Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete kedy bude linky 630 premávať aj do Slovenského grobu?
Reply on: Mike #101652:
Ale kde sa dozviem bližšie info?
Reply on: fanatikmhd #101665:
V tvorbe grafikonov vždy platí zásada, že jazdné doby sa zaokrúhľujú smerom nadol a je to tak lepšie.
Reply on: Zvero #101663:
to bolo pisane o vsetkych 78 co tam, jazdili tom mas jedno aky to bol voz ci ikac karosa ci tambus to sa za tu necelu minutu co trva jazda od zastavky po zastaku nevykuri jedine keby si mal pod kazdym sedadlom mega radiator ❗ ❗ ❗
Reply on: Valec #101655:
Nezáleží na tom, či ste túto tému "so mnou riešili" už niekoľkokrát, jalové reči "ako sa to nedá" ešte nikdy nič nevyriešili.

"A kde tam je napísané, že to dopytové tlačítko je?..."

A odkiaľ mám ja, chlapec z dediny, zvyknutý na to, že tlačidlá pri dverách sú dopytové a keď ich nestlačím, tak sa mi dvere neotvoria, mám vedieť, že v DPB to neplatí?

"...z vonkajšej strany tlačítko núdzového otvárania dverí..."

A toto je zase čo? Aké "núdzové otváranie dverí"? Všade je to dopytové tlačidlo len u vás je to "núdzové otváranie dverí"? To už hraničí so všeobecným ohrozením! Odkiaľ mám vedieť (chlapec z dediny), že keď je napísané pri tlačidle 'Otváranie dverí', tak že to je núdzové??? Keď je núdzové tak by malo byť nejako chránené, napríklad pod sklom, ktoré sa musí pred použitím rozbiť, aby nedošlo omylom k otvoreniu dverí na nevhodnom mieste! Ako majú vedieť chlapci z inojazyčných dedín, v ktorých sú takéto tlačidlá dopytovými, že stlačením týchto tlačidiel tak, ako sú zvyknutí z domova, ohrozujú bezpečnosť cestujúcich v buse??? Informácia, že vonkajšie tlačidlá označené ako 'Otváranie dverí' nie sú dopytové je pre mňa šokujúca!

"...ohľadne tohto problému som sa na magistráte na to informoval osobne..."

Informoval si sa, ja som razantne žiadal nápravu. Tebe možno niečo povedali (ak vôbec), mne museli poslať písomnú analýzu problému aj s pripravovaným riešením...

"...v škole nám to... ...hovoril dotyčný vyučujúci..."

Aj ja som kedysi chodil do škôl. Aj nám 'dotyční vyučujúci' navyprávali toľko kravín, až hrôza. Niektorí nás dokonca presviedčali, že v komunizme sa budeme mať ako prasce v žite. Ak niečo nejaký 'dotyčný vyučujúci' tvrdil, tak ja osobne, ak išlo o vec, ktorá ma zaujala, som sa ho opýtal na dôkazy, alebo som si ich sám našiel. A ak som ich nenašiel, lebo žiadne neexistovali, ako v tomto prípade, tak som za ním zašiel so žiadosťou o vysvetlenie.

Podľa mňa nemôže existovať žiadny predpis, ktorý by stanovoval, že zastávka MUSÍ byť za križovatkou, pretože je to nezmysel, ktorý sa nedá dodržať a ani sa nepoužíva! To by musela byť napríklad zastávka električiek na Trnavskom Mýte umiestnená niekde za Trnavským Mýtom (a takých sú stovky), čo dúfam každý uzná, že ke kravina.

A k tej konkrétnej zastávke pri ŽST Petržalka ešte navyše: tam nie je žiadna križovatka, je tam len prechod pre chodcov.
nevie nahodou dakto preco medzi niektorimi zastavkami je cas 0 min pritom 435 to trva tak najmenej 65 sekund?????-presnejsie toto je medzi zastavkami Muchovo nam. a Vavilovova, ine su ale este v BA dalsie ale nazvy resp kde su neviem...! a este na malej scene bol cas medzi zastavkami takto smerom na nivy: 70-Mala scena-AS MN-3 min, 78-Mala scena-AS MN-2 min, 50-Mala scena-AS MN-4min!!! ako to je mozne???
Reply on: Zvero #101658:

Nuž,v tom máš pravdu,ale vem si,že tí ludia sa na tvoj spoj ponáhľajú a ty,ked im zrhneš,nečuduj sa.Tiež ma štve,keď prestupujem a bus mi rovno pred nosom zavrie dvere!
Reply on: Sati #101662:
Jedna vec ze sa to vyvetra, ale ono by sa to teplo malo potom aj doplnit 😉 Jaky to bol voz nevies?
Reply on: Zvero #101661:
v rannej spicke na estonskej us meskas 2 minuty z cilizskej a to je 6 zastavka a ked stojis na zastavke viac ako 30 sekund tak sa ti to vyvetra hned voz aj tebe kabinka tak to je taka debilna staznost ako keby si poslal na 151 klbak plus jednu deklenu sluzbu navyse ❗
Reply on: Sati #101659:
No pokial viem, z Jurajovho Dvora na Estonsku je uz dost casu aby bol voz uz vykureny. Akurat neviem ci vyrazate z vozovne okamzite po nastartovani voza. Navyse pokial viem, Estonska nie je konecna zastavka, cize aj kym dorazis na konecnu mas este par minut aby sa kurilo do voza....a myslim si ze je povinnostou vodica aby dbal na to, ze kurenie v jeho voze funguje....od toho su tam dielenski. Tipujem, ze sa asi jednalo o nejaky Ikarus 435, tie bohvieako nekuria....
Reply on: ba1031 #101610:
Vieš, pani bola zrejme navyknutá, že sa jej dvere otvoria automaticky (tak ako vždy v autobusoch). Ani sa jej nečudujem. ?
Reply on: Zvero #101658:
tieto oznami milujem tie su tak na hlavu ako ked u nas bol v decembri ked sa ludia stazovali ze na zastavke estonska v rannej spicke voz uz nebol vykureny ❗
Reply on: Ike #101589:
Vo vypravni v 1. DPA maju vycapeny tento oznam (zhruba odcitujem): "Prosime vodicov, aby v prestupnych uzloch - Patronka, Trnavske myto ...atd.... pockali na prestup cestujucich, nakolko sa mnozia staznosti". Takze snaha o pockanie tam je, na druhej strane, ked uz meskam napr. 5 minut tak uz nebudem cakat na prestup cestujucich pokial druhy bus za mnou uz nestihol zastavit a otvorit dvere.
Reply on: Ondro #101656:
Ako elektrotechnikovi mi to je jasné, snažil som sa mu to len zjednodušene napísať. Skrátka TV Europlse sa používa len s asynchrónnymi motormi. To nič nemení na fakte, že tyristorová nie je. ?
Reply on: Majo #101510:
asynchronny moze byt akurat tak motor, nie vyzbroj... takze tej poslednej vete celkom nerozumiem
Reply on: bwd #101600:
"Vyprosujem si podobné invektívy, husi sme spolu nepásli!"
A čo ti už mám napísať, keď túto tému s tebou už rozoberáme niekoľký krát a stále o tom istom.

"Konštatácia "sa nepoužíva" je pre mňa neprípustná."
A ešte ani raz si nenapísal, prečo je podľa teba dopytové otváranie dverí na autobusoch také dôležité.

"Okrem toho, kde je napísané, že dopytové tlačidlo nie je dopytové tak, ako v trolejbusoch, alebo električkách? "
A kde tam je napísané, že to dopytové tlačítko je? Pokiaľ viem, tak už vo všetkých Ikarusoch rady 400 ten pliešok, na ktorom to uvedené bolo chýba. Niektorí "šikovní" cestujúci tiež stláčajú z vonkajšej strany tlačítko núdzového otvárania dverí, tiež ho má DP prerobiť na dopytové?

"Po mojom zásahu sú už nastavené lepšie..."
Pre tvoju informáciu, pred asi dva týždne pred tvojím decembrovým podnetom ohľadne tohto problému som sa na magistráte na to informoval osobne, čiže môžem mudrovať, že je to na môj podnet.

"Tak si láskavo skús spomenúť. Taká norma ale podľa mňa nemôže existovať, pretože by bola nerealizovateľná."
Číslo normy neviem, nakoľko som ju ani nevidel. Avšak v škole nám to na jednom predmete, kde sme navrhovali cestné komunikácie a križovatky hovoril dotyčný vyučujúci. Predpokladám, že si to nevymyslel.

Re #101611 ba1031: Nie, ale keď si kupujem lístky, tak viac naraz a nie po jednom. Okrem toho aj v čase platnosti električenky mám vždy zo 2 so sebou, keby dačo.
Reply on: ba1031 #101623:
jojo pokial niekto kto jazdi na ik 435 ci 415 raz za pol roka a zisti kde sa vipina ten hnusny zvuk tak moze prist niekto k urazu a co ma dokaze nasjat tak ked sa mi niekto v karose zavesi na zvoncek a drzi ho ako by to bol zvonec do neba uz ma aj napadlo ze tam nalepim pripinky a hned bude kratko zvonit tak ako to je tam napisane ❗ ? ?
neblbne tu cas?
Reply on: Tramway #101650:
Teda myslím aj do Slovenského Grobu;-)
Reply on: Tramway #101650:
Keď bude aktuálne že tam bude mať chodiť. Najbližšie mesiace to nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.