ved ja proti 53 nic nemam, ale proti 630. To ze sa skrati 53 a usetria vozy,vzkm a vodici je super. Skoda vsak ze nie v prospech bratislavcanov. Linka do chorv grobu je medzimestska,nie je primarne v kompetencii dpb. Nebranim sa tomu,nie vsak v pripade,ked dp nema prostriedky na plnohodnotnu prevadzku mhd vo svojom meste. 630 nech prevadzkuju slovcary alebo trebars jozko mrkvicka trans, ale nie dpb,ktore platia bratislavcania. Viem ze aj grob plati,ale urcite to nie je ciastka,ze by dpb za nu mohli zvysit mzdy a mali by prebytok vodicov. Tieto linky do hainburgu a grobu mi pripadaju ako hrajkanie sa a kaslanie na bratislavcanov.
Fakt je ten, ze nech sme s nasou Skoda 105 L boli na STK u kohokolvek, za 500 korun navyse by nas na tie valce a kanal ani nepostavil. Dal by nam zeleny stitok a sli "spokojni" domov.
Vajnory su sucastou BA a linka 53 prichadzajuca od Chorvatskeho grobu bola plna. A kedze sa do nej nezmestili Bratislavcania bolo to treba riesit. Vajnorom sa vdaka skrateniu L53 a zavedeniu L630 vyrazne zvysi prepravna kapacita MHD. A to by snad malo byt snahou kazdeho DP a mesta.
Vzdy si tu nadaval, ze najprv sa stavia a az neskor zavadza MHD.
ok, to som prehnal.. Tak ale keby boli autobusy DPB v dobrom technickom stave, tak by sme tu nemuseli riešiť, kto vykonáva STK, ak by ju vykonával dobre..
Teda nechcem uraziť dotyčnú STK, ale myslím si, že v tomto prípade ide o bezpečnosť veľkého počtu cestujúcich, a o kontrolu 100-viek vozidiel, takže by som čakal nejakú renomovanú formu..
Tak to bol veľmi dobrý nápad, ale ako vidím, tak sa im to riešiť nechcelo...
Možno, že teraz by sa to riešilo, keďže je na MDPT iný minister..
Ale aj ten názov: Pavol Pobežal-STK.. myslím, že STK by mala robiť nejaká renomovaná inštitúcia, napr. SLOVDEKRA (ako tomu bolo v prípade Solarisov), a určite nie nejaká "Janko Mrkvička-STK, ktorá dokonca sídli v areáli podniku, pre ktorý tie STK vykonáva ?
Stavím sa, že ak by sa teraz dali preveriť všetky a-busy do Slovdekry, tak minimálne 80% z nich tou STK nemá najmenšiu šancu prejsť.. ?
Mesto prijalo koncepciu BID, a v nej sa podobná linka spomína (pozri si bod 1.3.4), akurát je tam iné číslo linky a vypadol Slovenský Grob, síce neviem prečo, ale to zatiaľ nie je až tak podstatné, keďže ide len o pilotný projekt. Príde mi logické, že DPB by podľa nej mal postupovať, takže ani tak nejde o nejakú iniciatívu, ako čiastočné splnenie kroku v koncepcii BID.
Predpokladám, že prechod na zóny a stanovenie cien teraz čaká už len na stanovenie oficiálneho kurzu €. Každopádne však už prihodiť celú Čiernu vodu do pásma 3 a zaviesť pre toto pásmo predplatné lístky (teda aspoň vo forme súčasných BID kupónov) teda mohli. Ale možno sa za tým ešte čosi skrýva čo mi nevidíme.
obcas mam pocit ze ludom v hlavnych instituciach BA ide len o akesi hrajkanie a obcan ostava na poslednom mieste, ako nejake nutene zlo... ked raz nemam na chleba, nemozem si kupit Audi
ja zas nechapem iniciativu DPB, ze ma akysi chtic riesit veci mimo mesta. Naco je dobra ta linka? DPB ma problemy v meste, tak preco chce silou mocou nahradzat primestsku dopravu... keby to aspon bolo koser so zavadzanim BID, ale ako pozeram tak pozeram, jedine vdaka comu je to prva BID linka je akurat cislo linky, nic viac...
odhliadnuc od toho ze uz ziadne 3 pasmo nemalo byt, ale myslim nejaka zona 63 a ze dpb uz mal umoznit kupu PCL na tuto zonu...
Ike