebatovat o tom.
O5 su tu nove grafikony a zistil som ze vozidla linky 7 chodia podvecer z Gastanoveho hajika minutu (!) po linke 11. Opat dalsia DPB logika. A este k tomu su 7-cky kapacitne o dost vacsie, nuz co, niekde tie vozokilometre treba vyplytvat... a potom redukovat 21, 34, 83 a pod. ze?
Ten JRSERVER je fajn, dufam ze vas to trosku vydrazdi a konecne sa rozbehnete a do mesiaca tu bude vyhladavanie spojeni a pristup cez WAP! (+ zohladnenie dlzky pesich prestupov vo vacsich uzloch ako napr. Racianske myto alebo preliezanie mosta na zastavke Dvory z jednej strany na druhu 😉
Turbo #10128): Kolkokrat vam to clovek hovori, a ako keby hrach na stenu hadzal. Vase Karosy su v hroznom stave, lebo na nich, s prepacenim, se-rie-te. A aby sme sa nebavili v relacii Praha versus Blava, pretoze je jasne, ze priemerny vek busov v Prahe je kvoli vacsim financnym moznostiam nizsi, vezmime si ako priklad moj oblubeny Presov:

700-vkove Karosy s najvyssim evidencnym cislom su Karosy 741 ev.c. 318-321 z roku 1991 a Karosy 732 ev.c. 322-324 z roku 1992. Potom este mame nejake 900-vky etc., ale vacsina vozidiel su 700-vky starsie ako 1991, vzhladom k tomu, ze najvyssie autobusove ev.c. je 343. Vas Bratislavcanov by som tam povinne vozil divat sa na ne. A obzvlast pozorne by ste sa museli v kazdom voze podivat na vyrobny stitok, aby ste uverili, v ktorom ze to roku boli vyrobene.

KLF: niekedy mam z tvojich prispevkov pocit, ze beries zivot prilis vazne 🙂
Kristof: No hej, cestujucim sa cestovanie predlzi, ale v konecnom dosledku pridu do svojej cielovej stanice presne nacas. 😉 No ono je to dost relativne s tymi +/- minutami.
J, Bobo: UPLNE SUHLASIM ! Je to maximalny humus a GYC co tam chcu stavat ! A kto je za tym ? Benuska a Durkovsky. Ak tu je niekto zo stavebnej fakulty asi vie aky je nazor snad 99.99% odbornikov z fakulty. Vsetci sa zhoduju na tom (je to verejne tajomstvo), ze Durkovsky a uz aj Benuska sa zas nabalia povolenim realizacie tohoto projektu. Je to nehoraznost. A to Benuska este donedavna kritizoval Tatracentrum a bol oponentom Durkovskemu. Ale ked uz jemu ponukli prachy, preco by nesuhlasil s tym gycom ? Je to smutne.
Krištof:No určite by si spomalil tých čo prídu na zástavku načas a zistia, že elina išla pred dvoma min. Ja napr. byvam v Petr. priamo pri zastávke (stiahol som si moje busy) a tak chodím na min. presne a som rád, že busy nechodia skôr. Vieš my sme cestujúci nie priemery či štatistika. Nerátajto ako keď sa robili päťročnice.
Martin z Pr. :
Uhm, ja to moc dobre chapem o co ide, len nejak mi nejde do gebule: ako keby v CR mali setci co robit...ved urcite mate v CR kopu nezamestnanych a 10 ludi (ale urcite aj viac), schopnych takuto pracu by sa naslo...neverim ze nie...v com je problem???
KLF: Minat si plusove (nadbehnute) minuty, tak ze sa cestujucemu predlzi jazdna doba medzi 2 zastavkami (napriklad viacnasobnym cakanim na zelenu) podla mna nie je spravne. Ked uz sa treba umyselne zdrzovat,kvoli tym predpisom,tak radsej na zastavke,pretoze tam ma cestujuci sancu vystupit alebo nenastupit. Celkovo si myslim, ze nulova plusova tolerancia meskania vedie v priemere k spomaleniu prepravy cestujucich z jednoducheho dovodu: plusy sa odrezu a minusy ostanu. Mohli tam nechat tych +2.
No za to podhradie by som najradšej niekoho zavesil za gule do prievanu. Nechcem uplne repliky hist. budov ale keby aspoň zachovali líniu ulíc, trochu vzhľad (niečo podobné zámockej, troxu lepšie), ale nie že tam postavia budovy typu Kerametal v Ružinove. Veď tam boli kedysi terasovité záhrady, parky s cudzokrajnými rastlinami, ktoré sa na zimuschovávali do skleníkov. Tý naši architekti sú úbohý. Ja sa čudujem že môžu pokojne spávať.

Čitali ste v Bratislavských N. tú sťažnosť nejakej dámy na automaty a predaj lístkov. No nechcela by, aby jej tie lístky nosili (napr. dispečery) domov vždy keď zavolá? Je to chudera.
citali ste v Bratislavskych/Staromestskych novinach aky humus chcu postavit v podhradi? Nejake nechutne panely nahadzane na seba ako nejake domino, fuj to moze vzniknut iba u nas...
preco bol vybrany prave 2805 ??
SKB: To tlacivo na nete nie je. (BTW, mohli ste mu odpovedat aj ostatni...)

Vyhladavanie spojeni nad trasami liniek je fakt trivialna vec, horsie je to pokial hladas nad konkretnymi odchodmi liniek.
Dakujem za pripomienky k vyhladavaciemu systemu.
Terazky ale makam v robote. Ale najdem si cas, ked to rozchodim. Cau.
Turbo: 😉 Hej, to viem, ze treba stat ponize, ale ja sa stavam ponize hlavne preto, aby som mal dobry rozbeh do krizovatky, nech nemusim pod vzdusnou naslapovat, i ked viem, ze tam elektricky maju "Z", ale naco, ked netreba. 😉
Vyhladavanie spojeni, ako je spravene na spominanej stranke, ked sa da dostat z lubovolneho bodu A do bodu B bez prestupu alebo s jednym prestupom je pomerne trivialna zalezitost. Horsie je to uz pri dvoch a viac prestupoch, to uz sa generuje obrovske mnozstvo moznosti a je potrebne z nich vytriedit len tie "lepsie" (zrejme podla jazdnej doby).

Mala uloha: Aka kombinacia liniek je najrychlejsia, ked sa chcem dostat z Ketelca na zastavku Stredna odborna skola policajneho zboru?

Mala uloha 2: Ake su dve najvzdialenejsie zastavky MHD v Bratislave? (Kriteriom je najkratsia jazdna doba medzi nimi).
Hah dal som ze z marianum na kosicku a povedalo mi to ze mam ist radsej peso :):):):):):):):):):):):):):

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.