#10093> Juro, súhlasím s tým, že dispečeráky netreba cestujúcej verejnosti tlačiť na oči, pretože by mu aj tak nerozumela. Ale myslím si, že by sa nič zlého nestalo, keby ich mohli získať fanúšikovia MHD. Neobsahujú oveľa viac údajov o zamýšľných dopravných ??? podniku, než cesťáky (okrem pár školských a služobných spojov).
Ccelkom zaujímavá je otázka duševného vlastníctva a autorských práv v súvislosti s cestovnými poriadkami. Aby bol cestovný poriadok či GVD či čo predmetom duševného vlastníctva a autorskoprávnej ochrany, musel by byť produktom tvorivej duševnej činnosti. Niektoré grafikony sú však skonštruované tak, že sa mi skôr zdajú ako produkty duševnej nečinnosti... To sa ale netýka len DPB.
A už úplnou perličkou je uplatňovanie autorských práv na cestovný poriadok (železničný). Cestovný poriadok informuje verejnosť o ponuke prepravných služieb. Podľa mňa môže byť každý normálny podnikateľ rád, ak jeho ponuku niekto rozširuje na vlastné náklady, a nie sa oháňať tým, že ide o duševné vlastníctvo a zásah do jeho práv. Ale to už sem asi nepatrí.
Ccelkom zaujímavá je otázka duševného vlastníctva a autorských práv v súvislosti s cestovnými poriadkami. Aby bol cestovný poriadok či GVD či čo predmetom duševného vlastníctva a autorskoprávnej ochrany, musel by byť produktom tvorivej duševnej činnosti. Niektoré grafikony sú však skonštruované tak, že sa mi skôr zdajú ako produkty duševnej nečinnosti... To sa ale netýka len DPB.
A už úplnou perličkou je uplatňovanie autorských práv na cestovný poriadok (železničný). Cestovný poriadok informuje verejnosť o ponuke prepravných služieb. Podľa mňa môže byť každý normálny podnikateľ rád, ak jeho ponuku niekto rozširuje na vlastné náklady, a nie sa oháňať tým, že ide o duševné vlastníctvo a zásah do jeho práv. Ale to už sem asi nepatrí.
KLF
Martin z Prahy: No nam vraveli ze 13.000.- - 15.000.- KC by sme mohli zarobit mesacne pri plnom uvazku.