Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #101068:
A načo vlastne zavádzať BID, keď sú ľudia roky zvyknutí na ČSAD systém? Ámos, spamätaj sa, to nie je normálne, čo v poslednom čase vyvádzaš.
Reply on: intony #101202:
... ale tie som vo svojom príspevku nespomenul. ?
Reply on: Ámos #101199:
Sak v Citelise vodic kabinu oddelenu od priestoru cestujucich ma.

Je to sice trochu zle vidiet, ale je to vidiet
http://imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18427&idg=443&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Vsimol som si, ze pri modernzovanych T3 sa im po celej kasni pri oknach olupuje lak a praska to tam. Vie niekto cim to je? ?
Reply on: Ike #101171:
To je skor smutne ? Zial v DPB, chodia vrakove vozidla den, co den, niet sa co divit ze cestujuci nastupia do vsetkeho co ma kolesa t.j. aj do elektricky co ide na modernizaciu a naviac v case ked dlho ziadna nesla. To ze nastupuju do autoskol (sam som videl x krat), je preto lebo staci vidiet, ake roznofarebne chodia vozidla v premavke (nik ich neprestrieka, lebo sak co by chodilo...) ? To je zial vizitka DPB, ale ten ma permanentne na haku ?
Reply on: hoppusmark01 #101200:
uz sa stalo, ze sa niekto pokusal dostat do kabiny vodica a nepodarilo sa mu to. TAMbus to tusim bol... Mike by si mohol pamatat presnejsie.
Reply on: Majo #101046:
Stáva sa, že je výluka na trase N72, ale nie N44/N47, vtedy robí N72 bus, a N44/N47 tbus, či sú tam nejako inak riešené prestávy, neviem, na Kolibe každé kolo vychádza cca. 18 min. prestávka.
Reply on: ivanbuto #101201:
Zabudol si dodať, že máš aj osobné dôvody. ?
Reply on: Majo #101036:
Jednak tí, čo zvyknú robiť nočáky, nemajú papiere na 25 Tr, ale skôr to, čo hovoril d3k0 + ďalší aspekt, totiž 25 Tr sa na nočáku veľmi neosvedčila...
Reply on: Ámos #101199:
v najnovšom Citelise je tá kabína úplne fyzicky oddelená od priestoru cestujúcich, a pritom sú celé predné dvere k dispozícii cestujúcim.. Takže kabína nemusí nutne zaberať toľko miesta..

Okrem toho si myslím, že ak niekto chce napadnúť vodiča, tak ho napadne aj cez plnú kabínu, rozbije sklo atď.. Zasa tak odolné tie kabíny nie sú..
Reply on: Papyr #101169:
V Bratislave by tam tyc pribudla a otvaralo by sa iba jedno kridlo dveri.

Kabiny by vodici mali mat. vid - http://www.ceknito.sk/video/134464
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #101070:
"Žiline, keď prevzal prevádzku MHD po SAD novovzniknutý DPMŽ, došlo k premenovaniu väčšiny zastávok ..."
Mýliš sa. Zastávky boli premenované v roku 1988, keď MHD ešte vykonávala ČSAD.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #101195:
Chválabohu, že sa premiestnil. Snáď sa toto fórum zasa bude dať čítať.
Reply on: intony #101195:
cudujem sa tym ludom ze mu skocia na argumenty typu, ze nevyhodou elektricky je ze ide cez mesto a ze nema preferenciu a preto ju treba kompletne prestavat (pritom to prve je samozrejmost a to druhe je blbost, staci to vhodne nastavit)
Reply on: Ike #101109:
To snáď nie je pravda. Tu nepochodil, tak teraz ide rozširovať svoju električkodemagógiu - ako sa s električkou nedá nič robiť nielen v Pétržke, ale ani vo zvyšku mesta. ?
Reply on: intony #101193:
každú hodinu/polhodinu
Reply on: tillova #101192:
Nezveličuj, prečo 4-krát? Veď električka ide do centra, jeden prestup je taký zložitý? Hlavne, že SADka ti ide hodinu/polhodinu, však? ?
ja nechapem naco nasadili tu 630 keby zacinala aspon niekde viac v meste ale takto budem 4 krat muset prestupit aby som sa niekam dostala a tie casy odchodov.....to je konec ? zacnem chodit asi sadkou....
Reply on: Majo #101186:
Tam pojde nieco ine 😃
Reply on: Majo #101059:
Nie, dovodom bolo ze kamarat potreboval cash.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.