no hlavne tá trať je veľmi pekne spravená, pekná dlažba na chodníkoch, stĺpy trolejového vedenia a všetky ostatné architektonické prvky..
v Bratislave sa máme zatiaľ čo učiť..
je to velmi pekne, hlavne ta trat ? (fuuj ta barierovost)
aj elektricka ujde a celkovo prevedenie a okolie trate... ta elina sa tam proste hodi
co sa mi akurat nepaci je ten interier.. na moj vkus je to prilis umele - pripomina mi to toalety v ubytovacich zariadeniach Formula 1 ?
ale da sa asi to nie je narocne na udrzbu
mohol by DPB spraviť zoznam zastávok, ktoré sú prestupnými uzlami a kde autobusy budú vždy čakať.. tento zoznam by potom dostal každý vodič a bol by prezentovaný aj cestujúcim...
MHD nemoze NIKDY konkurovat IAD, pokial sa niektori vodici nespamataju, alebo DPB nespravi osvetu...
Logika ako sa patri... pride mi 21 na Patronku a pred nami je 30... Vodic 30 nie aby sa dovtipil, ze ludia z 21 by chceli prestupit, ale veselo zdrhne..
toto sa mi nestalo prvykrat... Kedy vodici pochopia ze je to prestupny uzol?
Preco by pri kupe museli byt busy splatene do 3 rokov, zatial co prenajom by mal byt 8 rokov?
Logicky by to malo byt naopak. Kupit busy na leasing a odpisovat ich 6 rokov a pre obcasnu potrebu nieco prenajat.
"Nad hlavným mestom včera dopoludnia lietali stíhačky MiG29.
Nacvičovali slávnostný prelet nad Slavínom, kde budú zajtra ráno o deviatej slovenskí ústavní činitelia s ruským premiérom Viktorom Alexejevičom Zubkovom oslavovať 63. výročie oslobodenia Bratislavy počas druhej svetovej vojny."
To mas odkial. DP si chce busy uz len prenajimat!
To co pisu noviny nie je v tomto ohlade smerodajne. V kazdom pripade DP ani mesto nema nato aby vyplatil 240 klbakov v troch rokoch, ale ma nato aby si ich prenajimal 8 rokov. Je to 800 mil verzsu 300mil rocne.
Raz ked uz sa podnik vydal na cestu prenajmov bola by chyba taku velku dodavku kupit a nie prenajat.
Asi to bol nejaký mimoriadny stav, obvykle ak letia zo Sliača na Kuchyňu tak Bratislavu obchádzajú. A možno sa amíci pri pristávaní pomýlili A možno niekto vyskúšal šengenský vzdušný priestor.
Tiez som z toho neni nadseni, ale mohlo to byt aj horsie. Treba si tiez uvedomit, ze toto priestoru nie je nazvys a tak kvader ti vyuzije lepsie plochu ako hala ovalneho tvaru. Avsak aj kocka/kvader sa da spravit zaujimavejsim.
Este by som sa rad vyjadril k prenajmu klbakov.
Ak tender vyhlasia v maji vysledok bude najskor v july ale predpokladam, ze pri tak velkej dodavke to bude skor august. Z toho vychadza, ze prve klbaky by mohli prist v januari - februari 2009.
MiG-y 29 Sl.A na Slovenksu malokedy vyvijaju nadzvukovu rychlost a nemozu to robit v nizkych vyskach pre hustotu osidlenia. Ak by pilot MiG-u letel nad Bratislavou v 300m vyske nadzvukovou rychlostou tak sonicky tresk vyrazi skla na oknach.
Riesili sme to s technikmi(Slovair) a mojim fyzikarom. Pociatocna otazka bola, ci pilot letiaci nadzvukovou rychlostou pocuje rev motorov. Nakoniec sme sa dostali k roznym otazkam. A aj ktomu, ze lietanie bojovych stihaciek je nad Bratislavou zakazane. Tak bud mali nejake specialne cvicenie alebo sa nejaka posadka dopravneho lietadla neozyvala do vysielacky.
Samozrejme, ze technici sa mohli mylit, takze nechcem to vydavat ako 100%.
ja mam zial len tuto jednu fotku http://imgs.sk/images/P1010096JPG-36573.jpg ktora navyse nie je moc kvalitna, zhanam fotky toho vozu predovsetkym kvoli tomu ze na zadnom cele mal evidencne cislo z DPB
Re #101417 Ámos: Nechcel by som zavádzať, ale domnievam sa, že ak by letela vo výške, v ktorej bežne lietajú prúdové lietadlá, tak by ju vôbec nebolo počuť aj kondenzát by nezanechávala. Skúsim si to ešte overiť. Nadzvukovou rýchlosťou nemôžu lietať vo výške cca 300 metrov, ale obvykle takto lietajú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider